جالن برانسون در پیروزی 119-113 مقابل پیسرز – شهرهای دوقلو، یک عملکرد شایسته دیگر در آل استار ثبت کرد.

[ad_1]

حداقل برای یک بازی، جالن برانسون نشان داد که چرا باید در مقابل تایرس هالیبرتون یک ستاره باشد.

با اظهارات تحقیرآمیز یک تحلیلگر تلویزیونی نیکز در مورد هالیبرتون که در شب در MSG معلق بود، برانسون بار دیگر قهرمان کلاچ در پیروزی 119-113 تیم میزبان در چهارشنبه مقابل پیسرز بود.

برانسون 7 امتیاز از 34 امتیاز بازی خود را در سه دقیقه پایانی به دست آورد، زیرا نیکس (23-19) از سقوط تقریباً اجتناب کرد. آنها در کوارتر سوم 25 امتیاز پیش افتادند و اجازه دادند در کوارتر چهارم به 2 کاهش یابد. چه چیز جدیدی است؟

برانسون با کمک کوئنتین گرایمز که 25 ثانیه باقی مانده بود، آنها را نجات داد. بزرگترین کمک جولیوس رندل در یک شب خاموش (14 امتیاز در 12 شوت) یک بلاک در مقابل بندیکت ماتورین با 2:37 باقی مانده بود.

آر جی بارت از مصدومیت انگشت خود بازگشت و آمار خوبی به دست آورد – 27 امتیاز با 8 ریباند در 41 دقیقه – اما چند اشتباه در طول کشش تقریباً فدای پیروزی شد.

به لطف اظهارات Wally Szczerbiak، تحلیلگر شبکه MSG، مقداری آب اضافی در این مسابقه وجود داشت.

در پخش قبلی پس از بازی، شزربیاک برای حمایت از کاندیداتوری رندل و برانسون، در هالیبرتون عکس گرفت. شزربیاک، بازیکن سابق، هالیبرتون را یک «آل استار جعلی بدخواه» نامید، که یک عمل آشکار هوم گرایی – و روزنامه نگاری به سختی عینی – بود، اما همچنین احساسات غیرمعمولی از یک شبکه ورزشی منطقه ای در هنگام بحث در مورد مخالفان نبود.

شزربیاک در میان واکنش‌ها عذرخواهی کرد، که احمقانه هم بود (آیا چارلز بارکلی هرگز برای انتقاد از یک بازیکن عذرخواهی می‌کند؟). اما خیلی دیر شده بود: هالیبرتون چند بار به آن اشاره کرد و اخیراً به ESPN گفت که علاقه‌ای به پاسخگویی به تلاش‌های شزربیاک برای برقراری ارتباط ندارد.

تی جی مک کانل، گارد پیسرز گفت: “هیچ نامی را نام نمی برم، اما مقداری سوخت برای آن آتش وجود داشت که جرقه ای را برای ستاره ما ایجاد کرد تا بیرون بیاید و ما را به سطح بعدی برساند.” با تایریس شروع شد. او فوق‌العاده بوده است.»

با این حال، چهارشنبه شب ثابت کرد که شوربیاک درست است. هالیبرتون، رهبر لیگ در پاس گل، تنها 15 امتیاز را در 27 دقیقه به دست آورد تا اینکه در کوارتر سوم با زانو درد کنار رفت. او توسط گرایمز تعقیب شد، که قبل از میخ زدن به خنجر، به شهرت او به عنوان یک مهارکننده دفاعی افزود.

پیسرز (23-19) که مایلز ترنر مرکز مصدوم را نیز از دست داد، برای ماندن در بازی به یک شب بزرگ از بادی هیلد (31 امتیاز) نیاز داشت.

در همین حال، بارت در اولین بازی خود پس از 27 دسامبر، زنگ زدگی کمی نشان داد. غیبت او در شش بازی، نتیجه پارگی انگشت در دستش بود که در آن شلیک نمی کرد، که بارت به طرز عجیبی آن را به عنوان دررفتگی که تاندون هایش را در معرض دید قرار داد، توصیف کرد.

او تنها در 18 ثانیه در بازی یک ضربه 3 امتیازی به مالکیت اول زد و با شوت 6 از 12 در نیمه اول با 16 امتیاز از زمین خارج شد. نیمه دوم بیشتر مبارزه بود و او 9 بر 23 را از زمین بازی به پایان رساند.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید