برنامه نگهداری گرمای کایل لوری همه چیز درباره این لحظه – شهرهای دوقلو



صبر در مسابقه پلی آف می تواند محدودیت های مربی و بازیکن را محک بزند.

این درسی بود که اریک اسپولسترا سرمربی میامی هیت بلافاصله پس از بازگشت کایل لوری از یک ماه دوری از میادین به دلیل درد زانو آموخت.

بنابراین، نه، برنامه در 11 مارس این بود که در اولین بازی خود در بازی برگشت با اورلاندو مجیک، پوینت گارد کهنه کار 37 ساله را 36:09 بازی نکنیم.

اسپولسترا دوشنبه با لبخند گفت: «احساس می‌کردم که خیلی منظم بودیم، به جز اولین بازی سرمربی که برگشت.

از آن زمان به بعد، سرعتی آهسته به سمت این دور بازی برگشت، از جمله بازی برد و ورود سه شنبه شب مقابل آتلانتا هاکس در Kaseya Center، نام جدید عرصه هیت.

فقط در ذخیره استفاده می شود.

برای یکی از دو بازی در ست های پشت سر هم برگزار شد.

بیش از 27 دقیقه پس از اشتباه اولیه اسپولسترا.

و اکنون، توانایی بازی کردن دقایق بیشتر، با راحتی در مورد آن عنصر معادله از سوی مربی و بازیکن.

لوری در پاسخ به این سوال که آیا راحت است دقایق بیشتری بازی کند، گفت: “بله.” “خیلی خیلی خیلی راحت.»

همانطور که Spoelstra است.

اسپولسترا پیش از بازی سه شنبه شب گفت: «تا آنجایی که می توانستیم برنامه ریزی کنیم، این بازی خوب انجام شد. زمانی که ما دو ماه پیش این فرآیند را شروع می‌کردیم، شما نمی‌دانید که چگونه به پایان می‌رسد. اما من احساس می‌کردم که بسیار منضبط هستیم.»

بنابراین اسپولسترا اشتباه خود را انجام داد، سپس مطمئن شد که لوری در ساعت است. و حالا، پرمعنی ترین لحظات فصل.

اسپولسترا گفت: «وقتی از آن گذشتیم و به یک روال عادت کردیم و همه از آن احساس خوبی داشتیم، ارتباط عالی بود. او توانست واقعاً مؤثر بازی کند و مهم‌ترین چیز این بود که روز بعد احساس خوبی داشت. و ما توانستیم بر این اساس کار کنیم. این یک خبر عالی است که او می‌تواند دقایق بیشتری بازی کند.”

اما این بدان معنا نیست که این روند به پایان رسیده است.

لوری در پاسخ به این سوال که آیا در نهایت ممکن است به عمل جراحی روی زانوی چپ او نیاز باشد، گفت: «نمی‌دانم. من نمی دانم. ما به آن نقطه می رسیم که آنجا باشد.»

اما با توجه به اینکه لوری در آخرین سال از قرارداد سه ساله 85 میلیون دلاری که در سال 2021 در آژانس آزاد امضا کرد، با قراردادی 29.7 میلیون دلاری در فصل آینده، نگرانی هیت در این زمینه موجه خواهد بود.

لوری گفت که چرخش او پس از یک ماه دوری از میادین حاصل آن ماه دور بود.

او گفت: من صدمه دیدم. من روی یک پا بازی می‌کردم و هنوز آنطور که می‌خواهم کاملاً سالم نیستم. اما وقتی در یک فصل NBA بازی می کنید، وقتی بهانه نیاورید بد به نظر می رسد. و من بهانه نمی آورم. بنابراین من روی یک پای واقعاً آسیب دیده بازی می کردم. و من زمان داشتم تا ریکاوری کنم و به جایی برسم که در آن خیلی راحت بودم و بازی می کردم و این کمک می کند.

لوری تاکید کرد که نمی‌خواهد در ماه فوریه کناره‌گیری کند، زیرا هیت تقریباً در کل فصل در وضعیت نامطمئنی در جدول رده‌بندی قرار گرفته است، از جمله رتبه هفتم آنها که باعث شد آنها در مسابقات پلی‌این حضور داشته باشند.

او در مورد کناره گیری گفت: «خیلی طول کشید. من سه ماه آن را پشت سر گذاشتم و خیلی زیاد بود. و من می دانم که اعداد این، آن و دیگری را می گویند. اما در لیگ ما نمی توان در مقابل بهترین بازیکنان جهان که سالم نیستند، چه در حمله و چه در دفاع بازی کرد. برای من، این دقیقاً مانند این است که “من باید در درازمدت به این تیم کمک کنم.” “

بنابراین اکنون برای اولین بار از فصل سوم او، به عنوان عضوی از هیوستون راکتس در سال 2009، به عنوان ذخیره پس از فصل حضور دارد.

او گفت: “منظورم این است که در موقعیتی بازی می کنم که سعی می کنم به تیممان کمک کنم.” بنابراین به این معنا که من هر کاری را انجام می‌دهم که به تیمم کمک کند تا برنده شود، این تنها چیزی است که در آن موقعیت اهمیت دارد.

منظورم این است که من واقعاً چیزی جز تلاش برای کمک به تیم برای پیروزی احساس نمی کنم. راستش را بخواهید، در این مقطع از فصل، واقعاً مهم نیست. من همانی هستم که هستم و ما همانی هستیم که هستیم.»

()


دیدگاهتان را بنویسید