ساخت و ساز در Wrigley Field ادامه دارد در حالی که Chicago Cubs تعجب می کند که طرفداران سرسخت آنها کجا رفته اند – شهرهای دوقلو

[ad_1]

زندگی در نزدیکی Wrigleyville این فرصت را به شما می دهد که در طول فصل خارج از فصل، اتفاقات روزانه در پارکینگ را ببینید.

زمانی برای Wrigley Field، با تکه تکه‌های جزئی و پیشرفت‌های کوچک در قسمت‌های نشیمن یا محوطه، زمان آرامی بود. اما از اوایل قرن حاضر، این پروژه یکی پس از دیگری تبدیل به پروژه های ساختمانی شده است و ساختار 108 ساله را تقریباً سالانه تغییر می دهد، خوب یا بد.

زمستان امسال، ضمیمه کتاب ورزشی DraftKings است، ساختمانی سه طبقه با ارتفاع 22000 فوت به گوشه سمت راست اضافه شده است.

این به نوعی مانند اتصال یک سرپناه اتوبوس به پیکاسو است، اما تغییرات در Wrigley در دهه گذشته به قدری سریع رخ داده است که هیچ کس چشمش را بر نمی دارد. البته این محل بازی ریکتس و یک تصمیم تجاری هوشمندانه است. تغییر طراحی نمادین پارکینگ برای جریان درآمد پرسود دیگری که باید به جریان خود ادامه دهد، خواه تیم رقابتی باشد یا نباشد، برای رئیس تام ریکتز، که مکرراً گفته است “یک تجارت خصوصی خریده است، نه یک موزه”، بی خیال است.

کتاب های ورزشی در استادیوم ها به زودی رایج خواهد شد. آگهی‌های شرط‌بندی ورزشی بر پخش‌ها غالب هستند و گویندگان تیم‌ها شانس وقوع اتفاقی را در طول بازی‌ها پراکنده می‌کنند. اگر از شرط بندی پولی به دست می آید، لیگ های ورزشی و مالکان بدیهی است که سهم خود را می خواهند.

اندرو زیمبالیست، اقتصاددان در سال 2021 به فوربس گفت: «MLB این روابط را ترویج می کند. اگر افراد بیشتری شرط بندی می کنند، افراد بیشتری تماشا می کنند و این باعث افزایش درآمد تلویزیون می شود.»

نمی‌توانید از بچه‌ها ناراحت باشید که می‌خواهند افراد بیشتری را تماشا کنند – نه به ذکر افزایش درآمد تلویزیون – برای محصولی که در دو سال گذشته پایین‌تر بوده است. پس از کمترین حضور در یک فصل غیرهمه‌گیر از سال 1997، زمانی که کابز 0-14 شروع کرد، تیم اخیراً اعلام کرد که قیمت بلیط‌های فصلی را به طور متوسط ​​5 درصد کاهش داده است.

کاله ونوم، معاون ارشد Marquee 360 ​​به تریبون گفت: «مردم در فرصت‌ها و کارهایی که می‌خواهند بیرون بروند و در زندگی‌شان انجام دهند، انتخاب‌های زیادی دارند. و بسیاری از آنها تصمیم می گیرند به Wrigley Field بیایند، اما ما دیدیم که فرصتی وجود دارد که می توانیم قیمت ها را تا سال آینده کاهش دهیم.

طبیعتاً، هر زمان که بچه‌ها «فرصتی» برای گرفتن پول کمتر از مشتریان خود ببینند، ریکتز از آن استفاده خواهد کرد. داشتن دومین میانگین بالاترین قیمت بلیط، یک تیم 88 باخت و تن‌ها صندلی خالی در ماه سپتامبر مطمئناً در تصمیم گیری نقشی نداشته است. آنها فقط صاحب تورم هستند.

تماشای توله ها یک عادت برای طرفداران سرسخت بود، حتی زمانی که فصل در اواسط ماه مه از دست رفت. اما فروش بازیکنان ستاره، قیمت های گزاف بلیط و بیزاری نسبت به خانواده ریکتس ترکیبی از اعتیاد طولانی مدت آنها را درمان کرده است.

این بهایی است که وقتی سازمانی را اداره می کنید که دومین بازسازی خود را در یک دهه بدون برنامه مشخص انجام می دهد، پرداخت می کنید.

در همین حال، Tribune گزارش داد که بینندگان شبکه Marquee Sports Network از زمان شروع آن در سال 2020، 56 درصد کاهش یافته است، که کرین کنی، رئیس عملیات تجاری، گفت تا حدی به دلیل “بادهای مخالف” ناشی از همه گیری و قطع بند ناف بوده است.

کنی گفت: “رتبه های ما با عملکرد تیم کاهش یافته است.” ما می دانیم که زمانی که تیم کمی بیشتر به رقابت بپردازد، آنها دوباره به میدان خواهند رفت.

صدایی که می شنوید رئیس عملیات بیسبال است که جد هویر توسط قطار جرثقیل زیر گرفته می شود.

دست به کار شو، جِد، و آن رتبه‌بندی‌های Marquee را پشتیبان بگیر.

واضح است که مارکی نمی تواند کاری در مورد محصول در زمین انجام دهد، اما شبکه بخشی از مشکل کاهش بینندگان است. دیوید راس ممکن است مدیر خوبی شود، اما علیرغم ستایش مداوم عملکرد شغلی خود در شبکه، هنوز آن را ثابت نکرده است. پس از مصاحبه قبل از بازی با مدیر کل کارتر هاوکینز در تابستان امسال، به ما اطلاع دادند که آینده کابز با هاوکینز در صندلی جنرال موتورز در دستان بزرگی است.

این هنوز باید مشخص شود. هاوکینز حتی بیشتر از هویر در زمان رئیس تیم تئو اپستین، یک GM نامرئی بوده است، بنابراین نمی توان گفت که او چقدر قدرت در تصمیم گیری داشته است.

در هر صورت، با جستجوی مداوم برای نکات مثبت و کم اهمیت جلوه دادن رکورد Cubs، Marquee اساساً یک اطلاعات تجاری 24/7 برای مالکان است. شاید همیشه این برنامه بوده است، اما اکثر طرفداران کابز که من می شناسم ترجیح می دهند زمانی که محصول ضعیف عمل می کند، انتقاد عینی را انجام دهند، همانطور که کابز در دو فصل گذشته انجام داده است.

در مقایسه با NBC Sports Chicago، که در آن پخش‌کننده‌ها نه تنها از بازی تیم انتقاد می‌کردند، بلکه اوزی گیلن، تحلیلگر استودیو، اغلب سرسخت‌ترین منتقد The White Sox بود.

با این حال، کنی در مورد رتبه بندی درست است. مهم نیست که او چند جایزه محلی امی را در مقابل دیوار دفتر خود قرار می دهد، شبکه بدون تیمی که برنده می شود موفقیت واقعی در رتبه بندی نخواهد بود.

همانطور که در این فصل بعد دیدیم، خرج کردن پول به شما کمک می کند تا به مرحله پلی آف برسید. اما وقتی وارد شوید، یک تیم 87 برنده وایلد کارت مانند فیلادلفیا فیلیز به اندازه تیمی با بهترین رکورد شانس دارد.

هویر متعهد شده است که پول ریکتس را در این فصل خرج کند – در حالی که برای جلوگیری از هرگونه برداشت نادرست در مورد اینکه تا کجا پیش خواهد رفت، از اصطلاح “خرج هوشمندانه” استفاده می کند.

فیلیز که برنده بازی 1 سری جهانی در جمعه در هیوستون شد، در سال 2019 تصمیم گرفت برایس هارپر را با قراردادی 330 میلیون دلاری که در آن زمان رکوردشکنی کرد، 13 ساله امضا کند. او در بازی 5 سری مسابقات قهرمانی لیگ ملی در مقابل تیم سن دیگو پادرس، به آنها کمک کرد تا آنها را به سری جهانی با یک بازی خانگی برنده کلاچ ببرند.

آیا کابز در این فصل تعهد مالی حتی بزرگتری به بازیکنی مانند آرون قاضی خواهند داشت که در حال تغییر امتیاز است؟ یا این نمونه ای از هزینه های «غیر هوشمندانه» است؟ این فراخوان هویر است که برای اصلاح رتبه‌بندی‌های گریزان اقدام کند.

در همین حال، چرخاندن پیچک در Wrigley باعث می شود که پارک توپ در زیباترین حالت خود قرار گیرد، با پیچک قرمز، زرد، سبز روشن و بنفش که با برگ های سبز تیره مخلوط شده است.

این نگاهی است که هواداران کابز تنها زمانی می توانند آن را ببینند که تیم در مرحله پلی آف اواخر اکتبر، مانند سال های 2003، 15، 16 و 17 بازی کند. اگر می خواهید روی تکرار آن در سال 2023 شرط بندی کنید، کابز می تواند مکان خوبی را به شما توصیه کند که بتوانید پول خود را در آن پایین بیاورید.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید