تیراندازی در مقابل استیم پاب دو نفر را کشت و نفر سوم را مجروح کرد


در پی تیراندازی اواخر شب جمعه در مقابل یک بار در ساوتهمپتون، دو نفر کشته شدند.

جیمز شیرمر، کارآگاه پلیس ساوتهمپتون، تأیید کرد که در حوالی ساعت 11:30 شب با جمعیتی از مردم که بیرون بار و کباب استیم پاب ایستاده بودند، تیراندازی شد.. نفر سوم نیز با جراحات وارده به بیمارستان منتقل شد.

دفتر پزشکی قانونی شهرستان باکس تایید کرد که قربانیانی که جان باختند ریموند فارل چهارم 28 ساله از فیلادلفیا و استیون آ. پانبیانکو 30 ساله از بنسالم بودند. سومین قربانی که یک مرد 24 ساله است، جراحات غیر قابل تهدید جانی دارد.

دومینیک واراکالو، رئیس پلیس ساوتهمپتون، گفت: “ما به طور کامل در حال بررسی تمام مکان هایی هستیم که دارای نظارت تصویری یا فقط دوربین های معمولی هستند. امیدواریم این به تحقیقات کمک کند.”

به نظر می رسد تیراندازی به دلیل درگیری در پارکینگ بوده است. دفتر دادستان منطقه باکس گفت که تیرانداز با 911 تماس گرفت و پس از این حادثه در محل ماند. یک قبضه اسلحه توسط پلیس از محل کشف شد.

استیم یک رستوران محبوب است که در سال 2012 در یک ایستگاه قطار قدیمی در ساوتهمپتون افتتاح شد. در زمان تیراندازی، میخانه میزبان یک برنامه زنده از دی جی فیلادلفیا بود، Skipmode بر اساس تقویم در وب سایت خود

حتی اگر تیرانداز در حال همکاری است، پلیس از هر کسی که اطلاعاتی در اختیار دارد می‌خواهد با اداره پلیس ساوتهمپتون بالا به شماره داخلی (215)364-5000 تماس بگیرد. 115. هیچ بازداشتی صورت نگرفته است.


دیدگاهتان را بنویسید