داستان “احساسی” نحوه ملاقات یک طرفدار 8 ساله بلو جیز از انگلیس با بازیکن مورد علاقه خود – مارکوس استرومن – پارچ کابز – شهرهای دوقلو

[ad_1]

همه چیز با یک توییت شروع شد.

در آستانه بازگشت به انگلیس، سندی دومینگوس-شیپلی می خواست به مارکوس استرومن، بازیکن شیکاگو کابز اطلاع دهد که یک هوادار بزرگ روز دوشنبه در مرکز راجرز روی سکوها خواهد بود. او عکسی را توییت کرد علامتی که پسر 8 ساله او، ایتان، ایجاد کرد – “من به خاطر استرومن بیسبال را دوست دارم” – و قصد داشت به این بازی بیاورد تا توجه استرومن را به خود جلب کند.

در 10 سال گذشته، خانواده شیپلی یک سفر تابستانی سالانه سه هفته ای به زادگاه سندی در تورنتو داشته اند. امسال، بازدید آنها شامل حضور در هشت بازی بلو جیز، از جمله روز دوشنبه، که مصادف بود با آمدن کابز به شهر برای اولین بار از سال 2014 بود.

اتان شش سال پیش در اولین بازی بلو جیز شرکت کرد، همان فصلی که استرومن اولین سال کامل خود را در تورنتو انجام داد. اگرچه سندی و همسرش، مایک، و فرزندانشان لوئیس، 16، لورن، 13، و اتان در لیدز، انگلستان زندگی می کنند، برنامه تلویزیون MLB آنها را به بیسبال و بلو جیز متصل نگه داشته است. و از زمانی که ایتان کوچک بود، به سمت استرومن گرایش پیدا کرد.

سندی به تریبون گفت: “من نمی توانم انگشتم را روی آن بگذارم، اما همیشه چیزی وجود داشته که اتان را به سمت استرومن و شخصیت او سوق داده است.” او همیشه به این علاقه داشت که برای چه کسی بازی می‌کند، آیا امروز برنده شد، آیا امروز به میدان رفت؟ او همیشه به آن شخص علاقه داشته است، نه لزوماً به کسی که برای او بازی می کند.

شیپلی‌ها بلیت‌های خود را برای بازی روز دوشنبه ماه‌ها پیش، مدت‌ها قبل از اینکه بدانند استرومن در زمین بازی خواهد بود یا خیر، دریافت کردند. بنابراین وقتی متوجه شدند که او برای آخرین بازی خود در زمین بازی قبل از پرواز به انگلستان سه شنبه شب شروع نخواهد کرد، سندی فکر کرد ارزش یک ضربه را دارد تا به استرومن در توییتر اطلاع دهد که ایتان برای حمایت از او در بازی خواهد بود.

استرومن به توییت او پاسخ داد، به آنها گفت که قبل از بازی به سطح زمین بیایند و پس از ورود به او توییت کنند.

شیپلی گفت: «این فقط یک پسر کوچک واقعی بود که می‌خواهد سلام کند، روی جامبوترون دست تکان دهد، زیرا می‌داند که می‌توانید پوسترهایی را روی جامبوترون ببینید. به ایتان گفتم که استرومن می‌گوید می‌خواهد به شما سلام کند، اما نمی‌خواست امیدش را تقویت کند، زیرا طرفداران زیادی در آنجا خواهند بود.»

ایتن، با پیراهن قرمز آبی جیز که نام استرومن و شماره 6 را پوشیده بود، و خانواده‌اش از صندلی‌های خود در بخش 116 به ردیف اول در کنار چاه دوربین در کنار کابس کوچ کردند. سندی یک توییت دیگر ارسال کرد به استرومن سر بزند، اما هنوز فکر نمی‌کردم که پارچ کابز واقعاً به دنبال آن باشد.

وقتی استرومن از گودال بیرون آمد، پرسنل پارک توپ او را به سمت اتان راهنمایی کردند که شروع به گریه کرد. تعامل متعاقب آن توسط دوربین تلویزیون تورنتو ضبط شد و توسط مرکز ورزشی ESPN در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشته شد. استرومن هنگام گپ زدن با هوادار جوان، پوستر، پیراهن و توپ بیسبال اتان را امضا کرد. او از اتان به خاطر حمایتش تشکر کرد و قول داد که در ماه ژوئن دوباره آنها را ببیند، زمانی که توله ها یک سریال دو بازی را در لندن بازی می کنند، حتی به ایتان، خانواده و دوستانش بلیط می دهد.

ایتن که در جریان بازی روز دوشنبه نیز دو توپ خطا دریافت کرد، قصد دارد پیراهن استرومن جیز امضا شده خود را قاب کرده و در اتاق خوابش به نمایش بگذارد.

سندی گفت: «این کاملاً احساسی بود زیرا هرگز عمدی نبود. ما اینجا زندگی نمی‌کنیم، او مثل اکثر بچه‌ها هر روز بیسبال نمی‌بیند. آنها توسط آکادمی های بیسبال یا باشگاه های بیسبال احاطه نشده اند. بنابراین واقعاً ملاقات با او معنای بسیار بیشتری داشت زیرا بسیار نادر است. هرگز فکر نمی کردم استرومن در طول روز کاری خود آن را بخواند و به این بچه قول دهد که او را ملاقات کند.

او با ایتان مثل اینکه یک بازیکن بیسبال است صحبت نکرد، فقط با او صحبت کرد که انگار یک پسر بیسبال بازی می کند، و این چیزی بود که باعث شد اتان آن لحظه را بیشتر دوست داشته باشد.

تلاش های ایجاد ارتباط مانند تعامل استرومن با اتان چیزی است که بیسبال برای جهانی شدن چشم انداز آنها به آن نیاز دارد. بازگشت استرومن به تورنتو – سازمانی که او را در دور اول در سال 2012 فراخواند – پیوند مستمر او با شهر و هواداران را برجسته کرد. او قبل از بازی دوشنبه وقت خود را صرف دیدار با دیگر هواداران، امضا و گرفتن عکس کرد. گروه آبی جییز پس از پخش سرود ملی ویدئوی خوش آمدگویی را پخش کردند.

سندی، که طرفداران آبی جیز و ورزش‌اش به تورنتو قبل از انتقالش به انگلیس در 21 سال پیش بازمی‌گردد، معتقد است تیم‌ها و بازیکنانی که در جوامع خود سرمایه‌گذاری می‌کنند می‌توانند زمینه سرمایه‌گذاری عمیق‌تر در بیسبال را در سطح محلی، ملی و بین‌المللی فراهم کنند.

سندی گفت: “شما نمی توانید فقط روی تیم ها حساب کنید که به صورت انفرادی این کار را انجام می دهند، زیرا باید گروهی وجود داشته باشد که واقعاً تأثیر بگذارد.” «در اروپا، گاهی اوقات افراد ورزشکار قابل دسترس‌تر هستند، زیرا ارتباطات بیشتری با جوامع با باشگاه‌های حرفه‌ای نسبت به آمریکای شمالی وجود دارد. اینکه فردی مانند (استرومن) واقعاً کاری را انجام دهد تا با یک طرفدار ملاقات کند، اغلب آن را نمی‌بینید زیرا بسیاری از ورزشکاران در آمریکای شمالی روی یک پایه قرار دارند. برای اینکه این اتفاق بیفتد، وای، حتی بیشتر در مورد شخصیت استرومن می گوید.

استرومن از محبتی که پس از بازگشت از کانادایی ها دریافت کرده بود، قدردانی کرد. او قصد دارد به همراه دوست دختر کانادایی خود و پسرشان، کای، هر زمان که بتواند به تورنتو سفر کند. او با حضور پشت سر هم در سری مسابقات قهرمانی لیگ آمریکا در سال‌های 2015 و 2016، بخش مهمی از بازگشت آبی‌جی‌ها به فصل پس از بازی بود. سه هفته پایانی فصل 2015 و پلی آف تنها شش ماه پس از پاره شدن ACL او.

در 5 و نیم فصل با تورنتو، استرومن در 135 بازی – از جمله 129 بازی شروع – 3.76 ERA داشت و به یک تیم ستاره تبدیل شد.

استرومن گفت: “این بازی گاهی اوقات می تواند واقعاً سخت باشد و شما آنقدر روی موفقیت تمرکز می کنید که ما واقعاً این سفر را فراموش می کنیم.” “این فقط به من نشان داد که واقعاً به سفر و هر چیزی که همراه با آن است احترام بگذارم و از آن لذت ببرم. این واقعیت که من می توانم تأثیر مثبتی بر زندگی یک کودک، یک بزرگسال و هر کسی داشته باشم واقعاً قابل توجه است. من فقط از زمانی که در اینجا سپری کردم، صادقانه سپاسگزار و سپاسگزارم.»

سه شنبه اولین شروع او در مرکز راجرز به عنوان یک بازدید کننده بود. هنگامی که استرومن به سمت راست دوید تا روتین قبل از بازی خود را آغاز کند، هواداران تشویق کردند. او در اولین اینینگ از موقعیت دو اوت و پر از پایگاه فرار کرد و بلو جیز را در یک ران بیش از پنج اینینگ نگه داشت. پس از جدایی استرومن، بلو جیز برتری یک ران را پاک کرد و برندون لیتل چپ دست را برای هومر سه ران در اولین بازی خود در لیگ بزرگ نشان داد تا کابز را به باخت 5-3 بفرستد.

استرومن پس از شروع کار خود گفت: “این فقط با نشان دادن حمایت و عشق بسیار زیاد بود.” این واقعاً یک تجربه باورنکردنی است که برای Blue Jays بازی کنم و یک کشور کامل برای شما ریشه یابی کنم. من همیشه احساس می کنم کانادایی هستم.

()



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید