کابوی ها برایان شوتنهایمر را در ساده ترین حرکت هماهنگ کننده تهاجمی ممکن استخدام می کنند


پس از شکست روحیه‌آمیز NFC در مرحله حذفی به 49ers، کابوی‌ها به یک هماهنگ‌کننده تهاجمی جدید نیاز داشتند. بعدازظهر شنبه آنها برایان را استخدام کردند شوتنهایمر، پسر مارتی، سرمربی فقید NFL شوتنهایمر. جوان تر شوتنهایمر در سال 2022 قبل از این ترفیع به عنوان “تحلیلگر مربی” با دالاس خدمت می کرد.

برای فرنچایزی که ناامید از جرقه ای است که وارد چهارمین سال حضور مایک مک کارتی سرمربی در دالاس می شود و داک پرسکات مدافع تیمش نیاز به احیای بزرگی دارد، این یک حرکت ممکن است کسل کننده و غیر الهام بخش باشد.

این چهارمین کار هماهنگ کننده تهاجمی Schottenheimer در NFL با وجود موفقیت محسوس کمی در این نقش خواهد بود. حمله شوتنهایمر سقوط تیم‌های جت با دفاع‌های برجسته بود، زمانی که او هماهنگ‌کننده تهاجمی در نیویورک از سال 2006 تا 2011 بود. در سه سال با Rams از 2012-2014، آنها هرگز با هیچ معیاری یک حمله 20 برتر را تولید نکردند. با راسل ویلسون در اوج خود به عنوان پاسور از 2018-2020، سی هاوکس تنها در یک بازی پلی آف با اسکاتی به عنوان OC در آن بازه زمانی پیروز شد. اگر زمانی بود که احساس می‌کردم تمام شده است شوتنهایمر به عنوان یک بازیکن تهاجمی قانونی، همین بود، اما جری جونز می آید تا روز را نجات دهد.

شوتنهایمر همچنین از سال 2002 تا 2005 مربی تیم درو بریس بود. بریس قبل از اینکه در سال 2006 در سن 26 سالگی به نیواورلئان برود و تبدیل به یک رکورد شکن و دایره درونی تالار مشاهیر شود، یک حرفه اولیه پر از دست انداز داشت. عجیب! آخرین کار او قبل از آمدن به دالاس در سال 2022، کار به عنوان هماهنگ کننده گذر بازی برای غرق قطار بود که تیم جگوار 2021 Urban Meyer بود. بله

اگر کابوی ها می خواستند هسته پیر خود را به حداکثر برسانند، این حرکت درستی نبود. اگر آنها می‌خواستند در حین راه‌اندازی مجدد برنامه‌شان به امید موفقیت در سال 2025 و پایین‌تر، در لبه‌های برتر باشند، این نیز حرکت درستی نبود. نمی دانم در چه زمینه ای این حرکت درست بود!

Schottenheimer جایگزین هماهنگ کننده سابق حمله دالاس و کلن مور می شود که اکنون با Chargers و Justin Herbert در لس آنجلس است.

اگر طرفداران ایگلز به صورت آنلاین جشن استخدام هماهنگ کننده تهاجمی بزرگترین رقیب خود را می گیرند، این نشانه خوبی برای کابوی ها نیست.


Shamus & PhillyVoice را در توییتر دنبال کنید: @shamus_clancy | @thePhillyVoice

ما را در فیس بوک لایک کنید: PhillyVoice Sports

فید RSS Shamus را به فیدخوان خود اضافه کنید




دیدگاهتان را بنویسید