تعلیق حرارتی دیوین ددمون برای یک بازی بدون دستمزد پس از بحران سه‌شنبه – شهرهای دوقلو



میامی هیت چهارشنبه شب به جای اینکه تصمیم را به دستان NBA بسپارد، مرکز کهنه کار دواین ددمون را یک بازی بدون دستمزد به دلیل رویارویی سه شنبه شبش روی نیمکت با مربی اریک اسپولسترا و اقدامات بعدی به حالت تعلیق درآورد.

با ممنوعیت “خطر مضاعف” در چنین مواردی، هیچ اقدام اضافی در لیگ وجود نخواهد داشت.

ددمون برای بازی خانگی پنجشنبه شب مقابل میلواکی باکس محروم خواهد شد. او واجد شرایط بازگشت به بازی خانگی شنبه برابر باکس است، یک روز قبل از اینکه برای اولین بار در این فصل واجد شرایط معامله شود.

لیگ معمولاً در چنین مواردی جریمه هایی را صادر می کند که مجازات گرمایش بر اساس دستمزد 4.7 میلیون دلاری ددمون شدیدتر است.

دامنه کلی پنالتی هیت، با مشورت NBA، در نظر می‌گیرد که ددمون یک وسیله تمرینی را در حین خروجش در بحبوحه دومین دوره پیروزی مقابل اوکلاهما سیتی تاندر به زمین بکشد. ددمون به دلیل آن وقفه در بازی، خطای فنی و اخراج دریافت کرد.

اینکه آیا حرکت Heat مقدمه ای برای جدایی از این مرکز 33 ساله است یا خیر، باید دید.

ظاهراً اختلافات با اسپولسترا ناشی از نارضایتی ددمون از زمان بازی محدود بود، در حالی که هیت تنها هشت بازیکن در دسترس مقابل تاندر داشت.

ددمون پس از این حادثه در دسترس رسانه ها نبود.

ددمون که در آن زمان به رختکن هیت عقب نشینی می کرد که اقدام او باعث اختلال در بازی شد، خطای فنی ارزیابی شد و اخراج شد. خطای فنی 2000 دلار جریمه است و اخراج نیز 2000 دلار جریمه است.

ماجرای ددمون پس از صحبت‌های او با اسپولسترا در کنار نیمکت بین دوره‌های اول و دوم بازی سه‌شنبه شب اتفاق افتاد که به سرعت پس از حضور در بازی‌های اولیه او به پایان رسید.

سه‌شنبه شب، اسپولسترا رویارویی را کم اهمیت جلوه داد، اما نه پرت شدن جسم در زمین و خطای فنی و بیرون راندن.

اسپولسترا گفت: “این میامی هیت است.” «همه ما بخشی از شخصیت های بداخلاق هستیم. اون قسمت مایه تاسف بود همه چیز قبل از آن، میامی هیت است. آن بخش غیرقابل قبول بود.»

این یک فصل ناهموار برای ددمون بوده است، کسی که با فاسیای کف پا در پای چپ خود مبارزه کرده و همچنین در پروتکل‌های ایمنی و سلامت NBA از دست داده است.

اورلاندو رابینسون، تازه‌کار بدون درافت، که قراردادی دو طرفه دارد، اخیراً در چرخش هیت از ددمون جلوتر رفت، از جمله اولین شروع حرفه‌ای‌اش در سه‌شنبه شب.

هیت در حال حاضر دو بازیکن این فصل را محروم کرده است، کالب مارتین و نیکولا یوویچ یک بازی محروم شدند برای نزاع در 22 اکتبر در برابر تورنتو رپتورز، مارتین به دلیل تحریک و یوویچ به دلیل ترک نیمکت.

از آنجایی که ددمون در این فصل از حداقل 2.4 میلیون دلار NBA در فصل گذشته افزایشی به 4.7 میلیون دلار دریافت کرد، او تا روز یکشنبه واجد شرایط معامله نیست (اکثر بازیکنانی که در فصل خارج از فصل قرارداد امضا کردند، در 15 دسامبر واجد شرایط معامله شدند). دومین سال از قرارداد دو ساله ای که ددمون با آژانس آزاد تابستان گذشته با آن موافقت کرد، 4.3 میلیون دلار برای فصل آینده تضمین نشده است.

قرارداد ددمون در تابستان گذشته تا حدودی غافلگیرکننده بود و هیت همچنین مرد بزرگ نوظهوری را به نام Omer Yurtseven بازگرداند. یورتسون، با این حال، در طول فصل پیش فصل از ناحیه مچ پا آسیب دید و از زمان عمل جراحی در ماه نوامبر از میادین دور بود و انتظار نمی رود تا اوایل ماه آینده بازگردد.

در بیانیه رسمی هیت که چهارشنبه شب منتشر شد، آمده است: «میامی هیت، با مشورت NBA، دیوین ددمون را برای یک بازی بدون دستمزد به خاطر رفتاری که برای تیم مضر بود، به خاطر اقداماتی که در محوطه نیمکت بازی دیشب مقابل تیم انجام شد، محروم کرد. اوکلاهما سیتی تاندر.”

کمال پرتاب آزاد

40 از 40 هیت از خط خطا سه شنبه شب و 23 از 23 جیمی باتلر در پرتاب های آزاد هر دو نقطه عطف NBA بودند.

رکورد قبلی NBA برای پرتاب های آزاد بدون گل، 39 از 39 توسط یوتا جاز در سال 1982 بود. بهترین بازی قبلی هیت بدون پرتاب از خط، 30 از 30 برابر بوستون سلتیکس در سال 1993 بود.

اسپولسترا گفت: “من متوجه نشدم که پرتاب آزاد را از دست نداده ایم.” اما ما در تمام سال تیم خوبی در تیراندازی پرتاب آزاد بوده ایم، در واقع یک تیم بسیار خوب در تیراندازی پرتاب آزاد بوده ایم. اما این دیوانه است.»

هیت در درصد پرتاب آزاد NBA با 0.826 پیشتاز است.

23 پرتاب آزاد باتلر، رکورد تک بازی دواین وید را که در سال 2007 در برابر کلیولند کاوالیرز ثبت شده بود، به تساوی رساند و یک رکورد در دوران حرفه ای خود بود.

اسپولسترا گفت: “جیمی در حملات خود بی امان بود، بی امان.” او در مقابل یک مسابقه فیزیکی بسیار بزرگ قرار گرفت و او فقط راهی برای رسیدن به حاشیه پیدا می کرد.

از زمانی که جیمز هاردن 24 از 24 را برای هیوستون راکتس در سال 2019 به ثمر رساند، این بیشترین پرتاب آزاد بدون گل بود که رکورد لیگ است.

باتلر که با وجود شوت 6 از 17 از زمین با 35 امتیاز بسته شد، اولین بازیکنی شد که با کمتر از 7 سبد حداقل 35 امتیاز را به ثمر رساند.

()


دیدگاهتان را بنویسید