بن سیمونز متعهد شد که پس از خطا در بازی اول فصل مقابل پلیکانز – شهرهای دوقلو، آن را کاهش دهد.

[ad_1]

بن سیمونز، ستاره نتز، پس از انجام خطا در دو بازی متوالی، پذیرفت که باید آن را کم کند.

سیمونز در فینال پیش فصل مقابل تیم مینه سوتا تیمبرولوز در 13 دقیقه خطا خطا کرد، سپس در اوایل کوارتر چهارم در اولین بازی چهارشنبه با خطا خطا کرد. او در 23 دقیقه بازی تنها 4 امتیاز، 5 پاس منجر به گل و 5 ریباند در 6 خطا و سه برگردانش به دست آورد.

“باید آن را کم کنم. سیمونز پس از بازی گفت: مثل اینکه من کمی بیش از حد فیزیکی بیش از حد بالا هستم. “شاید من فقط هیجان زده هستم. [It’s] اولین بازی من، پس…”

سیمونز که اولین بازی فصل عادی خود را در بیش از یک سال پس از دوری کامل فصل 2021-2022 انجام داد، گفت که تغییرات قوانین در داوری که در فصل گذشته رخ داد او را خیلی نگران نکرد.

او به یاد می آورد که هنگام نگهبانی از تری یانگ در پلی آف 2021 NBA، مقامات روی او خطاهای تیک تاک می زدند، اما از آن زمان داوران زمان و چرایی خطاها را تنظیم کردند.

سیمونز گفت: “من همچنین سعی می کنم لحنی در تیم خود ایجاد کنم و آن مرد فیزیکی باشم.” “اما شما سوالاتی داشتید [fouls] و برخی که می دانستم خطا بودند. همچنین فقط خواندن این است که از چه کسی محافظت می کنم، کجا باشم. این یک بازی سریعتر است. اکنون فصل عادی است، بنابراین باید آن را افزایش دهیم. این همان طوری بود که اسمش بود.»

هم تیمی سیمونز، کایری اروینگ، گفت که نتز نمی تواند از عهده خطای او برآید.

ایروینگ گفت: همانطور که در رختکن به او گفتیم، او یک قطعه ارزشمند برای ما است و ما به او نیاز داریم. “و خطا کردن یک گزینه نیست. بازی تهاجمی چیزی است که ما می خواهیم او انجام دهد، اما همچنین می خواهیم هوشمندانه بازی کنیم.”

سرمربی تیم استیو نش گفت سیمونز “زنگ زده” است و “او هنوز به داوری، دفاع و حمله عادت می کند.”

نش گفت: “این پسر بیش از یک سال است که بازی نکرده است… این یک روند است.” او اجمالی از بازیکنی را که می دانیم هست و می تواند باشد نشان داده است، اما این آسان نیست. ما اینجا هستیم تا از او حمایت کنیم. ما اینجا هستیم تا او را تشویق کنیم، مربی او کنیم و سعی کنیم او را به جایی برسانیم که بتواند در سطحی که در گذشته بازی می کرد بازی کند. همه چیز برای او وجود دارد. فکر می‌کنم شما آن اجمالاً در طول فصل پیش‌فصل دیده‌اید، اما اکنون دارد آن را کنار هم می‌گذارد، واقعاً پاهای او را زیر پایش می‌گذارد، ریتمش را می‌گیرد و به یک گروه جدید جذب می‌شود.

چیزهای زیادی در بشقاب او وجود دارد. تا زمانی که او به تقویت اعتماد به نفس خود، بازی سخت و بازی با قدرت ادامه می دهد، مشکلی نیست که او اشتباه می کند که او در این مرحله رشد می کند.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید