انتهای تنگ – شهرهای دوقلو



Sun Sentinel فلوریدا جنوبی مجموعه هشت قسمتی خود را با پیش نمایش بازیکنان برتر در درفت NFL 2023 (27 تا 29 آوریل) با پایان های فشرده ادامه می دهد. اولین انتخاب دلفین ها در پیش نویس، شماره 51 است که یک انتخاب دور دوم است.

گزینه های اصلی دلفین ها دورهام اسمیت، تانر کانر و اریک سابرت که به تازگی امضا کرده اند، هستند. میامی شاهد عزیمت مایک گسیکی به نیوانگلند از طریق آژانس آزاد بود و هانتر لانگ را به لس آنجلس رامز در معامله با جالن رمزی مدافع کرنر مبادله کرد. پایان تنگ یکی از اولویت های اصلی برای دلفین ها در پیش نویس در نظر گرفته شده است.

دالتون کینکید، یوتا

Kincaid (6 فوت 4، 246 پوند) بیشتر یک گیرنده شیار است تا یک گیرنده قدیمی در خط تنگ. او یک کابوس مسابقه ای در کالج بود، زیرا او یک مسیر دونده و گیرنده درجه یک است (70 پذیرش، 890 یارد، هشت تاچ داون). مهارت های او باید به خوبی به NFL منتقل شود.

مایکل مایر، نوتردام

مایر (6-4، 249)، یک نوع فیزیکی، یک بازی متعادل دارد، به این معنی که می توانید او را در خط یا در شکاف قرار دهید. او یک گیرنده با استعداد است چرا که 67 دریافت او برای 809 یارد و 9 تاچ داون گواهی می دهد. اما او همچنین مهارت و تمایل دارد که بلاک کننده خوبی باشد.

سام لاپورتا، آیووا

لاپورتا (6-3، 245) متعادل، ورزشکار و همه کاره است، به این معنی که او در هر ترکیبی یک گیرنده خوب و همچنین یک مسدود کننده کارآمد است. لاپورتا (58 دریافت، 657 یارد، یک تاچ داون) در کلاس در هیچ رده ای بهترین نیست، اما او همه کارها را به خوبی انجام می دهد و می تواند به بهترین شکل ممکن در درافت باشد.

لوک ماسگریو، ایالت اورگان

ماسگریو (6-6، 253) فصل گذشته به دلیل مصدومیت زانو تنها دو بازی انجام داد که در مجموع 11 بار در 169 یارد و یک تاچ داون انجام شد. اما او به دلیل مهارت‌های دریافتی و پتانسیل بازی بزرگ، آن چیزی است که تیم‌های پایانی سخت می‌خواهند. او در مسیر درز عالی است اما ممکن است پس از از دست دادن فصل 2022 به صبر اولیه نیاز داشته باشد.

دارنل واشنگتن، جورجیا

واشنگتن (6-7، 264) مرد بزرگی است که در نقش یک مدرسه قدیمی در خط محکم است، که می توانید با اندازه و خط آماری او از 28 پذیرش، 454 یارد و دو تاچ داون حدس بزنید. او حرکات روان امروزی را ندارد، اما می تواند مردان را حرکت دهد. و دستانش مناسب است.

بهترین بقیه

تاکر کرافت از ایالت داکوتای جنوبی، جاش وایل از سینسیناتی، لوک شونمیکر از میشیگان، دیویس آلن از کلمسون و ویل مالوری از دانشگاه میامی بقیه بازیکنان برتر این کلاس پر بار را تشکیل می‌دهند.

درجه کلاس: الف-

سال خوبی است که نیاز به پایانی فشرده با مهارت های دریافت دارید. این کلاس در سطح بالایی مهارت دارد، با بچه های آماده بازی پر شده است، و عمیق است، به این معنی که می توانید استعدادهای خوبی را در سه دور پیدا کنید.

تیم های نیازمند

به غیر از دلفین ها، دالاس، لس آنجلس چارجرز، سینسیناتی، گرین بی، واشنگتن، دیترویت و لس آنجلس رامز نیز وجود دارند.

تمرکز دلفین ها

در حالت ایده‌آل، دلفین‌ها می‌خواهند پایانی محکم داشته باشند که مهارت‌های مسدود کردن درون خطی را با مهارت‌های دریافت خوب ترکیب کند، به‌ویژه توانایی اجرای مسیر درز. با توجه به دفاعی که بر روی گیرنده های پهن تایریک هیل و جیلن وادل در بازی پاس متمرکز شده است، امید است که پایان سخت بتواند از بازی او استفاده کند. مهارت های بلاک کردن یک نیاز شماره 1 نیست، زیرا Smythe بسیاری از مسدود کردن ها را انجام می دهد، اما انتهای محکم جدید باید قادر به مسدود کردن باشد.

نشانی قبلی

گزینه های پیش نویس Dolphins NFL: خط حمله

گزینه های پیش نویس Dolphins NFL: دویدن پشت

()


دیدگاهتان را بنویسید