تاسیسات جدید گاز طبیعی تجدیدپذیر در اینور گرو هایتس – شهرهای دوقلو افتتاح شد


انتظار می رود یک پروژه جدید بازیابی گاز محل دفن زباله در اینور گرو هایتس معادل 6.3 میلیون گالن بنزین در سال گاز طبیعی تجدید پذیر کم کربن تولید کند.

یک ساختمان بزرگ فولادی با مخازن و لوله ها.
نمایی از تاسیسات جدید گاز طبیعی تجدیدپذیر در محل دفن زباله پاین بند در نزدیکی اینور گرو هایتس در 25 اکتبر 2022.

این مرکز روز سه شنبه افتتاح شد و تحت عنوان OPAL Fuels، NextEra Energy Marketing و Republic Services قرار دارد. این گروه می‌گوید که این اولین مرکز تولید گاز طبیعی تجدیدپذیر دفن زباله در نوع خود در مینه‌سوتا است.

بر اساس انتشارات OPAL Fuels، تأسیسات جدید بیوگاز طبیعی را که بخشی از آن توسط متان ساخته شده است، از محل دفن زباله کاج خم جمهوریت گرفته و به گاز طبیعی تجدیدپذیر (RNG) تبدیل می کند. متان یک گاز گلخانه ای قوی است.

ربکا کوجاوا، رئیس و مدیر اجرایی NextEra Energy گفت: “این تسهیلات با اعتقاد ما مطابقت دارد که کاهش قابل توجهی از انتشار کربن در بخش های برق، صنعتی و حمل و نقل امکان پذیر است، که نشان دهنده یک فرصت سرمایه گذاری قابل توجه در دهه های آینده است.” منابع

این تاسیسات در حال جایگزینی محل دفن زباله های گاز به انرژی در محل است. گاز طبیعی تجدیدپذیر آن به جای آن به خط لوله گاز از قبل موجود Xcel Energy تزریق می شود و به عنوان سوخت حمل و نقل در دسترس خواهد بود. به گفته OPAL، هنگامی که به عنوان سوخت حمل و نقل به جای گازوئیل استفاده می شود، RNG می تواند انتشار کربن را به طور چشمگیری کاهش دهد.

Xcel از سال 2019، زمانی که انگلوود و لیتلتون، کلرادو، شروع به پمپاژ RNG از تاسیسات تصفیه فاضلاب به سیستم گاز طبیعی این شرکت کردند، در پروژه های مشابه شریک شده است.

مردی در یک رویداد در فضای باز صحبت می کند.
مت هیلی، رئیس منطقه خدمات جمهوری، در مراسم بریدن روبان سه‌شنبه، ۲۵ اکتبر ۲۰۲۲، برای تأسیسات گاز طبیعی تجدیدپذیر جدید در محل دفن زباله Pine Bend این شرکت در نزدیکی Inver Grove Heights صحبت می‌کند. (از شرکت سوخت اوپال)

Republic Services می گوید که برای توسعه 39 پروژه RNG محل دفن زباله در 19 ایالت، از جمله پروژه Pine Bend در مینه سوتا، وارد یک سرمایه گذاری مشترک با Archaea Energy شده است.

مت هیلی، رئیس منطقه خدمات جمهوری میدوست می‌گوید: «با استفاده از یک محصول جانبی تجدیدپذیر طبیعی از محل دفن زباله، می‌توانیم سوخت حمل‌ونقل کم کربنی تولید کنیم که به مینه‌سوتا و جامعه محلی ما کمک می‌کند تا به اهداف اقدام اقلیمی خود دست یابند.»


دیدگاهتان را بنویسید