پاتریک ماهومز با یک تراشه روی شانه اش خبر بدی برای بقیه NFL – شهرهای دوقلو است



نادیده گرفتن پاتریک ماهومس اشتباه بزرگی بود.

Buffalo Bills حتی پس از باخت به کانزاس سیتی در پلی آف سال گذشته، گچ سوپر باول پیش فصل با کتاب های ورزشی لاس وگاس بود.

لس آنجلس چارجرز عزیزان رسانه ای یک AFC West بودند که قرار بود اندی رید، ماهومس و تیم رو به زوال چیفز را که تیران ماتیو و تایریک هیل را از دست دادند، فروتن کند.

راسل ویلسون به دنور برونکوس مبادله شد. داوانته آدامز یک مهاجم لاس وگاس شد.

دوره چهار حضور متوالی چیفز در مسابقات قهرمانی آسیا، با دو حضور در سوپربول و یک قهرمانی، به پایان رسید. درست؟

اشتباه. چیفز در حال حاضر 2-0 بوده و با نتیجه 71-45 از حریفان خود پیشی گرفته است، با پیروزی در پنج شنبه شب مقابل جاستین هربرت چارجرز در اینجا در هفته 2.

و تبدیل شدن ماهومس به یک شرور ایده بدی بود.

ماهومز پس از کوبیدن 44-21 چیف به آریزونا کاردینالز گفت: “همیشه احساس می کنم چیزی برای اثبات دارم.” من فقط این مرد اهل تگزاس تک هستم که گفتند نمی تواند در NFL بازی کند. بنابراین من همیشه این طرز فکر را دارم که به آنجا بروم و ثابت کنم که ما سران کانزاس سیتی هستیم و هنوز فرصتی داریم که به آنجا برویم و قهرمانی AFC را ببریم و AFC West را ببریم و Super Bowl را ببریم.”

این به این معنی نیست که کارهای جاش آلن با قهرمان LA Rams در افتتاحیه فصل NFL به حداقل برسد. بوفالو قطعاً قدرت آتش برای رقابت با کانزاس سیتی را دارد، همانطور که آنها در آن شکست 42-36 وقت اضافه در مرحله پلی آف در ژانویه نشان دادند.

ماهومز و چیفس از برخی قضاوت وحشتناک پنج شنبه شب که دو رهگیری را نیز از چارجرها ربودند، سود بردند. و ثانویه دفاع کانزاس سیتی جوان و مشکوک است.

اما استعداد ماهومس برای ادامه پیروزی، همراه با مربیگری رید و هماهنگ کننده دفاعی استیو اسپاگنولو کافی است. و اضافه کردن یک تراشه به شانه MVP سابق، دلیل دیگری را به او می‌دهد تا قدرت شلیک تازه‌ای را در لیگ آزاد کند.

برای مثال، ماهومز در هفته 1، پس از انجام 30 پاس از 39 پاس برای 360 یارد و 5 TD در برابر کاردینال ها، نمره گیج کننده ای پایین از Pro Football Focus دریافت کرد.

بنابراین در روز پنجشنبه، پس از شکست دادن چارجرها، ماهومز در مورد یکی از رهگیری‌های نزدیک خود گفت: «مطمئنم که PFF من را در درجه پایینی برای این کار قرار خواهد داد، اما من آن را ادامه می‌دهم.»

پس از اینکه چیفز چارجرها را شکست داد، PFF با این اعداد بازگشت: ماهومس 21 از 32 در برابر بلیتز در این فصل با 231 یارد، 6 پاس TD و بدون توقف است. او 12 از 13 از جیب برای 121 یارد و سه TD است.

رید در مورد 24 پاس از 35 پاس کوارتربکش برای 235 یارد و دو TD در برابر چارجرها گفت: “چند تا از آن پرتاب ها باورنکردنی بود.” “هل کردن و پرتاب کردن در میان ترافیک و قرار دادن بدنش در موقعیت مناسب… تاثیرگذار بود. و من می دانم که او کار می کند … او با این چیزها بی امان است. او همیشه می خواهد بداند که برای بهتر شدن چه کاری می تواند انجام دهد.”

Relentless راه خوبی برای توصیف نگرش ماهومس است که اکنون در پنجمین فصل کامل خود به عنوان شروع کننده است. او قصد دارد به همه یادآوری کند که او کیست، رئیسان چه کسانی هستند – آنها تیمی هستند که شما عاقلانه نبودید که نادیده بگیرید.

استالی به طور ناگهانی ایمن بازی می کند

براندون استالی، مربی تهاجمی و تحلیل‌گرای Chargers، روز پنجشنبه به طور غیرمنتظره‌ای به یک مدیر بازی محافظه‌کار نگران‌کننده در برابر چیف تبدیل شد.

استالی که کارت ویزیت او به عنوان یک مربی تازه کار، تماس های تهاجمی او در رده چهارم پایین بود، یک گل زودهنگام در زمین 4 و 2 از خط 13 قدم چیفز زد. و او دو بار در نیمه اول در 4 و 2 از خطوط 47 و 48 یاردی Chiefs ضربه زد.

به نظر می رسد که شکست چهارمین شکست استالی در اواخر فصل به Chiefs and Raiders منجر به تغییر چشمگیر رویکرد در سال دوم او شد.

به توضیح غیرقابل تشخیص استالی برای استراتژی خود نگاه نکنید: موقعیت میدانی.

او گفت: “فقط می خواستم به دفاع ما فرصتی برای رقابت بدهیم.” من واقعاً عاشق نحوه بازی ما بودم. احساس می‌کردم در مواقعی که باید پرخاشگر باشیم. ما هر چهار نزول چهارم خود را تبدیل کردیم. احساس می کردم که با چه کسی آنجاست و نحوه دفاع ما بازی می کند، احساس می کردم موقعیت زمین مزیت بزرگی برای دفاع ما خواهد بود. تا بتوانیم آنها را به آنجا پین کنیم. و من روشی را که مدافعان ما امشب به رقابت پرداختند، دوست دارم.”

استالی در فصل گذشته در 34 مورد از 108 نزول چهارم (31.5 درصد، بالاترین سطح لیگ) رفت و در 64.7 درصد موارد موفق شد (چهارمین نزول برتر). بنابراین شنیدن صحبت های او به این شکل باورش سخت بود.

چارجرز در کوارتر سوم موفق به تبدیل 4 و 1 آستین اکلر در 18 چیفز شد که منجر به تاچ داون مایک ویلیامز در بازی بعدی شد. بنابراین شاید استالی بتواند به جای کنار گذاشتن اصول خود، راه وسطی پیدا کند.

برت بی شرم

پیام‌های متنی جدید منتشر شده نشان می‌دهد که برت فاور، مدافع تالار مشاهیر، ممکن است بیش از آنچه قبلاً شناخته شده بود، در انتقال میلیون‌ها دلار رفاه فدرال برای پرداخت هزینه یک مرکز جدید والیبال در دانشگاه می‌سی‌سی‌پی جنوبی، جایی که دخترش این ورزش را انجام می‌داد، دخیل بوده است. ادعا می کند.

این پیام‌ها نشان می‌دهد که فرماندار سابق می‌سی‌سی‌پی، فیل برایانت، از این ترتیبات آگاه بوده و حتی فاور را در مورد نحوه ارائه پیشنهاد بودجه راهنمایی کرده است. پیامک‌ها ثابت نمی‌کنند که فاور می‌دانست که این وجوه پول رفاهی است، اما به وضوح نشان می‌دهد که او از برخی نادرستی‌ها آگاه بوده است.

اگر بخواهید به من پول بدهید، آیا به هر حال رسانه ها می توانند بفهمند که این پول از کجا آمده و چقدر است؟ فاور ظاهراً به نانسی نیو، مدیر اجرایی مرکز آموزشی که از طریق آن وجوه ارسال شده است، پیامک ارسال کرده است.

این پول در ابتدا برای کمک به خانواده های کم درآمد در فقیرترین ایالت کشور در نظر گرفته شده بود. فاور هر گونه تخلف در گذشته را انکار کرد.

NFL ECSTATIC در تعطیلات آخر هفته

لیگ های حرفه ای ورزش برابری را دوست دارند. NFL تفاوتی ندارد. لیگ هفت بازی داشت که با یک گل میدانی یا کمتر در هفته 1 تعیین می شد، که بیشترین بازی در یک بازی آخر هفته در تاریخ NFL بود. پنج بازی با امتیاز در دو دقیقه پایانی یا وقت اضافه تعیین شد – بیشترین تعداد در هفته 1 در 20 سال گذشته. هشت تیم در بازی‌هایی با مدافعان زیر 27 سال پیروز شدند، که دومین بازی‌هایی است که یک فصل را آغاز کرده‌اند. و NFL بیش از 121 میلیون بیننده داشت که 5 درصد بیشتر از سال گذشته بود و بهترین آخر هفته افتتاحیه از سال 2016 بود. پربیننده ترین بازی یکشنبه شب Cowboys-Bucs بود که 23.3 میلیون نفر را به خود اختصاص داد. … لیگ می گوید که “کلاه های محافظ” که بازیکنان تا بازی پیش فصل دوم روی کلاه می پوشند، تأثیر مثبتی در محدود کردن ضربه های مغزی داشته است. NFL اعلام کرد که میانگین تعداد 23 ضربه مغزی آن در آن دوره به 11 مورد در میان گروه های موقعیتی که ملزم به پوشیدن کلاه بودند (O-line، D-line، انتهای تنگ و linebackers) کاهش یافته است. و شش نفر از این 11 نفر به دلیل ضربه به ماسک صورت، نه به کلاه ایمنی بازیکن مشخص شدند. بیش از 200 بازیکن پس از پایان دوره اجباری نیز به پوشیدن کلاه ادامه دادند.

در سراسر لیگ: فولادها وات خود را از دست می دهند

ناراحتی هفته اول پیتسبورگ استیلرز در سینسیناتی بنگالز با از دست دادن ستاره پاس سریع تی جی وات به شدت کاهش یافت. یک عضله سینه پاره شده، بازیکن دفاعی سال NFL را برای حداقل شش هفته، اگر نه بیشتر، از میدان می‌برد. بنابراین دیدن فولادها با میچل تروبیسکی در پست کوارتربک سخت است که بنگال ها را در شمال AFC حتی پس از شکست دادن آنها در بازی اول از تخت سلطنت خلع می کند. … رابرت صالح، مربی جت، نمی تواند آنچه را که در رادیو ESPN گفت، بگوید که وقتی جو داگلاس به عنوان جنرال موتورز وارد شد، جت ها “بدتر از یک تیم توسعه دهنده” بودند. حتی اگر درست باشد، شلیک های زیادی به سمت مردم داخل و خارج ساختمان صالح شلیک می کند. مشکل اصلی جت ها، مانند غول ها و دیگر بازنده های همیشگی اخیر، بسیار فراتر از هر جنرال موتورز یا سرمربی است. اما صالح وقتی اینطور صحبت می کند هدفی را روی پشتش می گذارد. و اگر بازنده مارپیچ شود، کمک خواهد کرد که او را به قربانی بعدی تبدیل کند، در حالی که مشکل واقعی حل نشده است. … کوپر راش در حال دفاع از دالاس کابوی ها در مقابل جو بارو قهرمان AFC بنگالز این یکشنبه است، در حالی که داک پرسکات مصدوم شده و حداقل چند هفته از بازی خارج شده است. این احتمال وجود دارد که جاینتز در هفته سوم در دوشنبه نایت فوتبال میزبان یک تیم کابوی 0-2 باشد.

آنها آن را گفتند

مرد، پایش را ادرار نکرد. این یک مکان عالی برای شروع است.” – مایک تاملین، مربی استیلرز، در اولین بازی Jaylen Warren در NFL، در حال دویدن تازه‌کار است.

()


دیدگاهتان را بنویسید