آیا دلفین‌ها می‌توانند تلاش سال گذشته در برابر کلاغ‌ها را در خانه‌شان تکرار کنند، در حالی که غافلگیری حمله رعد اسا از بین رفته است؟ – دوقلو شهرستانها

[ad_1]

آخرین باری که دلفین‌های میامی با کلاغ‌های بالتیمور روبه‌رو شدند، چند شیاطین را علیه فرنچایزی که آن‌ها را عذاب می‌داد، بیرون کردند.

با این حال، این در محدوده دوستانه استادیوم هارد راک بود – و توسط کوارتربک غافلگیر کننده لامار جکسون و ریونز با طوفان برق آسا بر خلاف آنچه قبلا دیده بودند انجام شد.

در شروع یکشنبه ساعت 13:00 در ورزشگاه M&T Bank بالتیمور، در حالی که دلفین ها برای اولین بار در فصل عادی 2022 برای افتتاحیه خانه ریونز به میدان رفتند، میامی این فرصت را خواهد داشت تا ثابت کند می تواند ناراحتی خیره کننده فصل گذشته را تکرار کند. اما دلفین‌ها باید این کار را در جاده‌ها انجام دهند و عنصر غافلگیری اکنون از برنامه بازی موفق سال گذشته حذف شده است.

مایک مک‌دانیل، مربی دلفین‌ها، برای آن برد در کنار میامی نبود، که باعث شد دو تیم در جهت مخالف در آخرین بخش سال 2021 قرار گیرند. همچنین او با دلفین‌ها برای باخت 59-10 برای شروع فصل 2019 همراه نبود. یا شکست 40-0 در پنجشنبه شب در بالتیمور در سال 2017. یا باخت 38-6 در همان استادیوم سال قبل.

اما از آنجایی که بازی یکشنبه یک دستکش سه بازی را آغاز می‌کند، با بوفالو در خانه و سفری به سینسیناتی در یک هفته آینده، مک‌دانیل به‌طور کامل مشکلاتی را که Ravens وجود دارد، درک می‌کند. به همین دلیل است که او به خاطر پیروزی در اولین بازی خود به عنوان سرمربی یکشنبه گذشته، حتی اگر در مقابل بیل بیلیچیک و نیوانگلند پاتریوتز بود، روحیه جشنی بیش از حد نداشت.

مک دانیل گفت: “این به همان اندازه که در لیگ ملی فوتبال با آن مواجه می شوید، چالش خوبی است.” واقعاً وقتی در پست کوارتربک یک بازیساز پویا بازی می کنید، مانند لامار جکسون، نمی توانید چیزی را بدیهی فرض کنید. بنابراین، این یک بازی سرگرم‌کننده خواهد بود، یک بازی چالش‌برانگیز، بازی‌ای که ما مجبور نیستیم در تمام مراحل آن سنگ تمام بگذاریم تا آن‌طور که می‌خواهیم بیرون بیاییم.»

در پیروزی 22-10 مقابل ریونز در سال گذشته، دلفین ها به طور بی سابقه ای تهاجمی با بلیتز نشان دادند. آنها در 24 مورد از 48 رد بک جکسون، یک دفاع دفاعی به جکسون فرستادند، که بیشترین تعداد از زمانی که NextGen Stats شروع به ردیابی این ارقام در سال 2016 کرد.

آن زمان جکسون را تکان داد، اما اکنون در بالتیمور است تا تنظیمات را انجام دهد.

خاوین هاوارد، مدافع کرنر گفت: “من واقعا فکر می کنم آنها برای کاری که سال گذشته با آنها انجام دادیم آماده می شوند، بنابراین ما باید آن را تغییر دهیم.”

جاش بویر هماهنگ کننده دفاعی وزنه می زند که چقدر باید به ریونز با چیزی که دفعه قبل قادر به شکست دادن آنها نبود در مقابل جلوتر ماندن از کانترهای مورد انتظارشان ضربه بزند.

بویر گفت: «مطمئناً تعادل وجود دارد. «فکر نمی‌کنم شما بخواهید در هر کاری که انجام می‌دهید قابل پیش‌بینی باشید. … اما من فکر می کنم تعادلی وجود دارد که کمی عنصر غافلگیری به آنها بدهید و سپس واقعاً سعی کنید بازیکنان خود را در موقعیتی برای موفقیت قرار دهید.”

توآ تاگووایلوآ کوارتر مدافع دلفین ها در مقابل دفاع مستحکم بالتیمور که تا یکشنبه با یک ضربه ثانویه شکست خورده پیش می رود، به دنبال توپ به بازیکنانش خواهد بود. کلاغ‌ها در حال حاضر کایل فولر را به عنوان ذخیره مصدوم دارند و مارلون هامفری، مارکوس پیترز و براندون استفنز هم مدافعان کرنر در روز یکشنبه مشکوک هستند.

اما تاگووایلوآ، که عملکرد 23 از 33 را برای 270 یارد و پاس تاچ داون به جیلن وادل انجام می دهد، ممکن است مجبور شود توپ را به سرعت بیرون بیاورد. راینس پاس ریونز به یک خط حمله ناقص میامی، به ویژه در تکل حمله خواهد کرد. تکل راست آستین جکسون در روز جمعه به دلیل بیماری مچ پا در تیم ذخیره مصدوم فرود آمد. این او را حداقل چهار هفته عقب می‌اندازد که احتمالاً گرگ لیتل وارد میدان می‌شود، در حالی که تکل چپ ترون آرمستد به دلیل آسیب دیدگی انگشت پا مشکوک است.

دلفین ها به دنبال پیروزی 20-7 در بازی اول مقابل پاتریوتز هستند، اما مک دانیل صرفاً بر اساس نتیجه بازی قضاوت نمی کند.

مک دانیل درباره پیروزی هفته اول گفت: «اگر در سفری هستیم که می‌خواهیم باشیم، باید بدترین بازی‌ای باشد که در طول سال انجام می‌دهیم.

“اگر اهداف شما بیشتر از پیروزی در چند بازی اینجا یا آنجا باشد، احساسی را که در روز یکشنبه دارید را درک می کنید و آن را در رختخواب می گذارید زیرا بهترین تیم ها آنهایی هستند که به طور مداوم در طول فصل پیشرفت می کنند.”

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید