دوست خانوادگی دختر کشته شده I-880 رویدادهای شب غم انگیز را به اشتراک می گذارد

[ad_1]

(KRON) – خانواده دختر کوچک کشته شده در تیراندازی در I-880 در فرمونت به تلاش خود ادامه می دهند و با آنچه اتفاق افتاده است کنار می آیند. یکی از دوستان خانوادگی با KRON4 درباره وقایع آن شب غم انگیز صحبت کرد.

او می‌گوید که در این زمان غیرقابل تصور تلاش می‌کند برای حمایت از خانواده و صحبت از طرف آن‌ها قوی بماند. او می گوید که خانواده در حال رانندگی برای یافتن رستورانی برای جشن تولد بودند که خودروی آنها مورد اصابت گلوله های متعدد قرار گرفت و Eliyanah Crisostomo 5 ساله را کشت. یکی از بهترین دوستان مادرش، که خواستار معرفی اشلی شد، آنچه را که خانواده در مورد شنبه شب به او گفته‌اند، نقل می‌کند.

اشلی گفت: “این از یک مراسم شام تولد مبارک به خانواده آنها تبدیل شد که دختر پنج ساله خود را از دست دادند.” .

“تیراندازی ها شلیک شد… آنها فریاد زدند، “برو پایین!” آخرین گلوله تیری بود که به الیانه اصابت کرد. ما تقریباً مطمئن هستیم که او فوراً جان خود را از دست داد زیرا در صندلی عقب افتاده بود. آنها نمی دانستند چه کنند. آنها سعی کردند از کنار مردم عبور کنند و از مردم دور شوند. نمی‌دانستند چه اتفاقی می‌افتد. آنها یک افسر CHP را پیدا کردند که یک نفر دیگر را کشیده بود. آنها فقط آنجا نشسته بودند. و فریاد زدند “کمکم کن! کمکم کن!”

افسر 9-1-1 تماس گرفت و الیاناه به بیمارستان منتقل شد. اما برای نجات او خیلی دیر شده بود.

اشلی گفت: “از آن لحظه، به نوعی تاری بود. آنها اجازه نداشتند جایی بروند زیرا صحنه جرم بود.”

آن شب غیرقابل تصور تبدیل به ساعات اولیه صبح عید پاک شد: تعطیلاتی که برای همیشه برای این خانواده تغییر خواهد کرد. الیانه درست کنار برادرش نشسته بود که به او شلیک کردند.

اشلی گفت: “سبد عید پاک او هنوز روی میز آشپزخانه نشسته است. او به مادرش گفت: “من آن مادر را باز نمی کنم، زیرا خواهرم اینجا نیست تا آن را با من باز کند.”

KRON ON اکنون اخبار را به صورت زنده پخش می کند

embed-container { position: relative; بالشتک پایین: 56.25%; ارتفاع: 0; سرریز: پنهان; حداکثر عرض: 100%؛ } .embed-container iframe, .embed-container object, .embed-container embed { position: absolute; بالا: 0; سمت چپ: 0; عرض: 100%؛ ارتفاع: 100%; }

اشلی می گوید که خانواده تمام تلاش خود را می کنند تا عزاداری کنند و در عین حال برای پسرشان قوی باشند. خواهرش فقط 11 ماه از او کوچکتر بود. او در 21 آوریل شش ساله می شد.

اشلی گفت: “دختر کوچک 5 ساله شگفت انگیز با امید و آرزوی پزشک شدن.”

یک صفحه GoFundMe برای خانواده راه اندازی شده است. اشلی می گوید که آنها می خواهند بتوانند یک ماشین جدید برای خانواده بخرند تا مجبور نباشند آن شب وحشتناک را دوباره تجربه کنند. و آنها می‌خواهند مطمئن شوند که می‌توانند زمان کافی برای سوگواری درست اختصاص دهند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید