داوسون گارسیا در حال رسیدن به نقش خود، بسکتبال مردان Gophers در حال افزایش است – شهرهای دوقلو



تیم بسکتبال مردان Gophers در یک چهارم جدول برنامه ده بزرگ هفته گذشته به یک دوز اعتبار نیاز داشت.

باخت های نزدیک به ویسکانسین و نبراسکا (در وقت های اضافه) نمی توانست آن را کاهش دهد و مینه سوتا در پیروزی 70-67 خود در ایالت اوهایو در روز پنج شنبه به اثبات مفهوم رسید.

سرمربی تیم بن جانسون گفت: “این مهم بود زیرا شما می خواهید بچه ها آنچه را که ما انجام می دهیم درک کنند و به آنها اعتماد کنند.”

جانسون معتقد است که تیمش با پیشرفت فصل بهبود خواهد یافت، تا حدی به دلیل چهار دانشجوی سال اول در میان هشت بازیکن چرخشی تیم. آلفای آنها نیز در حال افزایش است.

مینه سوتا (7-8، 1-4 Big Ten) در ساعت 5 بعد از ظهر دوشنبه در ویلیامز آرنا فرصت دیگری برای نشان دادن پیشرفت خود در برابر ایلینوی (12-5، 3-3) خواهد داشت.

در مقابل ایالت اوهایو، داوسون گارسیا مهاجم 28 امتیاز در شوت 9 بر 15 به دست آورد تا با 9 ریباند به پایان برسد. تنها پنج روز قبل، گارسیا اولین دابل دابل فصل خود را در برابر نبراسکا انجام داد و با 19 امتیاز و 15 ریباند به پایان رسید.

جانسون روز جمعه گفت: افزایش اخیر او به این دلیل است که “او مسئولیت بازی بالغ را بر عهده می گیرد و درک می کند که باید نقاط خود را انتخاب کند.” زمانی که به صورت تهاجمی و فهمیده باشد، مانند (پنجشنبه) شب، او این کار را انجام داد، او توانست در یک شیار و ریتم باقی بماند زیرا از شخصیتش خارج نشد. او شوت‌هایی نمی‌زد که حمله ما را مختل یا متوقف کند یا فقط به نوعی شوت‌های خودخواهانه‌تر بود.»

گارسیا نیز به زمان نیاز دارد تا خود را با گوفرز تطبیق دهد که از نظر تهاجمی بیشتر از آنچه در هر یک از ایستگاه‌های قبلی‌اش، کارولینای شمالی و مارکت، باید تحمل می‌کرد، سازگار شود.

گارسیا نیز در ماه نوامبر به دلیل بیماری حدود 20 پوند از وزن خود را کم کرد، اما وزن خود را دوباره به حالت اول رسانده و در حال تبدیل شدن به نیرویی برای مینه سوتا است.

دسترسی کامل

Gophers به ​​FS1 این فرصت را دادند تا در روز پنج‌شنبه از جانسون میکروفون کند و دوربین‌ها را در اتاق رختکن و در حوضچه‌های کنار دادگاه در طول تایم اوت‌های یکی از بازی‌های “همه دسترسی” شبکه اجازه دادند. نه تنها مینه سوتا پیروز شد، بلکه جانسون نشان داد که مشتاق، دلگرم کننده و درگیرکننده در کنار زمین است.

جانسون گفت: «از دیدگاه طرفداران، از دیدگاه استخدام، هر زمانی که بتوانید برنامه خود را به نمایش بگذارید، این چیز خوبی است. برای اینکه بتوانیم آن را در لیگ انجام دهیم، (در مقابل) یک حریف واقعا قوی، و برای بچه های ما که به سختی و به خوبی آنها بازی کنند، این فقط می تواند مثبت باشد.

در یک تایم اوت، جانسون از مرکز فارل پین پرسید که آیا او پس از آسیب دیدگی از ناحیه میانی در طول بازی، برای بازی کردن خوب است یا خیر. جانسون سه بار از او پرسید.

جانسون گفت: “من به یک فارل نگاه کردم و او درد داشت.” او واقعاً صدمه می‌خورد، اما نمی‌خواست از بازی بیرون بیاید. مثل اینکه رفیق من از تو نمی پرسم. من در حال حاضر سرسختی شما را زیر سوال نمی برم. ما باید بازی را ببریم و باید بدانیم که آیا از نظر بدنی قادر به بازی هستید یا خیر. او مدام به من نگاه می کرد: “این واقعاً دردناک است. من خوب نیستم.’ بنابراین مجبور شدم به بررسی ادامه دهم.»

پین در این بازی باقی ماند و دانشجوی سال اول از کوتیج گروو به این برد شاداب کمک کرد.

اهداف دیگر

جانسون روز جمعه گفت، زمانی که داین داینجا، که اکنون در ایلینویز است، در دبیرستان پارک سنتر بود، گوفرز فقط فوروارد 6 فوتی 9 را به‌خوبی به خدمت گرفت، زیرا آنها پین را در کلاس استخدام سال 2022 داشتند و می‌خواستند دنیس ایوانز، امضاکننده نهایی سال 2023 را به خدمت بگیرند.

داینجا به بیلور رفت، در سال اول خیلی کم بازی کرد و به ایلینی منتقل شد. بازیکن بومی بروکلین پارک در روز جمعه در پیروزی 75-66 ایلینی مقابل ایالت میشیگان، 20 امتیاز بازی را به دست آورد. او در 17 بازی این فصل برای ایلینی به طور میانگین 10.4 امتیاز و 5.9 ریباند کسب کرده است.

به طور خلاصه

ایوانز و کم کریستی همکار آینده‌اش هفته گذشته نامزد دریافت جایزه مک‌دونالد شدند. … مینه سوتا 45-46 در خانه مقابل ایلینویز در سری کلی. … رکورد 1-4 کنفرانس گوفرز همان سرعت فصل گذشته است که آنها 4-16 را به پایان رساندند. … پوینت گارد تالون کوپر پانصدمین پاس گل خود را در مقابل باکی ها انجام داد. او در این فصل 94 با مینه سوتا دارد. … ایلینی توسط گارد ترنس شانون، که به طور میانگین 18 امتیاز در هر بازی کسب می کند، سرعت می گیرد.


دیدگاهتان را بنویسید