فرانکی مونتاس در حال رفتن به سمت MRI روی شانه خود – شهرهای دوقلو

[ad_1]

میلواکی – فرانکی مونتاس، که شروع ناامیدکننده دیگری در جمعه شب دارد، بعد از ظهر شنبه برای MRI روی شانه راستش فرستاده شد. راست دست پس از اینکه توانست تنها 3.1 اینینگ در باخت 7-6 یانکی ها به برورز در جمعه شب در فیلد امریکن فمیلی فیلد انجام دهد، از یک ضربه شکایت کرد.

“منظور من این است که، [I’m] آرون بون، مدیر یانکیز، قبل از بازی شنبه شب مقابل برورز گفت: حداقل کمی نگران هستم. “به نظر می رسد حداقل علامتی عاقلانه باشد – و ما او را بررسی خواهیم کرد – کمتر از آن چیزی که چند ماه پیش در اوکلند بود. اما، بدیهی است که وقتی به دست بیاوریم، بیشتر می دانیم [the results] و سپس می توانیم از آنجا به جلو حرکت کنیم.»

مونتاس گفت وقتی صبح شنبه از خواب بیدار شد، احساس بهتری نسبت به انتظارش داشت، به همین دلیل است که او تشویق می‌شود که این بار مشکل شانه مهم نخواهد بود. او گفت همان طور که شنبه شب احساس می کرد، انتظار داشت شروع بعدی خود را داشته باشد.

یانکی ها مونتاس را در ضرب الاجل معامله با این ایده که او شماره 2 استارتر پشت گریت کول در یک سری پلی آف خواهد بود، خریداری کردند. او بعد از اینکه از 3 تا 21 ژوئیه در لیست مصدومان با مصدومیت از ناحیه شانه برای تیم های A قبل از معامله حضور داشت، تنها دو بازی را شروع کرده بود. یانکی ها در هر دوی این شروع ها به دنبال نشانه هایی از آسیب دیدگی بودند.

بون گفت: “بدیهی است که ما می دانستیم که او از مصدومیت خارج می شود که فقط 17 روز برای او هزینه داشت.” اما، بله، همه چیز نشان می داد که او سالم است.

با این حال، از زمان آمدن به یانکی ها، مونتاسی کمتر از آن چشمگیر بوده است. این راست دست 29 ساله به طور خاص به دلیل سابقه بازی اش در برابر آستروس و ری و با در نظر گرفتن چرخش پلی آف به میدان آمد. او تا کنون 1-3 با 6.41 ERA در هشت شروع با بمب افکن ها است.

بون گفت که جمعه بعد از بازی اولین باری بود که مونتا در مورد شانه اش به آنها چیزی گفت.

بون گفت: «فکر می‌کنم می‌توانست با دیشب ارتباط داشته باشد. “اما تا آنجا که من می دانم، او خوب و سالم بوده است، و حتی دیشب، به گفته او، نسبتا کوچک بود، اما خواهیم دید.”

بون گفت که متوجه شد مونتاس در حفظ سرعت توپ سریع خود مشکل دارد.

فکر می‌کردم سرعت توپ سریع او کمی پایین‌تر است [the] دوره دوم و سوم در یک دیدگاه ثابت، “بون گفت. “پس اکنون در گذشته این می تواند نشانه ای باشد.”

مونتاس فصل آینده نیز تحت کنترل تیم است.

یانکی ها با خرید ضرب الاجل تجاری شانس زیادی نداشتند. اندرو بنینتندی پس از عمل جراحی برای برداشتن قلاب استخوان هامات در دست/مچ در لیست مصدومان قرار دارد. اسکات افروس به دلیل کشیدگی شانه راست در لیست مصدومان قرار داشته است. بمب‌افکن‌ها همچنین جردن مونتگومری را با هریسون بادر، بازیکن میانی که از اواخر ژوئن به دلیل فاسییت کف پا در لیست مصدومان قرار داشت، مبادله کردند.

RIZZO آماده است

انتظار می رود آنتونی ریزو از لیست مصدومان خارج شود و اولین حضور خود را از 31 آگوست انجام دهد.

بون گفت: “او فقط باید امروز را پشت سر بگذارد، روز روشنی برای او خواهد بود.” دیروز روز بسیار سنگینی برای او بود که به صورت زنده، تاب حرکت می کرد. بنابراین امروز کارهای بیسبال بیشتری انجام خواهند داد اما کمی سبک تر. اما اگر همه چیز خوب باشد، او فردا آنجا خواهد بود.»

ریزو از اوایل ژوئیه با یک مشکل کمری دست و پنجه نرم می کرد که او را مجبور به انجام اپیدورال می کرد. این باعث سردردهای میگرنی برای او شد که در نهایت او را در لیست آسیب دیدگان قرار داد.

اسلاگر که 30 هومر را به ثمر رسانده است، 5 بازی را در ابتدای ماه اوت از دست داد و به گفته خودش اسپاسم های پشتی است که در چند سال اخیر او را آزار داده است. از زمان بازگشت، ریزو قبل از اینکه در نهایت بسته شود، با یک OPS 0.691، سه هوم ران و پنج RBI در 19 بازی، 0.212/.297/.394 را زده است. او زمانی که یانکی ها در آناهیم بودند، دکتر رابرت واتکینز، متخصص ارتوپدی مشهور را دید.

با این حال، یک Rizzo سالم در ترکیب، محافظ چپ دست برای آرون قاضی راست دست است.

بمب‌افکن‌ها همچنین بدون پشتیبان، دی‌جی لمهیو، پایه‌دار اول، که با مشکل انگشت پا در IL است، بوده‌اند، بنابراین بازگشت ریزو به دفاع آنها نیز کمک می‌کند.

او فقط تفاوت های ظریف این موقعیت را می داند. او واقعاً خوب است، “بون گفت. “با کاهش DJ، بدیهی است که ما این افزونه را در آنجا داریم. اونجا یه کم لاغر شده بنابراین، بله، بازگشت حضور او در ترکیب و در زمین بازی بسیار بزرگ است.”

خبر خوب

خوزه تروینو و ماروین گونزالس که هر دو بازی جمعه شب را ترک کردند روز شنبه بهتر بودند. تروینو که یک توپ خطا را از روی زانوی راست خود برداشت، قرار نبود شنبه بگیرد، اما بون گفت که به اندازه کافی احساس خوبی دارد که “باید” گزینه ای خارج از نیمکت برای او باشد. گونزالس که با سرگیجه بازی را ترک کرد نیز حالش بهتر شد.

بون گفت: “او فقط یک جورهایی سرگیجه داشت، حالت تهوع داشت اما دیشب خوب بود و امروز صبح خوب بود.”

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید