با تهدید اعتصاب، پرستاران برای اعلام «گام‌های بعدی» در مذاکرات قرارداد – شهرهای دوقلو

[ad_1]

پرستاران مینه سوتا که دو هفته پیش با اکثریت قاطع رای دادند تا اجازه اعتصاب را صادر کنند، می گویند که گام بعدی خود را در تلاش برای عقد قرارداد جدید روز پنجشنبه اعلام خواهند کرد.

حدود 15000 پرستار اتحادیه در 15 بیمارستان در شهرهای دوقلو و بندرهای دوقلو باید 10 روز از قصد خود برای ترک شغل اطلاع دهند. بیمارستان ها برای ادامه ارائه مراقبت باید کارگران موقت را فراخوانی کنند.

اعلام اقدامات بعدی پرستاران برای ساعت 8:30 صبح پنجشنبه در مقر اتحادیه در سنت پل برنامه ریزی شده است.

رهبران انجمن پرستاران مینه سوتا و مقامات بیمارستان پنج ماه است که در حال مذاکره برای قراردادهای جدید هستند. رهبران بیمارستان ها از اتحادیه پرستاران خواسته اند که از میانجی استفاده کنند، اما تاکنون دو طرف این کار را نکرده اند.

پرستاران می گویند که رهبری بیمارستان از رسیدگی به نگرانی های آنها در مورد کمبود نیروی انسانی، نگهداری و ایمنی بیمار خودداری کرده است. تقریباً از هر پنج پرستار یک نفر به دلیل فرسودگی شغلی و سایر نگرانی‌ها این حرفه را در طول همه‌گیری همه‌گیر ترک کرده است.

مسئولان بیمارستان می‌گویند که می‌خواهند به نگرانی‌های پرستاران رسیدگی کنند و افزایش دستمزد دو رقمی سخاوتمندانه را در طول قرارداد سه ساله پیشنهادی پیشنهاد کرده‌اند. آنها برخی از درخواست‌های قرارداد را “غیر واقعی” و “غیر قابل قبول” خوانده‌اند.

این اولین باری است که پرستاران شهرهای دوقلو و بندرهای دوقلو در این مقیاس در مذاکرات قرارداد با یکدیگر همکاری می کنند. اگر آنها تصمیم به اعتصاب بگیرند، این یکی از بزرگترین اعتصابات پرستاران در تاریخ خواهد بود.

در مترو، بیمارستان‌های تحت تاثیر عبارتند از: Abbott Northwestern، Mercy، United، Unity، Children’s Minneapolis، Children’s St. Paul، Methodist، Riverside، Southdale، St. Joe، St. John’s and North Memorial. این بیمارستان ها بخشی از سیستم های Allina، Children’s Minnesota، HealthPartners، M Health Fairview و North Memorial هستند.

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید