ریکاوری وایلد از شروع آهسته، متحمل شکست 5-4 در ضربات به فلایرز می شود



فیلادلفیا – برای حرکات کششی طولانی پنجشنبه شب در Well Fargo Arena، وایلد به فیلادلفیا فلایرز اجازه داد تا دور آنها اسکیت بزنند، یعنی زمانی که خودشان روی یخ نمی افتادند.

اگرچه وایلد با بازی محکمی در طول کشش بهبود پیدا کرد، اما در نهایت در ضربات 5-4 به فلایرز باخت.

با این وجود، با یک امتیاز، وایلد فعلاً به جایگاه اول در بخش مرکزی پرید و دالاس استارز هنوز هم قرار است در نقش پنگوئن های پیتسبورگ بازی کند.

شروع کندی برای وایلد بود، زیرا آنها از افت اولیه پوک به نظر می‌رسیدند. بدتر از همه، اسکات لاتون، مرکز فلایرز، در اواخر وقت اول پس از قضاوت نادرست جیک میدلتون، بازی را 1-0 کرد.

خوشبختانه برای وایلد، آنها چند دقیقه بعد پاسخ دادند زیرا اسکار ساندکویست یک ضربه اولیه از میدلتون را تغییر داد و بازی را 1-1 مساوی کرد. مناسب است که میدلتون در بازی یک پاس گل به دست آورد، با توجه به اینکه او قبل از این سکانس با تلاشی محکم در نزدیکی خط آبی در منطقه تهاجمی توپ را حفظ کرد.

این راه را برای دوره دوم هموار کرد که در آن وایلد برای انجام هر کاری تلاش کرد. آنها نمی توانستند پاس های ساده را کامل کنند و وقتی جوئل فارابی، وینگر فلایرز گل زد تا نتیجه 2-1 شود، به نظر می رسید که بازی ممکن است از آنها دور شود.

این زمانی بود که مت بولدی با یک اسنایپ به روند داغ خود ادامه داد و بازی را 2-2 کرد. این یک شوت زندگی را برای وایلد به ارمغان آورد و مارکوس فولیگنو چند دقیقه بعد گلزنی کرد تا برتری به 3-2 کشیده شود.

با پایان یافتن وقت دوم، جوئل اریکسون اک یک پنالتی گرفت و راسموس ریستولاینن، مدافع فلایرز، بلافاصله با یک انفجار از روی نقطه، نتیجه را 3-3 به تساوی کشاند.

بازی در دوره سوم شروع به یکنواخت شدن کرد زیرا Wild پاهای خود را در زمان مناسب پیدا کرد. با بولدی به اوج خود رسید که نتیجه را 4-3 به سود وایلد کرد. او در واقع با رسیدن به پشت سر خود گلزنی کرد و قبل از اینکه به نحوی توپ را به پشت تور هدایت کند.

اگرچه اگر بازی به عنوان برنده بازی برای وایلد می ایستاد، داستان خوبی ایجاد می کرد، اما آنها کمتر از یک دقیقه بعد یک گل را تسلیم کردند و به تایسون فوئرستر، وینگر فلایرز اجازه دادند تا در سمت راست یخ بجنگد تا نتیجه را به تساوی بکشاند. در 4-4.

که زمینه را برای وقت های اضافه و تیراندازی پس از آن فراهم کرد.


دیدگاهتان را بنویسید