با نزدیک شدن به پیش نویس NFL 2023 Giants – شهرهای دوقلو – گیرنده گسترده همچنان کنجکاوی اصلی باقی می ماند.



دنیل جونز، ساکون بارکلی، دارن والر و بقیه بازیکنان ماهر جاینتز به نظر می رسید که هفته گذشته در آریزونا یک تمرین مفید و لذت بخش داشتند.

تنها چیزی که گم شده بود یک گیرنده عریض ستاره شماره 1 بود. حداقل این چیزی است که با پیش نویس NFL دو هفته و نیم دیگر به نظر می رسد.

برایان دابل بازیکنان بسیار خوبی در خط حمله دارد، از جمله یک پایان محکم با فاکتور X در والر، یک گیرنده همه کاره جدید در Parris Campbell و یک بازیساز کهنه کار جدید در Jamison Crowder.

آیزایا هاجنز و داریوس اسلایتون پس از فصل های قوی در خارج، دوباره قرارداد خود را امضا کردند. استرلینگ شپرد و وان دیل رابینسون در حال تلاش برای رسیدن به سلامتی هستند. و به نظر می رسد که لارنس کیگر در پایان کار صعودی دست نخورده و گیرنده مانند دارد.

اما این فرنچایز از زمانی که اودل بکهام جونیور در سال 2019 معامله شد، ستاره واقعی دریافت نکرده است. غول‌ها یا شدت نیاز خود را در این موقعیت دست کم گرفته‌اند یا از آن زمان برای پر کردن آن تلاش کرده‌اند.

و بنابراین، به دلایل خوب، پایگاه هواداران جاینتز به دور اول درفت NFL در 27 آوریل چشم دوخته اند و از خود می پرسند که این رژیم جدید به نام گلدن تیت، کنی گولادی و کاداریوس تونی قرار است چه کاری انجام دهد.

هرچند این تنها نیازی نیست که این تیم دارد. غول‌ها تا شماره 25 در مجموع انتخاب نمی‌کنند، بنابراین در شب پیش‌نویس چیزهای زیادی خارج از کنترل آنها خواهد بود.

چندین منبع لیگ باور ندارند که دریافت کنندگان برتر مانند جکسون اسمیت-نجیگبا از ایالت اوهایو و جردن ادیسون از USC به دست جاینتز بیفتند. زای فلاورز کالج بوستون نیز سر و صدای جدی ایجاد کرده است.

هیئت مدیره ممکن است برای جاینتز بهتر باشد تا یک مهاجم خارجی یا خط حمله داخلی داشته باشد، که حتی اگر به طور چشمگیری به تیم کمک کند، انتخاب های بسیار جذاب کمتری خواهد بود.

پس جنرال موتورز جو شوئن چه خواهد کرد؟ او 10 انتخاب دارد، شامل دو نفر پنجمی و سه انتخاب دور هفتم. هیچ یک از این گیرنده‌ها به‌عنوان استعدادهای متعالی تلقی نمی‌شوند، اما آیا شوئن می‌تواند معامله‌ای را انجام دهد تا سپاه دریافت‌کننده جونز را تقویت کند؟

وقتی از دابول در مورد اسمیت-نجیگبا در جلسات مالکان NFL پرسیده شد، اشاره کرد که چگونه ممکن است این عدم اطمینان شبانه در پیش نویس انجام شود.

دابل در مورد باکی ها گفت: “من فکر می کنم او بازیکن خوبی است.” او ویژگی های خوب زیادی دارد. او یک مرد جوان بزرگ است. بازدید خوبی بود این فقط بخشی از فرآیند است. اینجا کالج نیست شما استخدام نمی کنید شما تازه با مردم آشنا می شوید. شما هرگز نمی دانید در طول پیش نویس چه اتفاقی قرار است بیفتد یا چه کسی آنجا خواهد بود، یا آیا یک معامله کاهش یا یک معامله بالا خواهد بود؟ یا قرار است اتفاق دیگری بیفتد؟»

غول ها می دانند که نیاز هنوز وجود دارد. آنها هنوز وانمود نمی کنند که جرمشان یک محصول تمام شده است.

یکی از مالکان جان مارا در جلسات مالکان NFL نشان داد که گیرنده دیگری ممکن است در راه نیویورک باشد.

مارا گفت: «فکر می‌کنم اتاق گیرنده ما بهتر از یک سال پیش است. ممکن است در نهایت یک نفر دیگر را به درفت اضافه کنیم یا یک بازیکن آزاد دیگر، من هنوز نمی دانم.

اگر بکهام می‌خواست با قیمتی ارزان بیاید، گزینه بازیکن آزاد بود، اما هرگز به قیمتی مانند ۱۵ میلیون دلاری که ریونز بالتیمور به او می‌پردازد نزدیک نمی‌شد.

پس از امضای قرارداد با جونز با یک تمدید چهار ساله به ارزش 160 میلیون دلار، سازمان غول‌ها هرگز انگیزه بیشتری برای افزودن سلاح برای کمک به رشد کوارتربک جوان خود نداشت.

همانقدر که بارکلی در دویدن با استعداد است، جاینتز ۴۰ میلیون دلار در سال به جونز پرداخت نمی‌کند تا ۲۵ بار در هر بازی توپ را در یک حمله محافظه‌کارانه، زمینی و پوندی از دست بدهد.

آنها می خواهند این را باز کنند.

با این حال، مبادله شوئن برای والر در ماه مارس، به وضوح تا حدی به دلیل فقدان گزینه های سطح بالایی بود که او در کلاس های بازیکن آزاد و درفت امسال دید.

او یک سلاح تهاجمی است. باز هم، آن سلاح های موجود چه کسانی هستند؟» شوئن در جلسات مالکان NFL گفت. شما یک چرخه آژانس آزاد دارید، بازیکنانی دارید که برای معامله در دسترس هستند، و یک درفت دارید. پس کجا می‌توانیم بازیکنی را پیدا کنیم که دارای مجموعه مهارت‌های پویا باشد که بتواند به ما کمک کند؟

او در مورد والر گفت: «ارزش با چیزی که ما می‌خواستیم بازی کنیم برآورده می‌شود. پس با اضافه کردن او، او یک بازیکن آبی است [on the Giants’ grading scale]یک پخش کننده از نوع Pro Bowl.”

علاوه بر این، بازار خرید و فروش گیرنده برای بازیکنان اثبات شده ای مانند جری جودی از Broncos و DeAndre Hopkins از Cardinals بسیار غنی به نظر می رسید.

این بدان معنا نیست که شوئن هنوز نمی تواند نیاز خود را با یک تجارت پر کند.

اگر بوفالو شماره 2 خود را گسترش ندهد، گیب دیویس، گیرنده گسترده اسکناس، می تواند یک هدف تجاری باشد. ممکن است انجام این کار برای جنرال موتورز براندون بین با استفون دیگز که قبلاً قرارداد بزرگی دارد، دشوار باشد.

شوئن در سال 2020 به پیش نویس دیویس کمک کرد، بنابراین او بهتر از سایرین به بازی بزرگ و پتانسیل شماره 1 خود می‌داند.

همچنین مهم است که به یاد داشته باشید که غول ها مجبور نیستند یک گیرنده در دور اول تهیه کنند.

شوئن در بهار گذشته دور تخته دراف رقصید تا رابینسون کم وزن (5-8، 185 پوند) را از کنتاکی انتخاب کند، پس از انتخاب کایوان تیبودو و تکل راست اوان نیل در دور اول.

در آوریل امسال، بازیکنی مانند تایلر اسکات از سینسیناتی (5-9، 177)، ستاره سابق دو و میدانی دبیرستانی با سرعت 4.37، ممکن است در دور دوم بازی بزرگ جذابی باشد.

گرگ کوسل، تهیه کننده ارشد NFL Films در پادکست The Talkin’ Ball با پادکست پت لئونارد گفت: “این بچه می تواند بدود.” او به صورت عمودی انفجاری است، اما چیزهای بیشتری برای او وجود دارد. سرعت او روی نوار نشان داده می شود. او با سرعت خود بازی می کند. این مهم است.

سپس متوجه می‌شوید که بازی امروز با صفحه‌های حباب، صفحه‌های تونل، جاروهای جت چگونه است. این بازی‌ها در NFL امروز مهم شده‌اند. شما می خواهید افرادی را به دست آورید که بتوانند توپ را در حال حرکت اجرا کنند تا از سرعت آنها استفاده کنند.”

البته، مهم نیست که شوئن در روز پیش‌نویس چه کاری انجام می‌دهد، وظیفه دابول این خواهد بود که همه آن را به نتیجه برساند.

این مربی در فصل گذشته موفق شد از استعدادهای بازیکنانی مانند هاجنز و جیمز استفاده کند، اما نتوانست چیزی از تونی که به کانزاس سیتی مبادله شد و دو تا از بزرگ‌ترین بازی‌ها را در قهرمانی چیفز سوپربول انجام داد، به دست آورد. بر فراز فیلادلفیا ایگلز

برای ساخت این کار به تمام قطعات غول‌ها نیاز است.

اما اول از همه: پیش نویس NFL، و فرصتی دیگر برای شون برای ارتقای زرادخانه بهبود یافته – در عین حال ناقص- جونز.

()


دیدگاهتان را بنویسید