فستیوال فیلم فیلادلفیا اسپرینگ فست: مستندهای سینمایی درباره جودی بلوم، استف کوری


فستیوال فیلم فیلادلفیا اسپرینگ فست به علاقه مندان به فیلم دسترسی زودهنگام به برخی از مشهورترین فیلم ها در مدار جشنواره بین المللی را می دهد. رویداد آخر هفته به عنوان نظرسنجی میانسالی انجمن فیلم فیلادلفیا از عزیزان سینما قبل از پایان جشنواره پاییز بهترین فیلم‌های سال است.

امسال، فیلم‌هایی که در اسپرینگ فست که 14 تا 16 آوریل برگزار می‌شود، به نمایش در می‌آیند، شامل «استفن کوری: کم‌ارزش‌شده»، مستند پیتر نیکس درباره حرفه بسکتبال قابل توجه کری، و «جودی بلوم برای همیشه» که زندگی نویسنده کودکان را بررسی می‌کند.


بیشتر: در جشنواره شکوفه های گیلاس فیلی زیبایی بهار را تحسین کنید


نشان های جشنواره با دسترسی همه جانبه با قیمت 100 دلار یا 90 دلار برای اعضای PFS در دسترس هستند. بلیط های فیلم به صورت انفرادی 15 دلار یا برای اعضا 10 دلار است. همه فیلم ها در مرکز فیلم فیلادلفیا در خیابان شاه بلوط 1412 نمایش داده می شوند.

در اینجا نگاهی به فیلم هایی که در هر روز از جشنواره اکران می شوند را می بینید. برای فهرست کامل فیلم‌ها و زمان‌های نمایش، به وب‌سایت PFS مراجعه کنید.

جمعه 14 آوریل

«استفن کری: دست کم گرفته شده» که در ماه ژانویه در جشنواره فیلم ساندنس نمایش داده شد، روزهای کاری کری در کالج دیویدسون را از طریق سفر او به NBA، جایی که او چهار بار قهرمان NBA شده است، روایت می کند.

در «جایی در کوئینز»، لئو ری رومانو و آنجلا اثر لوری متکالف زندگی یقه آبی را دارند و خانواده بزرگ ایتالیایی-آمریکایی خود را احاطه کرده اند. زمانی که پسرشان، «استیکز» با بازی جیکوب وارد، فرصت بازی بسکتبال در کالج را پیدا می‌کند، لئو برای اطمینان از آینده پسرش دست به هر کاری می‌زند. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی مشترک رومانو از 21 آوریل اکران می شود.

از دیگر فیلم‌هایی که در شب افتتاحیه نمایش داده می‌شوند، می‌توان به «تولد/تولد»، یک تریلر روان‌شناختی درباره مادری بر اساس «فرانکنشتاین» مری شلی، و «سیسو»، یک فیلم کمدی هیجان‌انگیز که در روزهای پایانی جنگ جهانی دوم می‌گذرد، اشاره کرد. داستان یک کاوشگر را دنبال می کند که در فنلاند با نازی های در حال عقب نشینی روبرو می شود.

شنبه 15 آوریل

«جودی بلوم برای همیشه» به بررسی کارنامه بلوم، اهل نیوجرسی می‌پردازد که با رمان‌های «آیا آنجا هستی، خدا؟ این من هستم، مارگارت» و «Superfudge» شناخته می‌شود. آثار او به دلیل بحث های صریح در مورد تمایلات جنسی و تغییرات بدنی مورد سانسور و ممنوعیت کتاب قرار گرفته است.

در «بلک بری»، فیلمی زندگی‌نامه‌ای درباره ظهور و سقوط اولین گوشی هوشمند جهان، داگ فرگین و جیم بالسیل تخیلی در جلسه‌ای قرار می‌گیرند تا مقدمات ساخت دستگاه‌های بلک‌بری را آغاز کنند و همچنان که آیفون اپل بازار تلفن‌های همراه را در اختیار می‌گیرد، به تلو تلو خوردن ادامه می‌دهد. این فیلم برای اولین بار در 12 می در سینماها اکران می شود.

«حافظه ابدی»، مستندی درباره یک روزنامه نگار شیلیایی مبتلا به آلزایمر، «کارمن»، فیلمی رقص محور با بازی پل مسکال و ملیسا بارارا، و «اسکراپر»، فیلمی بریتانیایی درباره دیدار مجدد یک نوجوان 12 ساله. و پدر جدا شده اش نیز نشان داده خواهد شد.

همچنین فیلم «هشت کوه» نمایش داده می‌شود، داستانی درباره دوستی چند دهه‌ای بین پسرانی در کوه‌های آلپ، «اعترافات یک سامری خوب»، درباره اهدای کلیه‌اش توسط فیلم‌ساز به غریبه‌ای به نام «جین آبی» درام در مورد یک معلم بسته که در بریتانیای مارگارت تاچر زندگی می کند و “کوکومو سیتی”، مستندی درباره چهار کارگر جنسی ترنسجندر.

یکشنبه 16 آوریل

«مری تایلر مور بودن»، مستند HBO که زندگی و فعالیت شش دهه ای این نماد تلویزیونی را روایت می کند، از جمله فیلم هایی است که روز پایانی SpringFest را به پایان می رساند.

«گذرگاه‌ها»، درام عاشقانه‌ای درباره‌ی کارگردانی که بین همسرش و زن جوان‌تری از هم گسیخته شده است، «استاد باغبان»، داستانی درباره باغبانی که زندگی‌اش توسط همسایه‌ای جدید به هم می‌خورد، و «جامعه مودب»، فیلمی درباره دختر مدرسه ای لندن که از هنرهای رزمی برای نجات خواهرش از ازدواج قریب الوقوع استفاده می کند، نیز نمایش داده می شود. .


بهار فست جشنواره فیلم فیلادلفیا

14-16 آوریل
زمان ها متفاوت است | بلیت فیلم 15 دلار، نشان جشنواره 100 دلار
مرکز فیلم فیلادلفیا
1412 Chestnut St., Philadelphia, PA 19102


دیدگاهتان را بنویسید