بازیکنان Eagles با نوازندگان همکاری کردند تا آلبوم تعطیلات “A Philly Special Christmas” را منتشر کنند.

[ad_1]

همانطور که ضرب المثل قدیمی می گوید، نوازندگان می خواهند ورزشکار باشند و ورزشکاران آرزو می کنند که بتوانند موسیقیدان باشند. اکنون، به لطف کمک چندین هنرمند فیلادلفیا، بازیکنان ایگلز، جیسون کلس، لین جانسون و جردن میلاتا می توانند بگویند که هر دو هستند.

بازیکنان خط حمله که از آواز خواندن با هم در رختکن در فصل NFL لذت می برند، در حال انتشار یک آلبوم کریسمس به نام “یک کریسمس خاص فیلی” در 23 دسامبر. نام اشاره ای به بازی فریبنده – یک پاس تاچ داون معکوس – توسط نیک فولس در جریان پیروزی ایگلز 2018 در سوپربول بر نیوانگلند پاتریوتز است.

ال‌پی هفت‌آهنگ شامل تعداد زیادی نوازنده، از جمله لیدی آلما، مارشال آلن، زک میلر، رابی بنت و نیک کریل است. برخی از هم تیمی های بازیکنان نیز مانند جالن هرتس، ای جی براون، براندون گراهام، هاسون ردیک و جردن دیویس به این سرگرمی پیوستند.

اولین تک آهنگ “کریسمس (عزیزم لطفا به خانه بیا)” در 25 نوامبر منتشر می شود. برخی از آهنگ‌های دیگر شامل آثار کلاسیک محبوب تعطیلات مانند «شب خاموش»، «شب قبل از کریسمس» و «بابا نوئل است که به شهر می‌آید».

درامر جنگ بر مواد مخدر چارلی هال این آلبوم را تولید کرد و کانر باروین، حامی سابق Eagles، اعتبار تهیه‌کننده اجرایی را دریافت کرد. باروین که با هال دوست است با این ایده به سراغ او رفت.

هال می‌گوید: «اوایل امسال، جیسون کلس به این فکر افتاد که چیزی خاص برای فیلی بسازد و گروهی از هم‌تیمی‌هایش را برای ایجاد یک رکورد کریسمس گرد هم آورده است. “این چیزی بسیار ویژه خواهد بود که برای بسیاری از مردم در فیلی و فراتر از آن شادی زیادی به ارمغان خواهد آورد.”

باروین که مدیر توسعه پخش کننده پرندگان است، گفت که دیدن تلاقی دنیای ورزش و صحنه موسیقی در طول این همکاری عالی بود.

میلاتا به چگونگی آن اشاره کرد این روند، هم تیمی ها را در حین یادآوری خاطرات گرد هم آورد کریسمس چه معنایی برای آنها بزرگ شدن داشت، اما بخش مورد علاقه او آموختن این بود که هم تیمی هایش واقعاً می توانند یک آهنگ را حمل کنند.

“امیدوارم مردم را با این آلبوم به همان شکلی که ما را به هم نزدیکتر کرد گرد هم بیاوریم.” میلاتا گفت.

Mailata، انتخاب دور هفتم در 2018، به عنوان یک خواننده استعداد دارد. او سال گذشته ویسکی تنسی کریس استپلتون را در یک جلسه تیمی به‌طور معروف از دست داد.

کلسه که سابقه موسیقی خود را به عنوان یک نوازنده ساکسیفون باریتون در دبیرستان اوهایو دارد، گفت که ایده ای سرگرم کننده که ریشه در جمع آوری پول برای امور خیریه داشت، در نهایت به چیزی بزرگتر تبدیل شد.

کلس گفت: «این پروژه در نهایت تبدیل به یکی از لذت‌بخش‌ترین و لذت‌بخش‌ترین تجربه‌هایی شد که تا به حال بخشی از آن بوده‌ام». “چگونه همه اینها گرد هم آمدند، مردم، موسیقی، شادی، باورنکردنی بود. از اولین ملاقات ما، شادی و انرژی را از همه احساس می کردید. تعداد افرادی که مایل بودند مهارت، زمان و زمان خود را صرف کنند. روحیه الهام بخش بوده است. در برخی موارد، همه ما متوجه شدیم که این واقعا عالی خواهد بود، که فراتر از هر یک از انتظارات ما بود.”

تمام عواید حاصل از این پروژه به مرکز درمان بحران کودکان در فیلادلفیا اهدا خواهد شد.

این آلبوم در Vera Y Records منتشر می‌شود که به نام دختر کلچه وایات و دختر باروین ورا نامگذاری شده است. این در استودیوهای Rittenhouse Soundworks، Silent Partners و Elm St.

“A Philly Special Christmas” از 29 اکتبر برای پیش‌سفارش در iTunes در دسترس خواهد بود. همچنین وجود خواهد داشت. 1000 نسخه از a نسخه محدود وینیل در اواخر نوامبر فروخته شد. علاقه مندان باید در آلبوم ثبت نام کنند سایت اینترنتی برای به روز رسانی

لیست کامل آهنگ های آلبوم را در زیر مشاهده کنید:

  1. کریسمس سفید
  2. کریسمس آبی
  3. کریسمس مبارک عزیزم
  4. شب قبل از کریسمس
  5. کریسمس (عزیزم لطفا به خانه بیا)
  6. شب آرام
  7. بابا نوئل به شهر می آید
کاور مخصوص کریسمس فیلی

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید