رشد نمایش جادویی حتی در لحظات ناراحت کننده – شهرهای دوقلو



قبل از پیروزی 127-120 روز جمعه مقابل مینه سوتا تیمبرولوز، واضح بود که اورلاندو مجیک مورد توجه سایر تیم ها قرار گرفته است.

این امر به ویژه پس از روز جمعه – به دلایل خواسته و ناخواسته – همچنان ادامه دارد.

بزرگترین داستانی که از این پیروزی بیرون آمد، درگیری در زمین بین مو بامبا و آستین ریورز در مقابل نیمکت مجیک بود که منجر به اخراج بامبا، ریورز، جالن ساگز، پرنس تورین و جیدن مک دانیلز شد.

این دومین درگیری درون دادگاهی بود که مجیک ها در این فصل پس از آن در دیترویت در 28 دسامبر درگیر شدند.

مو واگنر، مرد بزرگ جادویی گفت: «این یک خط خوب است. واضح است که شما می خواهید هم تیمی خود را پشت سر بگذارید. در عین حال باید حرفه ای باشید. این یک چالش برای تیم جوانی مثل ما است. این بار در مقایسه با ما کار خوبی انجام دادیم [the] آخرین بار. این یک پویایی عجیب است. شما واقعاً نمی خواهید در آن موقعیت ها قرار بگیرید. شما می خواهید حرفه ای باشید. چیزی در من وجود دارد که از پیوستن تیم به این شکل قدردانی می کند.”

چیزی که آن لحظه تحت الشعاع قرار داد، رشد خونسردی مجیک بود.

آنها اجازه ندادند این لحظه آنها را منصرف کند، و بر روی برتری 10 امتیازی که در زمان اخراج ها داشتند و حتی پس از فشار برگشت تیمبرولوز، پیروزی را حفظ کردند.

سحر و جادو آن را در لحظاتی نگه داشت که قبلاً دچار تزلزل می شدند.

جامهل موزلی سرمربی تیم پس از درگیری گفت: «باید به بازی ادامه دهید. “شما باید در بازی بین خطوط پیروز شوید. این در مورد همه صحبت کردن نیست. این در مورد چیزی از آن نیست. شما باید مطمئن شوید که به روش درست بازی می کنید. کارهای درست را انجام دهید. به اشتراک بسکتبال ادامه دهید و به دفاع ادامه دهید.”

آنها در 29 بازی آخرشان 16 بر 13 هستند، زمانی که گاردهای کول آنتونی و مارکل فولتز از زمان بازگشت در 30 نوامبر محدودیت دقایق خود را لغو کردند.

در این فاصله، مجیک ها در برابر تیم هایی با رکورد 0.500 و بالاتر در زمان مسابقه، 11-7 نتیجه می گیرند.

آنتونی گفت: «مردم همیشه در مورد جوان بودن ما صحبت می کنند. “فکر نمی‌کنم این به معنایی باشد. ما به جایی رسیده ایم که مردم ما را می شناسند. ما در حال حاضر در رادار مردم هستیم. اورلاندو مجیک، آنها جوان هستند اما همه چیز خوب است. ما فقط در مسیر باقی می‌مانیم، به راه خود در لیگ ادامه می‌دهیم و سعی می‌کنیم اینگونه بردها را بدست آوریم.”

مجیک (21-32) یکشنبه چهار بازی جاده ای خود را مقابل شارلوت هورنتز (15-39) پایان خواهد داد.

این مسابقه در ساعت 1 بعد از ظهر اعلام می شود زیرا در اروپا، خاورمیانه و آفریقا به عنوان بخشی از “شنبه های NBA و یکشنبه های NBA ارائه شده توسط NBA 2K23” به صورت زنده پخش می شود.

این مقاله برای اولین بار در OrlandoSentinel.com. ایمیل خوبی قیمت در khprice@orlandosentinel.com یا او را در توییتر دنبال کنید @khobi_price.

()




دیدگاهتان را بنویسید