سار مارته هنوز با گردن درد بیرون است – شهرهای دوقلو

[ad_1]

خبر خوب این است که استارلینگ مارته، بازیکن خارج از زمین متس، روز یکشنبه پروتکل ضربه مغزی را پشت سر گذاشت و به نظر می‌رسد که یک روز پس از لغزش به زانوی ژان سگورا در پایگاه سوم، تا آنجا که آسیب‌های سر از بین می‌رود، کاملا واضح است. خبر بد این است که او همچنان گردن درد دارد و روز دوشنبه مقابل تیم سن دیگو پادرس یک بار دیگر از ترکیب خارج شد.

متس امیدوار بود که بتواند از مارته در اینینگ های بعدی استفاده کند، اما در پیروزی 5-0 به او نیازی نبود. در حال حاضر، Marte هنوز هم روز به روز در نظر گرفته می شود.

مدیر Buck Showalter بعدازظهر دوشنبه گفت: “قسمت ضربه خورده آن، ما فکر می کنیم که در وضعیت بسیار خوبی هستیم، اما گردن امروز کمی درد دارد.” “امیدوارم که با پیشروی ما این مشکل حل شود و او ممکن است در مقطعی امشب در دسترس باشد، اما هنوز مطمئن نیستم.”

این دومین باری بود که مارته در ماه گذشته برای ضربه مغزی تحت بررسی قرار می‌گرفت و ماه گذشته در جریان تمرینات بهاری به سرش اصابت کرد. او هر دو بار پروتکل را بدون هیچ نشانه‌ای از آسیب‌دیدگی سر پاک کرد، که دلگرم‌کننده است، اما متس همچنان سعی می‌کند در مورد سر و گردن بسیار محتاط باشند.

شووالتر گفت: “او لیس بسیار خوبی در آنجا داشت، من می توانستم آن را ببینم.”

متس به سختی می تواند مارته را برای مدت طولانی از دست بدهد. مارته راننده اصلی تهاجمی ترکیب نیست، اما او یک قطعه ارزشمند است. این ترکیب به شدت متکی به ضربه‌زنان 1-5 است که می‌توانند روی بیس قرار بگیرند و دونده‌ها را جابه‌جا کنند، و Marte نیز سرعت و بیس‌رانینگ را به ارمغان می‌آورد.

تا روز یکشنبه، او 303.0 را با یک هوم ران، دو RBI با چهار پایه دزدیده شده و 129 OPS+ به دست آورد. فصل گذشته، خط حمله متس پس از از دست دادن او برای مدت طولانی به دلیل شکستگی انگشت میانی راست، بدون او انجام شد. چند بازی بزرگ مقابل تیم‌های بد انجام شد، اما هرگز غیبت او بیشتر از آخرین سری جاده‌ای فصل در آتلانتا احساس نشد، زمانی که متس در سه بازی تنها هفت دوش را انجام داد و 16 دونده را از پای درآورد.

بدون مارته، موفقیت‌های بزرگی که متس به آن نیاز داشت هرگز به دست نیامد.

خوشبختانه این مصدومیت جزئی به نظر می رسد.

شوالتر گفت: “ما امیدواریم که این کوتاه مدت باشد.” او یک پاپ بسیار خوب را در آنجا اجرا کرد، تقریباً نوعی شلاق زدن.»

بدون احساس سخت

آخرین باری که Padres در شهر بودند، متس را از فصل پسین حذف کردند و در اکتبر گذشته سری NL Wild Card را با نتیجه 2-1 بردند. 101 برد متس حیرت زده شد. برخی در تمام زمستان در مورد از دست دادن نشخوار فکری کردند. احساس از دست دادن و ناامیدی مدتهاست که از بین رفته است. فصل عادی به خوبی در جریان است و تنها چیزی که متس اکنون می تواند روی آن تمرکز کند، برنده شدن در این سریال فعلی است.

پیت آلونسو، بازیکن پایه اول گفت: “بله، این یک فصل جدید است و ما فقط باید روی پیروزی امروز تمرکز کنیم.” “سال گذشته سال گذشته است. برای من، آن سالنامه را بستم و وقت آن رسیده است که ادامه دهم.»

آلونسو دوشنبه شب رکورد چهار بازی خود را قطع کرد. او 6 بر 16 را با چهار دوش، چهار ران خانگی، 9 RBI و یک پیاده روی در آن بازه پیش برد. پنج مسابقه خانگی او او را با برایان رینولدز از پیتسبورگ برای برتری در لیگ یکسان می کند.

او گفت: “من دنبال چیزهای موجود در منطقه خودم نیستم و فقط از آنها استفاده می کنم.”

چسبیدن به آن

متس با وجود شروع کندش با ادواردو اسکوبار در پایه سوم حرکت می کند. از آنجایی که جف مک نیل روز دوشنبه به جای مارته مصدوم در زمین راست بازی کرد، لوئیس گیلرمه در پایه دوم مورد نیاز بود، به این معنی که اسکوبار در گوشه داغ قرار گرفت و هشتم شد. بعد از بازی در روز شنبه و دو برابر شدن در روز یکشنبه، متس امیدوار است که بازیکن پایه سوم کهنه کار بعد از صحبت با سرمربی در میلواکی هفته گذشته شروع به کشف این موضوع کند.

شوالتر گفت: «او همیشه از حیث لاغر و لاغر همان مرد بوده است. “من فکر می کنم همه کمی نسبت به او احساس می کنند و به شما خواهند گفت. فکر می‌کنم در این زمان ممکن است مقداری از نور بیشتر روی او باشد، اما او از این چالش استقبال می‌کند.»

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید