مشاهدات فوری: فیلی ها پس از انفجار تهاجمی پادرس به سمت غرب جدا شدند


سن دیگو – فیلیز با وجود باخت ناامیدکننده 8-5 در بازی 2، سفر موفقی به خارج از غرب داشت و دو بازی را برای باز کردن بهترین هفت سری NLCS تقسیم کرد. آنها با رفتن به فیلادلفیا در سه بازی بعدی در پارک سیتیزنز بانک در آخر هفته آینده از برتری زمین خانگی برخوردار خواهند شد. تکان خواهد خورد. (و خیلی خیلی سردتر…)

آنها زود به جلو پریدند، اما آرون نولا بهترین چیزهای خود را نداشت زیرا در بازی پنجم حذف شد و حمله پادرس امتیاز صفر را در بازی 1 جبران کرد.

قبل از اینکه همه برای سه بازی میانی این مجموعه به منطقه زمانی شرقی برگردند، بیایید خوب، بد و زشت اولین باخت فیلس‌ها را در چیزی که برای همیشه به نظر می‌رسد بررسی کنیم:

خوب

• فیلیز در اینینگ دوم پشت سر هم به تک‌نفره رسید – یک شانس تهاجمی زودتر از حد معمول برای این تیم در این فصل – و منجر به ضربه اول دیگری شد. برایس هارپر روی ضربه الک بوم گلزنی کرد و بلیک اسنل را زود به ثمر رساند (و مهمتر از آن برتری 1-0 برای فیلی). سه ران دیگر از مت ویرلینگ، ادموندو سوسا و کایل شواربر (خطا، ضربه پایه، زمین بیرون) به ثمر رسید. روشی که فیلی ها به میدان رفتند، برتری 4-0 آنها غیرقابل حل به نظر می رسید.

دیدن دوره‌هایی که فیلی توانسته است در این سیزن پس از آن جمع کند، بسیار عالی بود. علاوه بر این که آنها در جدول امتیازات موثر هستند، برای تیم حریف نیز تاثیر مثبتی داشته اند. از پادرس ها، شجاعان، یا کاردینال ها بپرسید – بازگشت از اجازه دادن یک اینینگ 4، 5 یا 6 ران بدون کمی فشار سخت است. متأسفانه برای فیلادلفیا، پادرس ها توانستند این کار را انجام دهند.

• ممکن است این نتیجه ای نبود که فیلی ها به عنوان یک تیم می خواستند، اما هارپر همچنان به توپ زدن توپ ادامه می دهد، و او یک دبل در اینینگ ششم اضافه کرد تا امیدهای فیلی را زنده نگه دارد.

هارپر در هفت بازی متوالی یک ضربه پایه اضافی به دست آورده است.

• خوب است ببینید که فیلیز در بازی 2 فقط دراز کشیده و دیر مرده است. با کسری 4 ران و اساساً بدون حرکت، ریس هاسکینز بی سر و صدا به یک خانه انفرادی مهتابی به میدان چپ برخورد کرد. با وجود تک آهنگ JT Realmuto، هیچ رالی دنبال نخواهد شد.

بد

• زک ویلر و آرون نولا در تمام ماه اکتبر کاملاً باورنکردنی بوده اند، اما ممکن است کمی طولانی باشد که انتظار داشته باشیم در تمام این دوره 100 درصد کاملاً بی عیب و نقص باشند. اولین سکسکه نولا پایان دنیا نبود، جفت هومرهای انفرادی که او در اینینگ دوم از دست داد احتمالاً در طرح بزرگ چیزها خوب هستند، به خصوص بعد از اینکه او در نیمه بالایی آن فریم با چهار دوش برتری روبرو شد.

اما چرخ ها چند اینینگ بعد از واگن افتادند. Padres در نهایت توانستند با توپ کوچکی در پنجمین ضربه بزنند، زمانی که یک دویدن و ضربه منجر به تک آهنگ RBI برای آستین نولا، برادر آرون شد تا برتری اولیه فیلس را به 4-3 کاهش دهد.

نولا در دور چهارم با یک جفت ضربات که به راحتی در بدترین حرکتی است که نولا در چند وقت اخیر داشته است، خشن شد. او در نهایت با چهار ران در 4.2 اینینگ، با شش ضربه زدن و هفت ضربه مجاز برچسب گذاری شد.

• زمانی که براد هند به منظور کمک به نولا، دستانش را پر کرده بود و بلافاصله با ضربه زدن به جیک کرونورث، پایگاه ها را بارگیری کرد. اما وقتی چپ‌ها یک تک آهنگ دو RBI را به براندون دروری تسلیم کردند، مشکلات قدیمی فیل‌ها سر زشت آنها را بالا برده بود. راب تامسون یک جورهایی با قوانین حداقل ضربه زننده MLB دچار مشکل شد، زیرا مجبور شد برای یک ضربه دیگر دست را ترک کند و یک ران دیگر به ثمر رسید که باعث شد پادرس پنج در اینینگ و برتری 7-4 را به دست آورد.

• دیوید رابرتسون بازگشت و… اولین بازی پلی آف خوبی نبود. مانی ماچادو اساساً یک شوت انفرادی تا لس آنجلس زد تا پادرس را 8-4 جلو ببرد. بازگشت رابرتسون به بولپن بسیار مورد انتظار بود زیرا او تا حد زیادی باتجربه ترین بازوی تیم در پلی آف است. انشالله که این یک ضربه بود.

• این خیلی عواقب نداشت، زیرا احتمال می‌رود که بازی امروز مشکل بزرگ‌تری باشد، اما اشتباهاتی در زمین وجود داشت – به‌ویژه در اواخر زمانی که فیلز موفق نشد بازی دوبل را تغییر دهد و سپس الک بوهم نتوانست با هلی کوپتر مقابله کند. وسط Padres در موقعیت هشتم هیچ دوشی از دو مرد خود به دست نیاوردند، و فیلیز به دلیل اجتناب از اشتباهات پرهزینه دفاعی در اکثر فصل پس از فصل، شایسته تحسین است، اما قطعاً این چیزی است که به عنوان یک حادثه منفرد بهتر است.

زشت

• دومین دوربین عکاسی فیلادلفیا از… خورشید کالیفرنیا؟! با برگزاری یک رالی در مرحله دوم، یک توپ پرواز معمولی به سمت راست خفاش ویرلینگ توسط خوان سوتو که دومین مسابقه فیلی را آبکاری کرد، کاملاً زیر نور خورشید گم شد. کور شده توسط نور، درست است؟ آهنگ عالی.

• اجرای دوره پنجم زمان بسیار زیادی طول کشید و احتمالاً یکی از بدترین بندهای فصل فیلیز بود. همه چیز بسیار خوب پیش می رود و به نظر می رسد اجتناب ناپذیر است که چنین اتفاقی بیفتد، اما هنوز نشستن در آن بسیار سخت بود (مخصوصاً در سن دیگو که طرفداران آنها پس از یک بوی بد در بازی 1 از هیجان منفجر شدند).


ایوان را در توییتر دنبال کنید:@evan_macy

ما را در فیس بوک لایک کنید: PhillyVoice Sports




دیدگاهتان را بنویسید