ایزیا کینر-فالفا از یانکیز شروع به کار در میدان مرکزی می کند با پایان نبرد کوتاه مدت – شهرهای دوقلو



ممکن است در مسابقه کوتاه یانکی ها امتیازی داشته باشیم. آرون بون، سرمربی تیم، روز سه شنبه به خبرنگاران گفت: آیسیاه کینر-فالفا تمرینات خود را در خارج از زمین آغاز کرده است و در جریان بازی های لیگ گریپ فروت این هفته در زمین مرکزی بازی خواهد کرد.

Kiner-Falefa هرگز یک مسابقه لیگ بزرگ در خارج از زمین ثبت نکرده است، با این حال، او تطبیق پذیری را در حرفه خود نشان داده است زیرا در طول پنج سال حرفه خود در بازی های کوتاه، پایه دوم، پایه سوم و شکار بازی کرده است.

با نوشته روی دیوار مبنی بر اینکه یکی از جوان های با ارزش یانکی ها – آنتونی ولپ یا اسوالد پرازا – قرار است مسئولیت های کوتاه مدت را بر عهده بگیرد، کینر-فالفا به دنبال انتقال مسالمت آمیز قدرت است تا بتواند با ساختن خود در وضعیت سخت باقی بماند. در موقعیت های مختلف موجود است

این بازیکن 27 ساله در بازی‌های بهاری با نتیجه 5 بر 19 (.263) با یک هومر و یک دوبل عملکرد خوبی داشته است.

Kiner-Falefa فصل گذشته 138 بازی را برای بمب افکن ها انجام داد و 15 خطا ثبت کرد و در طول فصل در بازی های معمولی با مشکل مواجه شد.

علی‌رغم مبارزات آشکار، بون تمام تلاش خود را کرد تا به عنوان بخشی از تجارتی که گری سانچز را به دوقلوهای مینه‌سوتا به برانکس آمد، حمایت کند.

بون در پایان آگوست گفت: “او یکی از بهترین مدافعان لیگ در کوتاه مدت بوده است.” “کوتاه، بازیکنان داخلی، شما هر از چند گاهی یک خطا مرتکب می شوید.”

او سپس به دلیل مشکلات دفاعی خود که منجر به دستگیری پرازا و اسوالدو کابررا در ماه اکتبر در این موقعیت شد، خود را نیمکت نشین دید.

اگر این به معنای پایان زمان Kiner-Falefa به عنوان ایستگاه کوتاه روزانه بمب‌افکن‌ها باشد – در حال گذار به یک نقش مفید – تصمیم بین شخصیت‌های Volpe و Peraza برای پایان دادن به سیم است.

ولپ پس از دریافت تماس تلفنی از جنرال موتورز برایان کشمن که به او اطلاع داده بود در روز افتتاحیه برای شکستن کمپ با یانک ها آماده است، وارد کمپ شد. این بازیکن 21 ساله با این فرصت بهار امسال دویده است. Volpe 9-for-28 (.321) با دو هومر، چهار دوبل، سه پایه دزدیده شده است و یک شورت استاپ تمیز بازی کرده است. Volpe در بهار امسال چشمان زیادی باز کرده است.

بون پس از تساوی یکشنبه مقابل رد ساکس که در آن ولپ 2 بر 4 با یک دابل و یک هومر در زمین مخالف طولانی به برتری رسید، گفت: “بسیاری از بچه های ما، به ویژه بازیکنان اصلی ما، او توجه آنها را به خود جلب کرده است.”

آرون جاج پس از بازی چهارشنبه گذشته مقابل کاردینال ها در مجموعه بهار یانکیز گفت: “فکر می کنم او همه ابزارها را در اختیار دارد.” او باکس های زیادی را به صورت تدافعی و تهاجمی چک می کند. او سرعت بالایی دارد… موضوع من همیشه این بوده است، اگر شما بهترین بازیکن هستید، سن شما مهم نیست. شما باید به نیویورک یانکیز کمک کنید.”

ولپه پس از بازی مقابل رد ساکس گفت که او “فقط سعی می کند از هر فرصتی استفاده کند.

از کادر مربیگری و کادر پشتیبانی برای همکاری با شما و انجام آن در بازی‌ها [helps]ولپ گفت. قطعاً زود است، اما همه می‌خواهند در بازی‌ها بازی کنند.»

نبرد دشوار برای بومی نیوجرسی این است که او فقط 99 خفاش Triple-A دارد، زیرا در سپتامبر 2022 ارتقاء یافت و او هنوز در فهرست 40 نفره قرار نگرفته است، بنابراین یانک ها مجبور به انجام نوعی حرکت هستند. تا جایی برای او پاک شود

این دقیقاً همان چیزی است که پرازا در حال حاضر برای او انجام می دهد.

این بازیکن 22 ساله در بهار امسال به خوبی عملکردی نداشته است زیرا او 3 بر 17 (0.176) را با یک دبل به عنوان تک ضربه اضافی بیس خود به ثمر رساند. ایستگاه کوتاه صاف فیلدینگ در فهرست 40 نفره قرار دارد و دارای تجربه‌های Triple-A زیادی است – 414 خفاش بین سال‌های 2021 تا 2022 – از جمله برخی از مسابقات MLB با 49 خفاش در 18 بازی برای Bombers.

باید مشخص شود که آیا رقابت واقعی برای ورود به کمپ وجود داشته است یا اینکه بمب افکن ها در تمام طول مدت یک مورد علاقه برای این موقعیت داشتند. Volpe در میان این گروه بهترین عملکرد را داشته است و با توجه به اینکه Kiner-Falefa اکنون در تلاش برای یادگیری میدان بیرونی است، رقابت فقط کمی بیش از دو هفته قبل از روز افتتاحیه جذاب‌تر شده است.

شروع کننده روز افتتاحیه

بون اعلام کرد که ایس گریت کول شروع کننده روز افتتاحیه یانکیز خواهد بود. این خبر در همان روز منتشر می شود که جاینتز سان فرانسیسکو، که در بازی افتتاحیه فصل با یانکی ها بازی می کند، اعلام کرد که لوگان وب، دست راستی که این تیم فصل خود را آغاز می کند، در تیم خواهد بود.

کول در پیروزی 10-3 سه شنبه مقابل تورنتو بلو جیز شروع کرد. کول در 4.2 اینینگ کار، سه ران کسب شده، شش ضربه و یک ران خانگی را مجاز کرد. او شش ضربه را زد.

تروینو مجروح شد

به گفته برایان هوچ از MLB.com، خوزه تروینو به دلیل رگ به رگ شدن مچ دست راست از زمین بازی خارج شده است. بون گفت انتظار می‌رود که گیربکس در اواخر این هفته بازی خود را از سر بگیرد، اما امکان تزریق وجود دارد.

بون گفت انتظار می رود تروینو برای روز افتتاحیه آماده باشد.

()


دیدگاهتان را بنویسید