براندون وودراف آرون جاج را تعطیل کرد، یانکیز در حالی که برورز 4-1 پیروز شد – شهرهای دوقلو



میلواکی – دیگر نوبتی وجود ندارد. این امتداد نهایی است و یانکی ها به معنای واقعی کلمه به سمت خط پایان می لنگند. بمب افکن ها امید خود را به بازگرداندن بازیکنانی مانند آنتونی ریزو، دی جی لمهیو و لوئیس سورینو و بازگشت به تیم برتر نیم فصل اول بسته اند.

اما پس از باخت به برورز 4-1 شنبه شب در آمریکن فمیلی فیلد، بمب افکن ها 17 بازی دارند تا دوباره آن را ادامه دهند.

این در حال کاهش است. ما هنوز در جایگاه اول هستیم، اما بازی‌های مهم زیادی داریم. ما فردا یک بازی بزرگ دیگر مقابل برورز داریم، به خانه برگردیم تا با پیتسبورگ روبرو شویم. ما در بخش چهار نفره بوستون را به دست آوردیم و به جاده می رویم تا با تورنتو نیز روبرو شویم. این‌ها بازی‌های ساخت یا شکست هستند، اما ما در تمام سال آن بازی‌ها را داشته‌ایم.

بنابراین ما فقط باید متمرکز بمانیم.»

این دومین باخت متوالی برای یانکی ها (87-58) بود که سری سه بازی را به برورز واگذار کردند. این اولین باخت آنها در چهار سری آخرشان بود. برتری آنها در لیگ آمریکا در شرق به 4.5 بازی نسبت به بلو جیز کاهش یافت. آبجوها (78-67) برای یک وایلد کارت لیگ ملی بازی می کنند و در 3 بازی از 4 و 7 بازی از 9 بازی اخیر خود پیروز شده اند.

قاضی برای سومین بازی متوالی، هشتمین بار در 9 بازی اخیر خود، موفق به شکست خانگی نشد. او با رکورد 61 لیگ آمریکا که توسط یانکی راجر ماریس در سال 1961 ثبت شده بود، رکورد 57 را در لیگ اصلی دارد. شنبه شب، قاضی در اولین ضربه اوت کرد، در سومی دبل کرد و در پنجمی پرواز کرد. او در اینینگ هشتم روی پنج زمین راه رفت.

جاش دانلدسون پانزدهمین فصل خود را در این فصل و دومی را در چند شب به ثمر رساند تا در چهارمین اینینگ پیشروی کند.

این برای حمله شنبه شب یانکی ها بود. براندون وودراف آنها را تا یک دویدن با پنج ضربه نگه داشت. او یک راه رفت و 10 را زد.

او یک توپ برقی سریع دارد و توانست از هر دو طرف صفحه استفاده کند. مردی که می تواند آن را تا 90 مایل در ساعت بدود، ترکیب دو درز، چهار درز، مخلوط کردن توپ منحنی و لغزنده. قاضی گفت. تلاش برای برداشتن زهر شما روز سختی را رقم می زند.

برای دومین شب متوالی، ویلی آدامز بازی را تغییر داد. توقف کوتاه برورز، که به طور منظم با یانکی ها با ریس روبرو می شد، در سومین اینینگ یک هومر سه ران را در فاصله 385 فوتی جیمسون تایلون چکش داد. هومر سه ران او در بازی جمعه شب، چیزی را که با حمله یانکی ها شروع شده بود و در نهایت به یک برد نهایی برورز تبدیل کرد.

این بیست و چهارمین دوره خانگی بود که تایلون در این فصل دست از کار کشید و با اوج حرفه ای که در فصل گذشته به او اجازه داد، دست یافت.

راست دست یانکی ها اجازه چهار دویدن در چهار ضربه را داد. او دو راه رفت و چهار تا پنج اینینگ زد. Taillon یک تک‌آوت را به گرت میچل قهرمان جمعه شب واگذار کرد و سپس یک RBI-double را به کریستین یلیچ در قسمت پنجم داد.

بمب افکن ها امیدوارند که بازگرداندن بازیکنان از لیست مصدومان نیمه دوم سختی را رقم بزند.

یکشنبه، آنها انتظار بازگشت ریزو را دارند و سه شنبه آنها می توانند اولین نگاه خود را به هریسون بادر، که با وجود اینکه او در لیست مصدومان مبتلا به فاسییت کف پا قرار داشت، با او معامله کردند. انتظار می رود سورینو اولین شروع خود را از زمان حضور در IL در اواسط ژوئیه در روز چهارشنبه و اسکات افروس کمی بعد از آن انجام دهد.

در حالی که آنها امیدوارند که بتوانند کامل شوند، اما هنوز هم ضربه می زنند. ماروین گونزالس شنبه شب پس از اینکه ویکتور کاراتینی، شکارچی برورز در حالی که توپ را به سمت تپه پرتاب می کرد، به صورتش برخورد کرد، بازی را ترک کرد. قبل از بازی، فرانکی مونتاس برای MRI روی شانه راستش فرستاده شد، همان چیزی که او را به مدت 17 روز از میادین دور نگه داشت، درست قبل از اینکه یانکی ها با او معامله کنند.

تیلون گفت: «هر وقت آن افراد را بازگردانیم، قطعاً یک تقویت کننده است.

()


دیدگاهتان را بنویسید