به نظر می‌رسد که دلفین‌ها با وجود تنها سه نقطه فشرده در فهرست، نقشه دیگری به نام شهرهای دوقلو را آماده خواهند کرد



دلفین‌های میامی به ازدواج خود با مایک جسیکی پایان دادند، اما پس از پنج فصل و با هر پایانی که سه رژیم سرمربی متفاوت را در بر می‌گرفت، ارتباط خود را با دورهام اسمیت تمدید کردند.

چه چیزی باعث شد تا بازی Smythe مربی مایک مک دانیل بیشتر از Gesicki مناسب باشد؟ به بیان ساده، او مسدود کننده بهتری است.

اسمیت که 15 بازی فصل عادی را آغاز کرد به علاوه شکست وایلد کارت در مرحله پلی آف ژانویه گذشته مقابل بوفالو بیلز، همچنان باقی مانده است. همراه با او، اریک سابرت به عنوان یک بازیکن آزاد مقرون به صرفه به خدمت گرفته شد و تانر کانر پس از اینکه در سال 2022 تیم را به عنوان یک بازیکن تازه کار آماده نشده بود، برای فصل دوم بازگشت.

در همین حال، همراه با جدایی جسیکی، هانتر لانگ به عنوان بخشی از معامله با جالن رمزی مدافع کرنر، به لس آنجلس رامز مبادله شد. سیتان کارتر پس از گذراندن بیشتر فصل گذشته در ذخیره مصدوم آزاد شد.

با سه نقطه فشرده در فهرست این ماه آوریل، موقعیتی است که به نظر می رسد دلفین ها در پیش نویس NFL، که از 27 تا 29 آوریل برگزار می شود، به آن بپردازند. و به احتمال زیاد میامی برای اولین بار در 28 آوریل، روز دومی که دورهای 2 و 3 برگزار می شود، می رود. دلفین ها در حال حاضر در هر یک از این دورها یک انتخاب دارند و تا دور ششم دیگر انتخاب نمی کنند.

زمان بازی Gesicki تحت هدایت مک دانیل ضربه مهمی خورد. با بازی در تگ فرنچایز در سال 2022، او دیگر شروع کننده نبود، در پنجمین فصل حرفه‌ای‌اش تعدادی از بازی‌های کم سابقه‌اش را دید و دریافت‌هایش (32) و دریافت یارد (362) کمترین میزان از زمان تازه‌کارش بود. سال

جایی که Gesicki در آینده از دست خواهد رفت، توانایی او در منطقه قرمز است. او بین فصل عادی و یک بازی پس از فصل، شش تاچ داون گرفت. بنابراین، اگر یک هدف گذرنامه بزرگ که می تواند مسدود کند نیز در پیش نویس موجود باشد، این گزینه مطلوبی است.

اسمیت، یک انتخاب دور چهارم در درفت آدام گس در سال 2018، در سال 2022 شاهد کاهش تعداد دریافت‌هایش بود – 15 دریافت، 129 یارد، یک تاچ داون -. اما مهارت او به‌عنوان یک مهارکننده باعث می‌شود که او را در رقابت‌های منطقه گسترده مناسب کند. طرح مسدود کردن

سائوبرت که در اول ماه مه 29 ساله می‌شود، از دنور برونکوس می‌آید، همچنین در درجه اول به عنوان بازیکنی شناخته می‌شود که می‌تواند در تیم‌های ویژه مشارکت کند. او اخیراً به‌عنوان پاس‌گیر پیشرفت کرده است، با این حال، فصل گذشته در دنور با 15 دریافت در 148 یارد به رکوردهای بالاتری دست یافت.

کانر، یک گیرنده عریض تبدیل شده خارج از ایالت آیداهو که در سال 2022 از آن خارج شد، به عنوان یک تازه کار موفق نشد در حالی که سه بار مورد هدف قرار گرفت. او در 25 اسنپ تهاجمی و 152 ضربه تیم ویژه در 13 بازی بازی کرد.

دلفین ها تلاش کردند تا حرکت بزرگی را در پایان بین دو فصل گذشته انجام دهند. ایجنت درو روزنهاوس گفت که میامی به دنبال معامله ای برای دارن والر برجسته سابق لاس وگاس رایدر در فصل خارج از فصل 2022 بوده است، اما مشخص نیست که آیا این معامله قبل یا بعد از پایان معامله توسط میامی برای گیرنده ستاره تایریک هیل بوده است. والر از آن زمان به غول های نیویورک رفته است.

لانگ به سادگی در میامی کار نکرد. پس از اینکه او در دور سوم درفت 2021 انتخاب شد، در طول دو فصل فقط یک بار گرفت.

کارتر که یکی از کمک‌کنندگان کلیدی تیم‌های ویژه بود، پس از ضربه مغزی در بازی افتتاحیه فصل گذشته مقابل نیوانگلند پاتریوتز، دیگر برای دلفین‌ها ظاهر نشد.

آدام شاهین نیز در این فصل دیگر با میامی قرارداد امضا نکرده است. تیم در پیش فصل گذشته سعی کرد او را معاوضه کند، اما قرارداد با هیوستون تگزاس به دلیل شکست بدنی او باطل شد. شاهین هرگز در سال 2022 بازی نکرد.

نشانی قبلی

دلفین‌ها هنوز در خط حمله یا از طریق درفش یا بعداً در آژانس آزاد کار دارند

خرابی دلفین‌ها: دلفین‌ها با یک حرکت عامل آزاد بزرگ، تداوم در دویدن را انتخاب کردند.

شکست کوارتربک دلفین ها: مایک وایت، اسکایلار تامپسون پشت سر توآ تاگووایلوآ رقابت می کنند

()


دیدگاهتان را بنویسید