دانک با یک دست کایری اروینگ، نتس را به دوازدهمین برد متوالی رساند – شهرهای دوقلو

[ad_1]

مهمانی در بارکلیز سنتر دو دقیقه پس از پیروزی سیم به سیم نتز با نتیجه 139-103 مقابل سن آنتونیو اسپرز در روز دوشنبه، دو دقیقه پس از شروع بازی آغاز شد.

یوتا واتانابه برای یک پرتاب پرتاب آزاد رقابتی که از آهن عقب به هوا پرتاب شد، بلند شد. این زمانی بود که کایری اروینگ، زک کالینز، مرکز اسپرز را در مسابقه ای با پا از جناح چپ خارج از خط سه امتیازی تا حاشیه شکست داد و از دست دادن واتانابه با یک دانک یک دستی که تمام هواداران در بارکلیز سنتر را به پا کرد، به عقب برگرداند.

گرگ پوپوویچ بلافاصله اعلام تایم اوت کرد، اما نتز از قبل شروع به جشن گرفتن دانک ایروینگ کرده بود، لحظه ای که حال و هوای سازمانی را در بر می گرفت که اکنون در سال جدید و پس از اینکه این تیم روند پیروزی خود را به 12 بازی دوشنبه شب افزایش داده بود، را در بر می گرفت.

دست‌های واتانابه پشت سرش بود در حالی که در دفاع به عقب می‌رفت، انگار نمی‌توانست آنچه را دیده بود باور کند. کوین دورانت که روی نیمکت بود از روی صندلی بیرون پرید و از کناره ها دوید. هم نیک کلاکستون و هم دی رون شارپ با عجله از روی نیمکت شروع به حرکت کردند در حالی که ایروینگ در جهت هم تیمی هایش خم شد. رویس اونیل، که به دلیل یک بیماری غیر مرتبط با کووید، خراش دیرهنگام داشت، پاسخی را در توییتر منتشر کرد که می‌تواند برای اکثر افراد ساختمان صحبت کند.

اونیل با تعدادی ایموجی صورت در حال بازدم پست کرد: «نههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه. “آه خدای من.”

ایروینگ بعد از اینکه چند کلمه روی نیمکتش گفت، نزدیک میز گلزن رفت و با دست به طرف جمعیت اشاره کرد، یک دستش را بالا گرفت و انگشت اشاره اش را به سمت پایین حرکت داد.

ایروینگ، اهل نیوجرسی، خطاب به هواداران حاضر در میدان گفت: «این شهر من است.

چراغ‌های مرکز بارکلیز تاریک شد و پس از پایان وقت پوپوویچ، گویی یک مهمانی شروع شده بود، به صدا در آمد. در واقع، نتز از زمانی که ژاک وان به عنوان سرمربی هدایت تیم را برعهده گرفت، در یک شیار بوده است. آن‌ها داغ‌ترین تیم در تمام بسکتبال هستند، حالا ۲۳-۷ با وان به عنوان مربی و برنده تمام بازی‌های اخیرشان به جز یک بازی.

پیروزی‌هایی مانند پیروزی‌هایی که دوشنبه شب مقابل اسپرز به دست آوردند دلیلی است که نتس اکنون در رده‌بندی کنفرانس شرق از میلواکی باکس و کلیولند کاوالیرز بالاتر است. نت‌ها در یک مقطع، 1000 مورد علاقه برای شکست دادن اسپرزهای در حال بازسازی وارد سال 2023 بودند.

چنین اتفاقی امسال رخ نداده است، حداقل از زمانی که وان در هفت بازی بعد از فصل جایگزین استیو نش به عنوان سرمربی شد. نت‌ها به تیمی تبدیل شده‌اند که بلند می‌شود و سخت بازی می‌کند، مهم نیست چه کسی در آن طرف زمین است – و مهم نیست چه کسی به هر دلیلی در چرخش بروکلین یا خارج از آن باشد.

دانک برگشتی ایروینگ تنها دو امتیاز از 27 امتیازی را که در شب به دست آورد، شامل 21 امتیاز در نیمه اول به تنهایی بود. او قبل از اینکه در کوارتر سوم از سرعت خود بکاهد، چهار بر پنج از مرکز شهر و 11 بر 14 از زمین شوت زد. در یک توپ، او در یک استراحت سریع از بن سیمونز عقب افتاد، و سیمونز او را با یک پاس برگشتی پیشرو برای یک حرکت سه راه یافت. سیمونز در دو دوره ابتدایی نیز 9 پاس گل به ثبت رساند، که با دورانت برای بیشترین پاس گل در نیمی از بازی های نتس در این فصل برابری می کند.

دورانت با شوت 10 از 14 از زمین با 25 امتیاز به پایان رسید و 11 پاس گل داد. او به دلیل پشت سر گذاشتن تیم دانکن برای رتبه پانزدهم در فهرست بهترین گلزنان تاریخ NBA مورد تشویق قرار گرفت، اگرچه او این کار را در طول سفر جاده ای سه بازی بروکلین انجام داد. ست کری به جای اونیل شروع کرد و 4 تا 16 امتیاز زد و جو هریس در اولین بازی خود پس از از دست دادن 4 بازی با زانوی چپ دردناک بازی کرد. هریس 16 دقیقه از روی نیمکت بازی کرد و با 8 امتیاز به پایان رسید.

پیروزی روز دوشنبه بزرگترین پیروزی نتس در برابر اسپرز از زمان پیروزی 26 امتیازی آنها مقابل سن آنتونیو در سال 1993 بود. نتز اکنون راهی جاده شده است تا در مقابل حریف سخت تری قرار بگیرد و دمار دروزان، زک لاوین و شیکاگو بولز منتظرند. در شهر بادگیر در روز چهارشنبه.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید