چه چیزی در انتظار تیم های شیکاگو وایت ساکس، مینه سوتا توئینز و کلیولند گاردنز – شهرهای دوقلو است



اگر پایان نهمین بازی جمعه شیکاگو وایت ساکس-مینسوتا توئینز نشانه باشد، مسابقه مرکزی لیگ آمریکا به سمت پایانی وحشیانه پیش می رود.

  • نیمکت‌ها پس از اینکه اندرو وان برای بارگیری پایه‌ها به زمین برخورد کرد، خالی شدند.
  • میگل کایرو، مدیر عامل سوکس، پس از بحث در مورد اخطارهایی که به هر دو تیم داده شده بود، اخراج شد.
  • یک بررسی ویدیویی چیزی را که می‌توانست یک بازی پایان‌ناپذیر با پایه‌های بارگذاری شده و خوزه آبرو بالا باشد، لغو کرد.
  • و گلزنی دوقلوها زمانی که دوقلوها نتوانستند بازی دوگانه را در زمین آبرو انجام دهند، پس از آن که خورخه لوپز توپ را منحرف کرد.

رومی گونزالس روی انتخاب بازیکن گلزنی کرد تا تیم ساکس با نتیجه 4-3 در میدان تضمینی ریت پیروز شود.

دیویس مارتین، بازیکن سوکس، روز جمعه پس از انجام 5 بازی بدون گل گفت: “من به بچه ها گفته ام که آیا این چیزی شبیه به جو پلی آف است، این (سرگرم کننده ترین) چیزی است که در زندگی ام تجربه کرده ام.” “این نوع انرژی همان چیزی است که ما روز به روز به آن نیاز داریم.”

سوکس و دوقلوها در حال تعقیب نگهبانان کلیولند برای کسب رتبه برتر در بخش هستند. با ورود به شنبه، نگهبانان یک بازی برتری نسبت به دوقلوها و یک برتری سه بازی نسبت به ساکس داشتند.

قاهره در مورد ساکس قبل از بازی شنبه مقابل دوقلوها گفت: “آنها سخت بازی می کردند و با اشتیاق بازی می کردند.” «آن‌ها بیرون می‌روند و کارهایی را انجام می‌دهند، همان‌طور که قرار است انجام شود. فقط باید ادامه بدم این طوری نیست که شما شروع می کنید، روشی است که شما به پایان می رسانید.”

در حالی که فقط بیش از چهار هفته از فصل عادی باقی مانده است، وضعیت مسابقه در اینجا است.

سر به سر

The Sox and Twins مجموعه سه بازی خود را یکشنبه در میدان نرخ تضمین شده با لوکاس جولیتو و دیلن باندی که قرار است شروع کنند به پایان می‌رسانند.

اما تیم ها در ماه آخر فصل به میزان زیادی یکدیگر را خواهند دید.

The Sox برای سه بازی 27-29 سپتامبر به تارگت فیلد می رود و تیم ها فصل عادی را در 3-5 اکتبر در میدان نرخ تضمینی به پایان می رسانند.

دوقلوها با برتری 6-5 در سری فصل وارد شنبه شدند، اما پیروزی روز جمعه پنجمین برد سوکس در شش دیدار گذشته بود.

The Sox چهار بازی با نگهبانان باقی مانده است: یک آرایش 15 سپتامبر در Progressive Field و سه بازی در Guaranteed Rate Field از 20 تا 22 سپتامبر. نگهبانان در سری فصل با نتیجه 9-6 برتری دارند و تیم ها از زمان استراحت آل استار شش بازی را تقسیم کردند.

بازی 15 سپتامبر 9 بازی متوالی را در برابر سوکس (چهار) یا دوقلوها (پنج) برای نگهبانان آغاز می کند.

دوقلوها و نگهبانان هشت دیدار باقی مانده دارند که با سه دیدار آخر هفته آینده در تارگت فیلد شروع می شود. آنها پنج بازی را در چهار روز از 16 تا 19 سپتامبر در پراگرسیو فیلد انجام می دهند و دو سر برای 17 سپتامبر برنامه ریزی شده است.

نگهبانان در سری فصل 6-5 برتری دارند، اما این تیم ها از 27-30 ژوئن که میزبان سه بر پنج در پراگرسیو فیلد پیروز شد، بازی نکرده اند.

سریال های جذاب بدون بخش

ساکس در بازی افتتاحیه خانگی خود در 12 آوریل 3-2 مارینرز را شکست داد تا دو تا از سه سری را از آن خود کند. تیم ها یک سری سه بازی را از دوشنبه در پارک T-Mobile در سیاتل آغاز می کنند.

لنس لین و جانی کوئتو شروع کننده های برنامه ریزی شده سوکس برای دو بازی اول هستند که شروع کننده چهارشنبه اعلام می شود.

هر طور که آن را برش دهید، مارینرز اخیراً برنده‌های زیادی کرده‌اند. آنها در 8 بازی آخر 7-1، 16-12-4، در 28 بازی آخر 19-9، در 53 بازی آخر 37-16، در 57 بازی آخر 40-17، در 64 بازی آخر 45-19 بودند. 53-29 در 82 بازی اخیر خود که وارد شنبه می شوند.

مارینرز که از سال 2001 به مرحله پلی آف راه پیدا نکرده است، برای کسب رتبه برتر AL که وارد شنبه می شود، با رای ها مساوی شدند.

بعد از سریال سوکس، دوقلوها از دوشنبه تا پنج شنبه برای چهار نفر مقابل یانکی ها به نیویورک می روند. در حالی که آنها همچنان در AL East رهبری می کنند، یانکی ها از زمان استراحت آل استار 15 بر 25 هستند. شنبه با پنج باخت در شش بازی وارد شد.

نگهبانان نیز در لغزشی مشابه بوده اند و شش نفر از هشت مورد ورود به روز شنبه را در جریان بازی مقابل مارینرز و بالتیمور اوریولز که هر دو رقیب وایلد کارت هستند، از دست داده اند. و نگهبانان استارتر زک پلساک را با دست شکسته در لیست مصدومان روز جمعه قرار دادند.

نگهبانان یک سری سه بازی خانگی را در روز یکشنبه با مارینرز به پایان می‌رسانند و یک مدعی دیگر را در 27 تا 29 سپتامبر با سه بازی در خانه مقابل اشعه‌ها خواهند دید.

برندگان 15 مورد از 19 بازی آخر خود، ری ها یکی از نقاط وایلد کارت را در اختیار دارند و در شرق AL پیشروی می کنند و یانکی ها را با پنج بازی عقب تر می اندازند.

پایین کشش

The Sox در شش بازی از 9 بازی اخیر فصل عادی با دوقلوها بازی می کند. در بین دو سری سه بازی، آنها از 30 سپتامبر تا اکتبر به سن دیگو می روند. 2.

پادرس ها برای کسب امتیاز در لیگ ملی می جنگند. آنها سر و صداهای بزرگی را در ضرب الاجل تجاری ایجاد کردند، از جمله خرید ستاره بیرون زمین، خوان سوتو از واشنگتن نشنالز. سوتو در 24 بازی از زمان معامله 0.250/.417/.417 کاهش می دهد.

در بین دو سری مقابل ساکس، دوقلوها سه بازی مقابل ببرها در دیترویت از 30 سپتامبر تا اکتبر دارند. 2. دوقلوها در این فصل 10-6 مقابل ببرها هستند.

نگهبانان عجیب ترین برنامه را دارند و با شش بازی در خانه مقابل رویالز کانزاس سیتی از 30 سپتامبر تا اکتبر به پایان می رسند. 5. نگهبانان در سری فصل، با سه بازی از دوشنبه تا چهارشنبه در کانزاس سیتی، قبل از شش بازی در کلیولند، برتری 6-4 را در این فصل حفظ کردند.

آبرو روز جمعه از طریق یک مترجم گفت: «ما باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم. «گذشته قبلاً گذشته است. اگر 30 بازی باقی مانده است، باید تمام تلاش خود را انجام دهیم. ما باید متحد باشیم. برای ما آسان نیست. ما با مصدومیت های زیادی روبرو هستیم. مهم نیست، ما باید به حرکت رو به جلو ادامه دهیم و به خودمان ایمان داشته باشیم و به عنوان یک واحد به بازی ادامه دهیم.”

()


دیدگاهتان را بنویسید