هنگامی که افسر پلیس نیویورک او را در غوغا دستگیری در فیلم ضبط شده به شدت به پیاده رو هارلم می زند – شهرهای دوقلو



یک زن جوان در هارلم هنگامی که یک افسر پلیس او را در یک حادثه ضبط شده در فیلم کتک زد، به شدت به پیاده رو برخورد کرد – و او در نهایت به دلیل تهاجم و مقاومت در برابر اتهامات دستگیری دستبند شد.

ویدئویی که در توییتر منتشر شده است نشان می دهد که افسران پلیس در حال دستگیری در خیابان W. 136 نزدیک بلوار آدام کلیتون پاول جونیور درست قبل از ساعت 5 بعد از ظهر سه شنبه هستند که زن جوان در قاب ظاهر می شود و با افسری که توسط منابع به نام کندو کینزی شناسایی شده است روبرو می شود.

زن به کینزی سیلی زد که در پاسخ به سر او سیلی زد. او به عقب به سمت سنگفرش افتاد. پلیس او را گرفتند و دستگیر کردند.

“تو فقط یه دختر کوچولو زدی!” یکی از تماشاگران در ویدیو می گوید. “تو وحشی هستی، داداش!”

ایتان توماس بازیکن سابق NBA ویدیو را بازتوییت کرد، گفت: “او (افسر) هیچ شغلی ندارد که افسر پلیس است و باید فورا اخراج شود. (اریک آدامز) آیا شما شجاعت اخلاقی این را دارید که علناً این را محکوم کنید؟

قرار بود کشیش الشارپتون بعدازظهر چهارشنبه یک کنفرانس مطبوعاتی درباره این حادثه برگزار کند.

پلیس نیویورک در بیانیه ای اعلام کرد که اقدامات این افسر موجه است. در بیانیه NYPD آمده است که کینسی و پلیس های دیگر در حال دستگیری الوین جیمز 22 ساله مظنون به تلاش برای قتل در 12 اوت بودند. وزارت گفت که در جریان دستگیری، جیمز با یک اسلحه پر و مواد مخدر پیدا شد.

طبق اظهارات پلیس نیویورک، هنگامی که پلیس سعی داشت جیمز را دستگیر کند، جمعیتی جمع شدند و شروع به فریاد زدن بر سر مأموران و حمله به آنها کردند. یکی از افسران از ناحیه سر دچار جراحت جزئی شده است.

به گفته پلیس نیویورک، این زمانی بود که دوست دختر جیمز تامانی کرام، 19 ساله، ظاهراً با کینزی برخورد کرد.

کرام به حمله به پلیس، ممانعت از اداره دولتی و مقاومت در برابر دستگیری متهم شد. فیث هارل 27 ساله نیز با این اتهامات همراه با تهدید و آزار و اذیت مورد ضرب و شتم قرار گرفت. یک زن 26 ساله به دلیل تف کردن به سمت مامور احضار شد.

سوابق نشان می‌دهد که کینزی، افسری که گفته می‌شود به کرام ضربه زده است، 9 شکایت غیرنظامی ثابت شده علیه او دارد که بین سال‌های 2010 تا 2020 ثبت شده است.

()




دیدگاهتان را بنویسید