چرا برای مشاوره مالی پرداخت کنید؟ – دوقلو شهرستانها


اینها پرتره هایی از بروس هلمر و پگ وب، مشاوران مالی در Wealth Enhancement Group و ستون نویسان تجاری پایونیر پرس هستند.
بروس هلمر و پگ وب

مطالعات متعدد تحقیقاتی نشان می‌دهد افرادی که از مشاوران مالی استفاده می‌کنند، به طور متوسط ​​بهتر از کسانی که از مشاوران مالی استفاده نمی‌کنند، بهتر عمل می‌کنند، پس چرا افراد بیشتری نمی‌خواهند برای مشاوره مالی هزینه کنند؟

یک سری دلایل وجود دارد. بسیاری از سرمایه‌گذاران فکر می‌کنند که با وجود اطلاعات بسیار آنلاین و فهرست‌بندی صندوق‌هایی که در هر گوشه از جهان سرمایه‌گذاری قرار گرفتن در معرض ارزانی دارند، می‌توانند این کار را خودشان انجام دهند. برخی به مدل‌های رایانه‌ای تکیه می‌کنند که به طور خودکار سرمایه‌گذاری می‌کنند و سبد سهام خود را مجدداً متعادل می‌کنند – بدون هیچ دخالت انسانی. دیگران از هر گوشه پر از اطلاعات هستند و نمی دانند به چه کسی اعتماد کنند.

مشاوران مالی چگونه ارزش می افزایند

مردم معمولاً زمانی تصمیم می‌گیرند که یک مشاور استخدام کنند، زمانی که در شغلی قرار می‌گیرند، تشکیل خانواده می‌دهند یا رویدادهای مهم دیگری را تجربه می‌کنند. با زندگی پرمشغله، بسیاری متوجه می شوند که زمان یا تمایلی برای مدیریت امور مالی خود ندارند. مشاوران مالی آموزش و تجربه لازم را دارند تا به شما کمک کنند تا وضعیت مالی شما را در وضعیت مناسبی قرار دهید.

همه چیز در مورد بازگشت سرمایه نیست. بیشترین ارزشی که یک مشاور می تواند اضافه کند در این هفت حوزه برنامه ریزی مالی است:

ارزش های: یک مشاور می تواند با شما همکاری کند تا ارزش های شما و آنچه برای شما مهم است را شناسایی کند. آیا می خواهید برای فرزندان خود میراثی بگذارید؟ آیا می خواهید روزی صاحب دو خانه شوید؟ آیا می خواهید مطمئن شوید که قبل از تمام شدن وقت، پولتان تمام نمی شود؟ هنگامی که مشاور شما ارزش ها و اولویت های شما را درک می کند، می تواند اطمینان حاصل کند که برنامه مالی شما با چشم انداز بلندمدت شما هماهنگ است و تعیین می کند که آیا از نظر مالی می توانید چشم انداز خود را به واقعیت تبدیل کنید یا خیر.

دسترسی سرمایه گذاری: شرکت‌های مشاوره‌ای بزرگ‌تر ممکن است بتوانند گزینه‌های سرمایه‌گذاری را با هزینه‌ای کمتر از آنچه که خودتان دریافت می‌کنید، و همچنین دسترسی به مدیران دشوار، دارای رتبه بالا و دسترسی سخت که ممکن است برای سرمایه‌گذاران جدید بسته باشد، به شما پیشنهاد دهند. اگر یک مشاور هر سال 1٪ از دارایی های شما را برای مدیریت پول از شما دریافت می کند، در مجموع، ممکن است تا نیمی از این مبلغ را با توجه به هزینه های کل کمتر جبران کنید.

استراتژی تخصیص دارایی: هزینه یک مشاور باید شامل ایجاد یک استراتژی تخصیص دارایی متناسب با اهداف فردی و تحمل ریسک شما باشد. تخصیص دارایی فرآیند توزیع دارایی های شما در انواع مختلف سرمایه گذاری مانند سهام، اوراق قرضه و پول نقد است و بیشترین تاثیر را بر نتایج سرمایه گذاری شما دارد. زمانی ارزش دریافت می‌کنید که مشاور حساب شما را کنترل می‌کند و هرگونه تعدیل‌های آینده را برای حفظ استراتژی تخصیص در هدف – سه ماهه یا سالانه مدیریت می‌کند. این می تواند در وقت ارزشمند شما صرفه جویی کند.

برنامه ریزی بازنشستگی: بسیاری از سرمایه گذاران روش های مختلف استفاده از حساب های متمرکز بر بازنشستگی را در برنامه ریزی درآمد درک نمی کنند: 401(k)/403(b)، IRA سنتی، Roth IRA، نردبان های درآمد، مستمری ها یا حساب های مشمول مالیات. هنگامی که یک مشاور به شما کمک می کند تا میزان مالیات خود را متنوع کنید – که باید در هزینه سالانه آنها نیز لحاظ شود – ممکن است موقعیت بهتری داشته باشید تا پول خود را در دوران بازنشستگی طولانی تر کنید.

حفاظت از دارایی: هنگامی که دارایی های مالی و سایر انواع دارایی ها را جمع آوری کردید، باید از آنها در برابر ضرر محافظت کنید. یک مشاور می تواند به شما در خرید انواع مختلف بیمه، از جمله اموال و تلفات، جان، مسئولیت/چتر، و بیمه نامه های خاص یا سواران برای پوشش آثار هنری یا کلکسیونی ارزشمند کمک کند.

استراتژی مالیاتی منسجم: احتمالاً نیمی از اظهارنامه‌های مالیاتی که هر سال بررسی می‌کنیم نشان می‌دهد که مالیات‌دهندگان مبلغ مناسبی را برای کسورات خیریه واجد شرایط (QCDs) مطالبه نمی‌کنند، به خصوص اگر آنها را مستقیماً از IRA پرداخت می‌کنند. و بسیاری از رفتارهای مالیاتی متفاوتی که برای 401(k)، IRAهای سنتی یا Roth یا حساب‌های مشمول مالیات اعمال می‌شود – یا نحوه تنوع بخشیدن به میزان مالیات خود را نمی‌دانند. مشاوران می توانند به شما کمک کنند تصمیم بگیرید چه زمانی از مزایای تامین اجتماعی یا حداقل توزیع های مورد نیاز (RMD) استفاده کنید – که بسته به موقعیت شما می تواند به طرز شگفت آوری پیچیده باشد.

برنامه ریزی املاک و هدیه: یک شرکت مشاوره خدمات کامل باید بتواند از ایجاد استراتژی برنامه‌ریزی و هدایای قدیمی شما – با نظرات وکیل و متخصص مالیاتی شما، حمایت کند. این شامل ایجاد تراست هایی برای انتقال ثروت شما به طور موثر به نسل های آینده، یا توزیع هدایای نقدی یا اوراق بهادار به عزیزان یا اهداف مورد علاقه خود به روشی هوشمندانه مالیاتی است.

برنامه ریزان جامع قادر خواهند بود به تمام این هفت حوزه برنامه ریزی مالی بپردازند.

نحوه انتخاب یک مشاور

اگر تصمیم گرفته اید که کار با یک مشاور می تواند مفید باشد، منطقی است که قبل از تصمیم گیری در مورد استخدام با دو یا سه نامزد مصاحبه کنید. اگر می‌دانید که دوست یا یکی از اعضای خانواده مورد اعتماد از مشاور استفاده می‌کند و تجربه خوبی داشته است، درخواست معرفی کنید. به عنوان بخشی از تحقیقات خود، باید هر نامزد را با استفاده از این معیارها ارزیابی کنید:

• آیا می توانید با این شخص صحبت کنید؟ آیا آنها به شما گوش می دهند؟ به نظر می رسید به شما اهمیت می دادند؟

• تجربه و تخصص مشاور چیست؟ آیا او حداقل یک رکود را پشت سر گذاشته است؟ آیا او روی یک تخصص تمرکز می کند، مانند برنامه ریزی بازنشستگی، یا بیشتر یک متخصص عمومی است؟

• آموزش و اعتبار آنها چیست؟ آیا آنها یک برنامه ریز مالی خبره (CFP)، تحلیلگر مالی خبره (CFA) یا حسابدار عمومی خبره (CPA) هستند؟

• در نهایت به نحوه پرداخت مشاور توجه کنید. در حالی که یک نماینده ثبت نام شده و یک مشاور سرمایه گذاری ثبت شده (RIA) هر دو از نظر قانونی موظف هستند که به نفع شما کار کنند، نحوه پرداخت غرامت به شما چیزهای زیادی در مورد اینکه وفاداری های پولی آنها ممکن است به شما بگوید. همیشه ایده خوبی است که از طریق وب‌سایت‌های هیئت مدیره FINRA، SEC یا CFP یک بررسی پیشینه انجام دهید.

یک مشاور عالی باید بتواند ارزش خود را چندین برابر در تعدادی از زمینه های زندگی مالی شما نشان دهد.


دیدگاهتان را بنویسید