در کلاس عقب عقب عمیق، استعدادها در سراسر صفحه وجود دارد – شهرهای دوقلو



تقویم رسماً به آوریل برگشته است، که فقط می تواند یک معنی داشته باشد: زمان آماده شدن برای درفت NFL است.

دور اول در 27 آوریل در کانزاس سیتی آغاز می شود، اما تا آن زمان، Ravens چیزهای زیادی برای کشف کردن دارند. مهم‌تر از همه، قرارداد آنها با لامار جکسون، مدافع ستاره، به بن بست رسیده است، که در حالی که تحت برچسب امتیاز غیر انحصاری 32.4 میلیون دلاری بود، درخواست معامله کرده است. اگر او به خواسته‌اش برسد، درفت ریونز می‌تواند بسیار متفاوت به نظر برسد.

بالتیمور پنج انتخاب دارد: شماره 22 (دور اول)، 86 (دور سوم)، 124 (دور چهارم)، 157 (دور پنجم) و 199 (دور ششم). یک قرارداد پرفروش برای جکسون به میزان قابل توجهی حجم آن را افزایش می‌دهد، اما در صورتی که جکسون پیشنهادی را با تیم دیگری قبل از درفت امضا کند و بالتیمور از مطابقت با آن امتناع کند، امسال حداقل یک بازیکن دیگر در دور اول تضمین می‌شود.

با نزدیک‌تر شدن به درفت، The Baltimore Sun بررسی خواهد کرد که چه بازیکنانی در هر موقعیت مورد نیاز (کوارتربک، دریافت کننده عریض، کرنر، خط دفاعی، تندرو لبه و خط حمله) می‌توانند در راندهای اولیه، میانی و پایانی در دسترس باشند. کلاغ ها در ساعت هستند.

با توجه به اینکه مارکوس پیترز شروع کننده هنوز بازیکن آزاد است و بازیکنان تازه کار سال گذشته در تلاش برای یافتن فرم خود هستند، کرنربک در صدر لیست قرار دارد. خوشبختانه برای بالتیمور، این دسته از چشم انداز به عنوان یکی از عمیق ترین در پیش نویس اعلام شده است.

اولیه: کلی رینگو جورجیا

انتظار می رفت که رینگو پس از شش انتخابی که برای قهرمانی ملی در سال 2021 به دست آورد، در هنگام ورود به درافت، یکی از 10 انتخاب برتر باشد. با این حال، یک فصل تا حدودی ناامیدکننده پیراهن قرمز در سال دوم، که در آن او اجازه 13 شکار با 15 یاردی بیشتر را داد، به گفته Pro Football Focus، باعث شد که او در جدول پیش نویس اجماع رسانه ها لغزش یابد.

سقوط او می تواند سود کلاغ ها باشد. رینگو 6 فوت 2 و 207 پوندی یکی از سریع ترین بازیکنان در کل درفت است که مسافت 40 یارد را در 4.36 ثانیه تاول زد. طبق گفته PFF، او در طول یکی از تمرینات پیش از درافت خود سرعت تقریبی 23.5 مایل در ساعت داشت که سریعتر از هر حامل توپ در NFL در فصل گذشته بود. معیارهای انفجار و چابکی او تقریباً برجسته نیستند، اما از نظر سرعت خط مستقیم، رینگو بی بدیل است.

به گفته تحلیلگران، جایی که او با مشکل مواجه است، پیش‌بینی مسیرها و همگام شدن با گیرنده‌های تغییردهنده‌تر است. به گفته PFF، او همچنین در سال 2022 9 پنالتی مرتکب شد و در ردیابی توپ در هوا مشکل داشت. او به سادگی توانایی پوشاندن گیرنده ها را نشان نداده است. PFF خاطرنشان می کند که رینگو در کمتر از 10 درصد از پاس هایی که به او پرتاب می شد، دست داشت.

جایی که او ممکن است به Ravens متوسل شود واضح است. علاوه بر ترکیب نادر اندازه و سرعت، رینگو تنها 20 سال سن دارد، دو سال تجربه در سطح بالای فوتبال کالج دارد و در مبارزه از طریق بلوک و دفاع از فرار عالی است. این فیزیک بدنی یک مکمل خوشایند برای هر دفاعی است، به ویژه در بالتیمور.

اگر کلاغ ها برای رفع نقص های رینگو به کادر مربیگری خود اعتماد کنند، او ویژگی هایی دارد که به یک بازیکن برجسته تبدیل شود.

میانه: جاکوریان بنت مریلند

بعد از اینکه تقریباً فوتبال را در دبیرستان کنار گذاشت، بنت خود را به یک بازیکن حرفه‌ای قانونی با ترپس تبدیل کرد. عملکرد برجسته در ترکیب پیشاهنگی NFL نقطه اوج آن همه کار سخت بود.

بنت 11-5 و 188 پوندی در دوی 40 یارد با زمان 4.30 در جایگاه دوم در کمباین قرار گرفت و همچنین در پرش عمودی (40.5 اینچ) و پرش پهن (11 فوت، 1 اینچ) در رتبه 10 برتر قرار گرفت. او و دئونت بنکس، انتخاب دور اول پیش بینی شده، اولین هم تیمی هایی بودند که در دو دهه گذشته در یک ترکیب امتیازات 95 بیشتر از ورزش را کسب کردند، که نشان می دهد ترپس ها تا چه حد تحت مربیگری مایک لاکلی پیشرفت کرده اند.

هر چند بنت چیزی بیش از یک داستان احساس خوب است. او در فصل گذشته فقط 24 شکار را برای 309 یارد روی 54 هدف مجاز کرد و پس از قطع یک پاس و شکستن یک پاس دیگر، افتخارات ارزشمندترین بازیکن Mayo Bowl دوک را به دست آورد. او به دلیل توانایی اش در به چالش کشیدن دریافت کننده ها در نقطه مقابل، با ثبت 27 پاس دفاع شده در دو فصل گذشته مورد تحسین قرار گرفته است.

جایی که بنت با افت ها و پنالتی ها مبارزه می کند. طبق گفته PFF، او در سال 2022 سه توپ احتمالی را حذف کرد و در دو فصل گذشته 13 بار جریمه شد. تحلیلگران همچنین پیش بینی و توانایی او را برای چسبیدن به گیرنده ها در پوشش مطبوعاتی از بین می برند.

اواخر: آنتونی جانسون از ویرجینیا

جانسون طبق گزارشات، یک دیدار پیش‌نویس با ریونز داشته است که حاکی از علاقه تیم به او است.

پس از چهار سال در لوئیزویل، جانسون 6-2 و 205 پوندی به ویرجینیا منتقل شد، جایی که او دو سال شروع کننده شد. او در سال 2022 شروع به کار کرد و 51 تکل، 14 پاس دفاع و دو توپ قطع کرد تا افتخارات کنفرانس ساحلی آل آتلانتیک را به دست آورد. 1.4 پاس دفاع جانسون در هر بازی فصل گذشته در رتبه هفتم ملی قرار گرفت و طبق گزارش PFF، او به عنوان چهلمین بهترین مدافع کرنر در کشور رتبه بندی شد.

جانسون به خاطر عملکردش چه در داخل و چه خارج از زمین در Senior Bowl مورد تحسین قرار گرفت و با نگرش مثبت و زیرکی کهنه‌کار خود پیشاهنگان و مربیان را تحت تأثیر قرار داد. او در طول دوران تحصیلی خود در دانشگاه برای شش هماهنگ کننده دفاعی و شش مربی موقعیت بازی کرد و او را در معرض طرح ها و مفاهیم مختلف قرار داد. طبق گزارش The Daily Progress، جانسون گفت که پیشاهنگان و مربیان NFL که او با آنها صحبت کرده است، اندازه و عادات بازی او را با ریچارد شرمن مدافع سابق پرو بول مقایسه کرده اند.

جانسون علیرغم رزومه با کیفیت خود، به دلیل تعداد ضعیف تست های ورزشی و ناهماهنگی در پوشش، به عنوان یک فرد آینده دار در نظر گرفته می شود. تحلیلگران می گویند که او با تغییر جهت و همگام شدن با اهداف عمیق دست و پنجه نرم می کند و فاقد فیزیک بدنی و توانایی تکلینگ مطلوب در پشتیبانی دویدن است.

پیش نویس NFL

پنجشنبه 27 آوریل تا شنبه 29 آوریل

تلویزیون: ESPN، شبکه NFL

()


دیدگاهتان را بنویسید