خدمات فرانکو فراگاپانه به لونز کمک می کند تا برای اولین بار در MLS – شهرهای دوقلو در کلرادو پیروز شود.



مینه سوتا یونایتد انتظار داشت که یک مهاجم آرژانتینی در طول فصل در ضربات ایستگاهی به حریفان دوز خطر بدهد.

قرار بود امانوئل رینوسو باشد، اما با تعلیق مسابقات ستاره‌های MLS توسط MLS، فرانکو فراگاپانه به این نقش رسید و شنا کرد.

ضربه آزاد عالی فراگاپانه توسط میکی تاپیاس برای گل پیروزی در پیروزی 2-1 مقابل کلرادو راپیدز در پارک کالاهای ورزشی دیک در کامرس سیتی، کولو به ثمر رسید.

فراگاپانه همچنین یک ضربه کرنر عالی انجام داد که منجر به ضربه سر تاپیاس و گل برگشتی بونگی هلوانگاوانه در تساوی 1-1 مقابل نیویورک ردبولز در هفته گذشته شد.

مینه سوتا (2-0-1، 7 امتیاز) پنج بازی پیاپی را در کلرادو شکست داد و از سال 2017 به 1-5-1 در حومه دنور ارتقا یافت.

راپیدز (0-3-1، 1 امتیاز) با استفاده از دومین شروع متوالی آهسته MNUFC در نیمه دوم، خشکسالی 319 دقیقه ای بدون گل را در چهار بازی پشت سر گذاشت.

پس از اینکه شنبه گذشته اجازه داد نیویورک درست پس از استراحت به تساوی برسد، کول باست از کلرادو، سمت راست دفاع لونز را شکست داد و در دقیقه 49 یک گل را درون تیرک دروازه به ثمر رساند.

مینه سوتا پنج دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند. ارسال حسنی داتسون به بازوی دنی ویلسون برخورد کرد تا لونز یک ضربه پنالتی به دست آورد. لوئیس آماریلا از همان نقطه به سمت راست و دروازه بان ویل یاربرو به سمت چپ رفتند. این اولین گل آماریلا در سال 2023 بود.

هر دو تیم در دقیقه 67 نزدیک بود به برتری دست پیدا کنند. ضربه سر دنی ویلسون از بالای دروازه به بیرون رفت. سپس مینه سوتا با فرانکو فراگپانه، لوئیس آماریلا و بونگی هلونگوان برتری مردی داشت، اما بلاتکلیفی آماریلا باعث شد که هلونگوان در آفساید قرار بگیرد و او گلزنی کرد.

کلرادو در نیمه اول تنها دو شوت به سمت دروازه داشت، اما هیچ کدام دروازه بان Dayne St. Clair را به چالش نکشیدند.

با توجه به اینکه هفت بازیکن هفته آینده در تیم ملی حضور دارند، مدیر آدریان هیث روز سه شنبه گفت که به چند بازیکنی که برای بازی خانگی مقابل ونکوور شنبه آینده باقی خواهند ماند، استراحت می دهد. به همین دلیل است که جوزف روزالس در حالی که فرانکو فراگاپانه روی نیمکت بود، از جناح چپ شروع کرد.

بهترین موقعیت های مینه سوتا در نیمه اول با روزالس در سمت چپ به دست آمد، از جمله سانتری قوی که مندر گارسیا نتوانست در دقیقه 12 به پایان برسد.

داتسون و دی‌جی تیلور، مدافع راست، که دوران نقاهت پس از مصدومیت را سپری می‌کردند، اولین بازی خود را در فصل 2023 انجام دادند. داتسون در دقیقه 54 برای فراگاپانه به میدان رفت.

به طور خلاصه

یک منبع به پایونیر پرس گفت که MNUFC مبلغی حدود 2.5 میلیون دلار به ولورهمپتون پرداخت خواهد کرد تا جئونگ سانگ بین را با انتقال دائمی خریداری کند. لونز در حال برنامه ریزی یک کنفرانس خبری برای مهاجم 20 ساله جدید کره جنوبی خود در روز چهارشنبه در آلیانز فیلد است. جئونگ 4 سال و نیم با وولوز لیگ برتر انگلیس قرارداد داشت. … جئونگ در یکی از سه جایگاه ابتکاری زیر 22 سال به MNUFC خواهد پیوست. میکائیل مارکز، مدافع میانی، دیگر خرید زیر 22 سال، پس از آسیب دیدگی مچ پا در پیش فصل، به تمرینات بازگشت.


دیدگاهتان را بنویسید