لوئیس سورینو در بازی مهم 3 در مقابل نگهبانان، یک پارچ بالغ‌تر – شهرهای دوقلو – برای یانکیز به میدان می‌رود.

[ad_1]

کلیولند – لوئیس سورینو در واقع هرگز به خودش اجازه نداد به این موضوع فکر کند. در طی سه سال مصدومیت که او را به بیش از 27 اینینگ محدود می کرد، سورینو فقط به این فکر می کرد که گام به گام به تیم بازگردد. دقیقاً سه سال از روزی می‌گذرد که این راست‌دست 28 ساله مرحله پلی‌آف را آغاز کرد و او به عنوان یک پرتابگر باهوش‌تر و مؤثرتر به صحنه بزرگ فصل پس از بازی بازمی‌گردد.

هنگامی که سورینو در بازی حساس 3 سری لیگ دسته‌بندی آمریکا شنبه شب به مصاف نگهبانان می‌رود، شاید از نظر فیزیکی و ذهنی نسبت به سال‌های 2017 و 18، زمانی که نامزد Cy Young بود، آمادگی بیشتری داشته باشد. به طور کلی، در اولین سال بازگشت خود از جراحی تامی جان، Severino به یک ERA 3.18 و 1.000 WHIP رسید. او 112 را در 102 اینینگ زد که با طراحی محدود بود. سورینو در سه بازی اخیرش فوق العاده بود. در 16 اینینگ، سه دوش به دست آورد، 17 زد و پنج راه رفت.

یکی از پیشاهنگان رقیب گفت: “او خیلی خوب بود.” “نسخه سپتامبر او می تواند با بهترین های هر کسی مطابقت داشته باشد. اعتماد و اطمینان او به چیزهایش بالا رفته است. او به منطقه حمله می کند و تعداد بیشتری را کنترل می کند.

سورینو بالغ تر از تصمیم یانکی ها برای قرار دادن او در لیست آسیب دیدگی 60 روزه ناراضی بود، زیرا در ماه ژوئیه دچار کشیدگی لت شد، زیرا او پس از تمام آسیب ها از بدن خود آگاه است. بخشی از آن به این دلیل بود که یانکی‌ها می‌خواستند در افزایش سرعت او بسیار محتاط باشند، زیرا او اساساً دو سال را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، اما همچنین به این دلیل بود که آنها پس از پایان ضرب‌الاجل بازرگانی دچار مشکل بودند.

با این حال، او مایل است از این تجربه درس بگیرد.

سورینو در مورد دوره IL گفت: “نمی دانم که آیا در حال حاضر به اندازه خودم احساس قدرت می کردم.” می‌دانید، در ابتدا، من از این تصمیم هیجان‌زده نبودم، اما مطمئناً، آن‌ها یک سری پزشک دارند، آن‌ها افراد زیادی دارند که می‌دانند بهترین چیز برای بازیکنانشان چیست. من به تصمیم احترام می گذارم. و امیدوارم که برای بهترین ها کار کند، و برای آنها بهترین کار را داشته باشد و برای من بهترین کار را انجام دهد.»

سورینو در سال های 2017 و 2018 به عنوان یک پرتاب کننده قدرت که بر سرعت بالای خود برای غلبه بر ضربه زنندگان تکیه می کرد، کاندیدای دریافت جایزه برتر MLB بود. او در بهار 2019 با قراردادی به ارزش 40 میلیون دلار قرارداد امضا کرد و سپس همه چیز برای او خراب شد. او در آن تمرین بهاری دچار پارگی عضله لت شد و تا سپتامبر 2019 هرگز به زمین نپرداخت. در سال 2020، قبل از اینکه کووید اردوگاه‌های بهاری را تعطیل کند، سورینو با پارگی رباط جانبی اولنار تشخیص داده شد. بازگشت او سپس به دلیل آسیب دیدگی همسترینگ و کمی سفتی شانه کند شد.

اما در طول زمان استراحت خود که برای توانبخشی کار می کرد، Severino متوجه شد که چه چیزی برای او روی تپه بهتر است. او کاتر خود را که در این فصل حریفان فقط 0.200 ضربه می زنند را دوباره معرفی و اصلاح کرد. مت بلیک، مربی یانکیز نیز می بیند که سورینو این روزها بیشتر از پرتاب می کند.

بلیک گفت: «درک کلی او از برنامه بازی‌اش، نوعی نحوه ساختن آن و استفاده از اطلاعات، چیزی است که او را در مورد سورینو در این فصل تحت تأثیر قرار داده است. او در حال تماشای این دو بازی اول است [of the series] و من فکر می کنم درک او از نحوه بالا و پایین کردن گاز در بازی ها. انتخاب زمین او من احساس می کنم او دیگر فقط تمام اسب بخار نیست. مثل اینکه او هنوز هم می توانست به اوج دهه 90 برود. اما اینطور نیست که او همیشه بیش از حد به آن متکی باشد. مثلاً، فکر می‌کنم او می‌داند چگونه دوست داشته باشد، توپ را بالا و پایین کند، توپ را به داخل و خارج کند. فقط کمی تفاوت های ظریف در کاری که او انجام می دهد وجود دارد.»

بلیک گفت که سورینو از دیدگاه او یک پارچ بسیار “کم نگهداری” است. Severino نیازی به “برنامه ریزی بازی های جلویی” زیادی ندارد، اما در کار در بازی و تطبیق با آنچه که شرایط می خواهد بسیار خوب است.

بلیک گفت: “او در دانستن نقاط قوت خود و استفاده از آنها در برابر ضعف های مهاجمان بسیار خوب است.”

این توسط نگهبانان آزمایش خواهد شد، یک جرم ناقص که باعث ایجاد تماس می شود و زیاد مورد توجه قرار نمی گیرد. سورینو وظیفه را به خوبی درک می کند.

سورینو گفت: “من نمی توانم از بازی خود فرار کنم.” من سعی خواهم کرد همین کار را انجام دهم. اگر کاری را انجام دهم که عادت به انجام آن ندارم، فکر می کنم این من نیستم. فکر می‌کنم اگر کاری را که به خوبی انجام می‌دهم انجام ندهم، مشکلی پیش خواهد آمد. حتی اگر آن‌ها بیرون نزنند، زمین‌هایی که من می‌زنم تا شخص دیگری را بزنم، آن‌ها با هم تماس برقرار می‌کنند، امیدوارم بتوانند از آن خارج شوند.»

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید