چگونه قرارداد اودل بکهام جونیور بر لامار جکسون و ریونز – شهرهای دوقلو تأثیر می گذارد



در طول ماه گذشته، رابطه بین بالتیمور ریونز و لامار جکسون دست کم دشوار بوده است.

در حال حاضر بالتیمور امیدوار است که امضای اودل بکهام جونیور به بهبود حصارها بین دو طرف کمک کند.

قبل از پایان ضرب الاجل 7 مارس، Ravens پس از ناکامی در دستیابی به توافق بلندمدت، برچسب حق امتیاز را روی جکسون قرار داد. سپس هفته‌ها بعد، در جریان جلسات سالانه NFL در فینیکس، جکسون در توییتی نوشت که از ریونز درخواست کرده است تا با هینگکس معامله کنند. این دقایقی پس از آن بود که مربی جان هاربا شروع به صحبت با رسانه ها کرد.

هاربا ماه گذشته گفت: “شما دو طرف دارید که قدر یکدیگر را می دانند.” لامار به ما ایمان دارد و ما به لامار ایمان داریم.

“این یک چیز پولی است که می توان آن را کشف کرد، که می توان آن را حل کرد. این فقط بحث مذاکره است. این یک موقعیت منحصر به فرد است، با بسیاری از سال ها متفاوت است.

“این یک وضعیت قرارداد است … من مشتاقانه منتظر بازگشت به روش های عادی کار هستم.”

تایم مانند هفته گذشته زخم‌های قدیمی را التیام نداده است، در طی یک کنفرانس مطبوعاتی پیش‌نویس با رسانه‌ها، روابط عمومی ریونز سؤالی درباره جکسون را از یک خبرنگار محلی که در مورد پیش‌نویس برنامه‌های تیم پرسیده بود، قطع کرد. چند روز بعد، بالتیمور به بکهام قراردادی داد که او نمی‌توانست آن را رد کند و از جت‌ها دیدن کرد.

اگر بکهام بتواند جکسون را خوشحال کند، پس پرداخت بیش از حد به او ارزشش را دارد.

بالتیمور و بکهام روز یکشنبه با قراردادی یک ساله موافقت کردند که می تواند تا 18 میلیون دلار ارزش داشته باشد. مدت کوتاهی پس از اعلام این قرارداد، جکسون با انتشار عکسی از او و ریونز در حال قرار گرفتن با بکهام هیجان‌زده شد.

گیرنده های عریض با کیفیت و Ravens در سال های اخیر مانند نفت و آب کنار هم قرار گرفته اند. با این حال، پس از موافقت بکهام جونیور برای حضور در کشتی، هر دو طرف امیدوارند که بتواند آن را تغییر دهد. بالتیمور از سال 2016 تنها یک ثبت گیرنده گسترده به مساحت بیش از 1000 یارد داشته است و آن مارکیز براون در سال 2021 بود.

ریونز امیدوارند بکهام بتواند فرمی را که در Super Bowl LVI نشان داد، زمانی که دو پاس به طول 52 یارد و یک تاچ داون قبل از پاره کردن ACL نشان داد، به دست آورد. این آخرین باری بود که بکهام سال گذشته در حالی که هنوز از مصدومیتش بهبود می‌یابد، بدون امضای قرارداد حضور داشت.

یکی از مزایای بکام این است که او در خط حمله ای که با آن آشناست بازی می کند. تاد مونکن هماهنگ کننده تهاجمی جدید ریونز است و او در سال 2019 مربیگری بکام را برعهده داشت، زمانی که او همان نقش را با براون ها داشت.

آن سال بهترین فصل بکهام با براون ها بود و سال گذشته بیش از 1000 یارد را به پایان رساند. او کمپین را با 74 پذیرایی برای 1035 یارد و چهار تاچ داون به پایان رساند.

بکهام پس از پاره کردن ACL خود در سال 2020، با براون ها و سپس بیکر میفیلد، سال بعد به دلیل آزادی او و بعداً با رامز قرارداد امضا کرد، زیرا او به آنها کمک کرد تا به عنوان قهرمانی در سوپر بول برسند. اگر بکهام بتواند سالم بماند، به کلاغ‌ها چیزی می‌دهد که سال‌هاست نداشته‌اند، تهدیدی مشروع از بیرون برای همراهی با مارک اندروز که سه بار در Pro Bowl بازی کرده است.

مشکل بکهام این است که او سالم نبوده است زیرا دو مصدومیت ACL از سال 2020 او را به تنها 67 شکار برای 856 یارد و 8 تاچ داون در طول سه سال گذشته محدود کرده است.

بالتیمور در این فصل نلسون آگولر را به عنوان گیرنده اسلات خود اضافه کرد، که به همراه داشتن اندروز به کاهش فشار از روی بکهام کمک می کند. این تیم همچنین بازیکن سال سومی راشد بیتمن دارد که در وظایف محدود خود قول داده است. با این حال، بیتمن در دو سال اول حضورش در لیگ از ناحیه کشاله ران و پا آسیب دید.

اگر مثلث بکهام، آغولور و بیتمن بتوانند سالم بمانند، با اختلاف پویاترین گروه دریافت کننده ای خواهند بود که جکسون در طول مدت حضورش در لیگ با آنها بازی کرده است. در پیش نویس امسال، بالتیمور همچنان می تواند سلاح های بیشتری را برای احاطه جکسون اضافه کند. Jaxon Smith-Njigba از ایالت اوهایو، جردن ادیسون از USC، یا Zay Flowers از کالج بوستون می‌توانند گزینه‌های بالقوه برای انتخاب شماره 22 در کل باشند.

در صورتی که ریونز و جکسون با یک معامله بلندمدت موافقت کنند، فیل در اتاق همچنان ادامه دارد. اگر جکسون مناقصه فرانشیز غیر انحصاری خود را امضا کند، 32.416 میلیون دلار تضمین شده در سال 2023 دریافت خواهد کرد.

بالتیمور و جکسون تا 17 جولای فرصت دارند برای تمدید طولانی مدت با Ravens کار کنند. اگر آنها نتوانند، جکسون باید در فصل آینده در تگ فرنچایز بازی کند، که بدترین چیز در جهان نخواهد بود.

مطمئنا جکسون سال ها مدعی قرارداد جدید است. اما اگر او مسیر کرک کازینز را طی کند، در نهایت می تواند برایش نتیجه دهد.

پس از اینکه فرنچایز واشنگتن در فصل‌های متوالی در سال‌های 2016 و 2017 او را تگ کرد، کازینز در سال 2018 یک قرارداد کاملا تضمینی سه ساله به ارزش 84 میلیون دلار با وایکینگ‌ها امضا کرد. او بعداً قراردادی یک ساله با 35 میلیون دلار کاملاً تضمینی امضا کرد و کازینز 40 میلیون دلار دریافت کرد. افزایش فصل گذشته

سلامت جکسون نگران کننده بوده است، که یکی از دلایلی است که ریونز تمایلی به دادن یک قرارداد کاملا تضمینی به او ندارند، دقیقاً مانند قرارداد پنج ساله 230 میلیون دلاری که دشان واتسون، کوارتربک براونز در سال گذشته دریافت کرد. جکسون سپتامبر گذشته در توییتی اعلام کرد که پیشنهاد قرارداد سه ساله بالتیمور را که 133 میلیون دلار به طور کامل تضمین شده بود، رد کرد.

چه کسی می داند که خرید بکام چه تاثیری بر جکسون خواهد داشت. اما اگر تصمیم بگیرد درخواست تجاری خود را پس بگیرد، ریونز و جکسون می توانند فصل خاصی داشته باشند.

این می تواند بعداً منجر به دریافت میلیون ها پول تضمین شده توسط جکسون در هر زمان که این تمدید را دریافت کند، شود.

()


دیدگاهتان را بنویسید