مردی از مینه سوتا اعتراف کرد که عمداً با کامیون با 3 گوزن تصادف کرده است – شهرهای دوقلو



ELY – یک مرد 20 ساله اعتراف کرده است که هفته گذشته هنگام رانندگی در محدوده شهر از کامیون خود برای برخورد عمدی به سه گوزن استفاده کرده است.

آنتونی برمل، افسر حفاظت از مینه سوتا، گفت که این حادثه در 21 مارس “در روز روشن درست در بزرگراه 21 کنار زمین گلف” رخ داد.

برمل گفت که هر سه آهو فلج بودند اما هنوز زنده بودند و باید توسط یک افسر پلیس Ely کشته شوند.

در عرض 24 ساعت، برمل و دیگران شروع به دریافت نکاتی در مورد اینکه ممکن است راننده چه کسی بوده باشد، دریافت کردند. برمل، به همراه معاون کلانتر شهرستان سنت لوئیس و یک افسر پلیس Ely، با راننده، کیسی میدوز، در محل اقامتش مصاحبه کرد و او اعتراف کرد که از عمد به گوزن ضربه زده است.

هرگز توضیح خوبی در مورد چرایی وجود نداشت. برمل به نیوز تریبون گفت. «این یک منطقه 30 مایل در ساعت است. … او باید سرعت می گرفت تا همه آنها را بزند، تک فایل.”

برمل گفت که راننده یک محافظ سپر سنگین روی کامیون خود داشت که در این حادثه آسیبی ندید.

برمل برای تعقیب و گریز یا آسیب رساندن به حیات وحش با استفاده از وسیله نقلیه موتوری، جنحه ای با جریمه 300 دلاری، استنادی برای Meadows صادر کرد و همچنین دستورات ایالتی را برای بازپرداخت 500 دلار برای هر گوزن، با مجموع جریمه 1800 دلاری صادر کرد.

Meadows می تواند بلیط و استرداد را بپردازد یا آنها را در دادگاه به چالش بکشد. سوابق دادگاه نشان می دهد که میدوز به دلیل داشتن یک اسلحه گرم در یک وسیله نقلیه موتوری در سال 2021 و به دلیل نداشتن برچسب فعلی روی ماشین برفی خود در اوایل سال جاری استناد پرداخت کرده است.

برمل گفت که حادثه آهو در رسانه های اجتماعی در منطقه الی سر و صدا ایجاد کرده است و برخی از افراد پیشنهاد می کنند که افسران باید اتهامات شدیدتری صادر کنند. اما برمل گفت که قوانین مینه سوتا در این مورد محدود است، و خاطرنشان کرد که هیچ شرطی برای این جرم وجود ندارد که ایالت بتواند امتیازات شکار یا ماهیگیری Meadow را بگیرد.

برمل گفت: «این واقعاً یک وضعیت شکار نیست. این همان چیزی است که ما احساس می کنیم بهترین قانونی بود که باید او را به آن متهم می کردیم.»


دیدگاهتان را بنویسید