آیا Heat با ترکیب اولیه جدید به نفع بیشتری است؟ – دوقلو شهرستانها



اریک اسپولسترا سال‌هاست که روی خیر بزرگ‌تر تاکید کرده است، «ایثار» و «فدا کردن» ستون‌های اصلی خود برای فرنچایزی که همیشه ستاره‌های ستاره‌ای ندارد اما تقریبا همیشه راهی برای مبارزه پیدا می‌کند.

اما اکنون در پانزدهمین فصل او به عنوان مربی میامی هیت، ظاهراً این امر نیز پذیرفته شده است که معیارها، تحلیل‌ها و وفاداری به منفعت بیشتر در مواقعی باید جای خود را به تجارت و گستاخی بدهد.

بنابراین، در حالی که قطعاً می‌توان استدلال‌ها، استدلال‌های قانع‌کننده‌ای را در غیر این صورت مطرح کرد، اما همه نشانه‌ها حاکی از آن است که چهارشنبه شب، زمانی که سریال Miami Heat سی و پنجمین فصل خود را افتتاح می‌کند، تایلر هرو با واحد شروع پخش خواهد شد.

چون قرارداد 130 میلیون دلاری برای ذخیره امضا نمی کنید.

و از آنجا که همه درگیر می دانند که چقدر برای نگهبان سال چهارم اهمیت دارد.

مسلماً، دیگران لابی کرده اند، فشار آورده اند، برای ترکیب اصلی تشویق کرده اند. و با بام آدبایو، در زمانی که هنوز به حسن وایت ساید ایمان وجود داشت، مقداری از فرنچایز عقب نشینی داشت.

اما هرو نمی‌توانست پس از فینال پیش فصل چهارشنبه شب، این خواسته را واضح‌تر نشان دهد.

در آنجا، در مقابل کمد خود در FTX Arena ایستاده بود، و هنوز جوانتر از 22 سالش به نظر می رسید، او این سوال را که چرا می خواست شروع کننده باشد را به سوالی برای سوال کننده تبدیل کرد.

او با احترام اما قاطعانه گفت: «به همان دلیلی که می خواهید ترفیع بگیرید. من برای نیمکت نشینی وارد لیگ نشدم. این چیزی نیست که من هستم. من انگیزه دارم که در مقطعی از دوران حرفه‌ام یکی از بهترین بازیکنان لیگ باشم و فکر نمی‌کنم از روی نیمکت بتوانم این کار را انجام دهم.”

تمدید چهار ساله 130 میلیون دلاری Herro (با 120 میلیون دلار تضمین شده) مطمئناً فراتر از حقوق ذخیره است. اما این توافق نیز تا یک سال بعد، در آغاز 2023-2024 آغاز نمی شود.

در حال حاضر، با 5.7 میلیون دلار برای این فصل، او در رتبه هشتم جدول حقوق و دستمزد Heat، پس از جیمی باتلر (37.7 میلیون دلار)، آدبایو (30.4 میلیون دلار)، کایل لوری (28.3 میلیون دلار) و حتی دانکن رابینسون (16.9 میلیون دلار)، ویکتور اولادیپو قرار دارد. (8.8 میلیون دلار) و کالب مارتین (6.5 میلیون دلار)، درست جلوتر از دیوین ددمون (4.7 میلیون دلار).

و مطمئناً هیچ اشکالی وجود ندارد که هشتمین تیم پردرآمد به عنوان ذخیره بازی کند.

در واقع، به دلیل آن چیزی است که تا اینجا در مورد یکی از کسانی که دقیقاً بالاتر از هرو هستند در درجه دستمزد دیده‌ایم که با هیرو به‌عنوان شروع کننده، وحشت ایجاد می‌کند.

اگر اولادیپو در طول فصل پیش‌فصل نشان می‌داد که پس از چهار فصل آسیب‌دیدگی، گام از دست رفته‌اش را دوباره به دست آورده است، می‌توان یک مورد برای تعادل در چرخش با اولادیپو به عنوان گلزن واحد دوم ایجاد کرد.

اما این اتفاق نیفتاده است. این پیش فصل خوبی برای اولادیپو نبود.

در عوض، بر اساس آنچه که اسپولسترا در تمرین لباس چهارشنبه ارائه کرد، با آدبایو، مارتین، باتلر، لوری و هرو به عنوان شروع کننده، عملاً هیچ عکسی در واحد دوم ددمون، مکس استروس، رابینسون، گبه وینسنت و اولادیپو وجود ندارد.

درست است، همانطور که اسپولسترا قبل از اینکه روز چهارشنبه با چرخش های اولیه خود به عمق 10 حرکت کند، خاطرنشان کرد، تقریباً مطمئناً یک رویکرد دو جوخه در طول فصل عادی وجود نخواهد داشت. بنابراین مطمئناً امکاناتی وجود دارد که هرو یا باتلر را برای حمله با واحد دوم در اختیار داشته باشید.

اما با توجه به اینکه اولادیپو هنوز به ستاره اولادیپو نزدیک نشده است، و با ایجاد شوت به حدی که جمال کین بازیکن دو طرفه از این نظر در بین بهترین های هیت قرار گرفته است، هرو به عنوان شروع کننده ممکن است دقیقاً به نفع بیشتر نباشد.

از یک سو، با بازی هررو در کنار بازیکنانی مانند آدبایو، مارتین، باتلر و لوری که دارای تفکرات دفاعی هستند، تا حدودی کاستی‌های دفاعی او را کاهش می‌دهد. اما در میان درخواست برای شوت های بیشتر از طرف آدبایو و این واقعیت که مارتین به خوبی می تواند تلاش های بیشتری نسبت به پی جی تاکر خجالتی داشته باشد، همچنین می تواند به معنای فرصت های کمتر ایجاد تیم اصلی برای هرو باشد.

به اعتبار او، اسپولسترا در صورت نیاز، در صورت نیاز، ترکیب‌ها را تغییر داده است.

برای مثال، سال گذشته، رابینسون شروع کننده شب افتتاحیه بود. سپس، در نهایت، او نبود.

در سال 2020، Moe Harkless شروع کننده شب افتتاحیه Heat بود. چهار بازی بعد او روی نیمکت بود.

و در سال 2019، Justise Winslow یک شروع کننده در شب افتتاحیه بود، که فقط در مهلت معامله به آن پرداخته شد.

بنابراین، بله، ترکیب اولیه Spoelstra تکامل می یابد.

و با گرما، آنها به سختی در سنگ نوشته می شوند.

اما در این مورد، این امکان وجود دارد که نفع بزرگتر، نشستن در صندلی عقب باشد.

در خط

همچنان ادامه دارد: در عین حال مربی اریک اسپولسترا این هفته گذشته به چشم انداز هیت اشاره کرد که پشتکار که در نهایت باعث شد گارد سابق هیت به ارمغان بیاورد. رادنی مک گرودر مک گرودر که نقشی ماندگار در تیم داشت، توسط مربی مورد تمجید قرار گرفت دوان کیسی برای رهبری کهنه کار که اکنون در اختیار دیترویت پیستونز قرار گرفته است. کیسی به دیترویت نیوز گفت: «رادنی یک رهبر سرسخت است. او همیشه به دنبال بچه های جوان است. او همیشه با بچه های جوان صحبت می کند و شما باید یک دامپزشک در تیم داشته باشید. مک گرودر در واقع فصل گذشته توسط پیستونز به دنور ناگتس واگذار شد، اما زمانی که این قرارداد لغو شد. بول بول شکست فیزیکی خود در دیترویت. او سپس در تابستان امسال با حداقل کهنه سربازی به خدمت گرفته شد. پس به عنوان یک مربی به مک گرودر 31 ساله بازگشته است. مک گرودر گفت: “من فقط می خواهم از جزر و مد فصل لذت ببرم.” “فقط از تماشای بهتر شدن بچه های جوان لذت ببرید و از جمع شدن ما به عنوان یک واحد لذت ببرید.”

مثال ذکر شده: کمک مربی جان لوکاس، که در حال پر کردن برای حاشیه استفان سیلاساو که در حال نقاهت از کووید بود، از تیراندازی هفته گذشته در FTX Arena به عنوان منبع انگیزه برای تیمش استفاده کرد و به حضور ماندگار Heat در شکار پلی آف NBA اشاره کرد. او گفت: «در پایان بازی به آنها گفتم که این همان فرهنگی است که ما در تلاش هستیم به آن برسیم و سعی کنیم آن را بسازیم و به رشد خود ادامه دهیم، و گفتیم که هویت خودمان را می‌خواهیم اما چیزی بسیار شبیه به آن». به هیوستون کرونیکل. به نظر می رسد که آنها همیشه برای بردن آن یا در وسط گروه هستند. اینجا جایی است که می‌خواهیم باشیم.»

فراخوان پرده: افتتاحیه فصل گرمای چهارشنبه شب می تواند اولین مورد از دو پرده در FTX Arena در این فصل برای گارد سابق Heat باشد. گوران دراگیچ، که خارج از فصل با شیکاگو بولز قرارداد امضا کرد. دراگیچ در 36 سالگی به The Athletic اذعان کرد که پایان NBA ممکن است نزدیک باشد. “من همیشه سخت کار کردم. دراگیچ که وارد پانزدهمین فصل خود در NBA می شود، گفت: من همیشه سعی کردم فصل بعد بهتر باشم. «احساس می‌کنم به همین دلیل هنوز اینجا هستم. این یعنی من فقط می خواهم از بسکتبال لذت ببرم. من احتمالاً به پایان دوران حرفه ای ام نزدیک شده ام.” آخرین دیدار بولز در فصل عادی از FTX 20 دسامبر است. “من هنوز اینجا هستم. دراگیچ گفت: من هنوز از بسکتبال لذت می برم. “این مهمترین چیز است.”

موضع مشابه: حتی با دیر اضافه شدن مونترزل هارلفیلادلفیا 76رز، همانطور که هیت اغلب در فصل گذشته انجام می داد، با ایده بازی 6 فوتی 5 بازی می کند. پی جی تاکر گاهی اوقات به عنوان مرکز پشتیبان آنها. مربی فیلادلفیا داک ریورز از آن به عنوان وسیله ای برای مخالفت با مردان بزرگ، مانند رودی گوبرت، خارج از رنگ دفاعی. به گزارش فیلادلفیا اینکوایرر، ریورز گفت: “شما واقعاً می توانید با آن بسکتبال غیرمتعارف بازی کنید.” بازی با مینه سوتا و برجسته کردن آن پنج در کرنر برای ما خوب است. تاکر گفت که توپ کوچک اساساً تنها پاسخی است که وقتی جوئل امبید 7 فوتی را وارد می‌کنید، «همه از او کوچک‌تر هستند».

یک بازی آهسته: همانطور که در سن او انتظار می رود، هیت فوروارد سابق آندره ایگودالا در حال گرفتن است اودونیس هاسلم درمان با گلدن استیت وریرز، که از قبل برای شروع فصل حذف شده بود. مربی: “او برای اولین بازی آماده نخواهد بود.” استیو کر درباره ایگودالا، 38 ساله، که بازگشت خود را تا آستانه اردو اعلام نکرد، گفت. “ما این را عقب می اندازیم و واقعاً به تصویر بزرگ نگاه می کنیم. این یک فصل 82 بازی است، بنابراین ما او را در دراز مدت سالم می خواهیم. با توجه به اینکه او به مدتی در کمپ نیاز داشت و به جایی که باید برسد، تا شب افتتاحیه آماده نخواهد بود. ایگودالا که در فصل 2021 به وریرز بازگشت، زمانی که بازیکن آزاد هیت بود، در شروع فصل گذشته به طور گسترده بازی کرد و تنها در نیم فصل دوم و بیشتر دور حذفی وریرز به دلیل مصدومیت محدود شد. به قهرمانی

عدد

45. تعداد 3 امتیازی مورد نیاز توسط دانکن رابینسون به تصویب تیم هاردوی به عنوان رهبر تمام دوران هیت. هارداوی 806 را در 367 بازی با Heat تبدیل کرد. رابینسون با این فرنچایز 762 در 239 ساخته است. از نظر دیدگاه، رابینسون، حتی در یک نقش کاهش یافته، در فصل گذشته 232 گل به دست آورد، میانگین 2.9 در هر بازی.

()


دیدگاهتان را بنویسید