آیا هنوز برای Heat زمان وجود دارد تا آخرین موضع خود را حفظ کند؟ – دوقلو شهرستانها

[ad_1]

س: ما باید تا الان به این عادت کرده باشیم. – نات

پاسخ: و مشکل این است که ما هستیم. هیچ بازی Heat وجود ندارد که بتوانید خود را متقاعد کنید که تا شروع سه ماهه چهارم به طور موثری تمام خواهد شد. چون اگر بازی ای وجود داشت که می توانست و باید می شد، سه شنبه شب در دیترویت بود. تیمی که به دنبال شکست است. هیچکس بازی نمیکنه با چمدان هایی که قبلاً دور چرخ فلک در کانکون می چرخند. تیم‌های خوب فقط به این نتیجه نمی‌رسند. در این مرحله، هیچ چیز درباره جمعه در واشنگتن فرض نکنید، حتی اگر جادوگران همچنان برادلی بیل، کریستاپس پورزینگیس و کایل کوزما را بنشینند. و در این مرحله، هیچ چیزی در مورد پایان فصل یکشنبه در خانه مقابل اورلاندو در نظر نگیرید، حتی اگر جادوگران پائولو بانچرو را بنشینند. این تیمی است با یک بازیکن بزرگ، چند بازیکن خوب و بازیکنانی که ظاهراً با آنها سوار موج می شوید. اساساً رکورد Heat می گوید که آنها چه کسانی هستند.

س: متوجه شدم که بسیاری از طرفداران هنوز از نظر احساسی روی Heat سرمایه گذاری می کنند. بازی کردن تمام سناریوهای ممکن در ذهنشان که بهترین شانس را برای رفتن تا جایی که می توانند تا پایان تلخ می دهد (و با دست برای خداحافظی بازیکنانی که برای کابو حرکت می کنند). سوئیچ قبلاً برای من از روشن به خاموش تبدیل شده است. من تمام امیدهایم را به سال‌های آینده منتقل کرده‌ام، زیرا تمام سناریوهای مختلف را در ذهنم نشان می‌دهم که چگونه Heat ممکن است در مسیر پیشرفت کند. پس چه کسی اهمیت می دهد که هیت با هاکس، بول یا رپتور روبرو شود؟ اگر آنها در بازی ناک اوت شوند، درفت بهتری را انتخاب می کنند و از چند بار بیرون رفتن توسط سلتیکس یا باکس اجتناب می کنند. – مورگان، نیواورلئان.

پاسخ: در واقع، تنها مزیت ناک اوت شدن در بازی این است که شانس کمی برای صعود در قرعه کشی دارید. (اگر در میان تیم‌هایی نیستید که یکی از 10 بدترین رکورد را دارند، که Heat نخواهد بود، پس شانسی بهتر از 1.8٪ برای تضمین انتخاب برتر ندارید، و فقط برای یکی از چهار تیم اول کمی بهتر است. ). در غیر این صورت، اساساً همان منطقه پیش نویس است که گویی به دور اول بهترین از هفت مرحله پیش می روید. شاید این فقط من باشم، اما امید چیزی است که باید هواداران را به حرکت درآورد، به ویژه آنهایی که وفاداری قوی به تیم هایشان دارند. قصد ندارم به شما بگویم که هیت در دور اول سلتیکس یا باکس را شکست خواهد داد. اما حداقل این شانس وجود دارد. فکر می‌کنم وقتی امیدت را از دست دادی، تنها کاری که انجام می‌دهی این است که دائما قوطی را در جاده لگد بزنی، هرگز به نقطه‌ای نمی‌رسی که بتوانی از لحظه لذت ببری. این قرار است به کجا ختم شود؟ احتمالاً کمتر از انتظارات بیشتر است. اما ورزش است. و گاهی اوقات شما هرگز نمی دانید.

س: در ابتدای فصل پس از امضای قرارداد تمدید جدیدش فکر این بود که تایلر هرو باید شروع کند. اما با توجه به اینکه Heat در این فصل دست و پنجه نرم می کند، آیا تایلر می تواند به نقش مرد ششم بازگردد؟ به خاطر برنده شدن باید هر چیزی روی میز باشد. اما دیدن او که بی سر و صدا روی نیمکت می رود سخت است. – جان، اوکالا.

پاسخ: مطمئناً به این زودی اتفاق نخواهد افتاد. اول اینکه، تایلر هرو هنوز 4 سال تمدید 130 میلیون دلاری خود را در مقیاس تازه کار شروع نکرده است، که تا فصل بعد شروع نمی شود. و این دقیقاً راهی نیست که بخواهید در میان چنین تعهدی، فصل بعدی رابطه خود را باز کنید. برای کوتاه مدت، تایلر همچنین یک تراشه تجاری احتمالی خارج از فصل باقی می ماند. بنابراین آخرین کاری که ظاهراً می‌خواهید انجام دهید این است که ارزش او را قبل از فصل غیرفصل (فصل تجاری؟) کاهش دهید و او را در نقشی که به‌عنوان نقشی کمتر تلقی می‌شود، انتخاب کنید.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید