تیم یانکیز و دومینگو آلمان با شکست 3-2 شین بیبر، ستاره نگهبانان – شهرهای دوقلو

[ad_1]

کلیولند – یانکی ها دوشنبه شب به سرعت بر روی شین بیبر، ستاره نگهبانان پریدند، اما یک اینینگ اول دو ران برای کسب پیروزی برای تیم میهمان کافی نبود.

دومینگو ژرمن در باخت 3-2 نقش زیادی در این موضوع داشت. راست دست، یکی از سه پرکننده چرخشی به دلیل آسیب‌دیدگی‌های مختلف، دومین شروع سال خود و کوتاه‌ترین فصل یانکی‌ها را در حالی که خط نسبتاً عجیبی را جمع‌آوری می‌کرد، انجام داد. آلمانی برای سه اینینگ ضعیف به 87 زمین نیاز داشت در حالی که در مجموع دو ضربه مجاز، یک دویدن به دست آمده، پنج راه رفتن، صفر ضربه زدن و یک خطا وجود داشت.

آرون بون در پاسخ به سوالی درباره عدم فرماندهی پرتابگر گفت: «فقط یکی از آن شب‌ها». ژرمن نیز توضیحی برای ناتوانی خود در یافتن منطقه حمله نداشت.

ژرمن که پس از خروج از بازی دستکش خود را با انزجار پرت کرد، گفت: “من نمی توانم پاسخ خاصی به شما بدهم که چرا.” “نتیجه وحشتناک، وحشتناک، وحشتناک امشب.”

خطای ژرمن روی ضربه ای که مستقیماً به سمت او خورد، منجر به فرار شد.

اجرای کوتاه برای آلمانی بدتر می شد اگر عمل هودینی که کولتن بروئر با آرامش انجام داد نبود.

پس از اینکه آلمان یک دوبل RBI را به مایک زونینو تسلیم کرد – یکی از سه دوبل برای شکار نگهبانان در دوشنبه – یانکی ها برای اولین بار از 2 آوریل با برویر تماس گرفتند. کوبیدن یک بازیکن بازگشتی قبل از پرتاب به خانه برای خروج نیرو. او سپس یک بازی دوگانه را القا کرد.

بروئر درباره طرز فکرش پس از پیاده روی گفت: «این لحظه برای من زنده یا بمیرد. این یکی از دویدن های هم تیمی من است. نمی‌توان اجازه داد که این امتیاز در برخی از خرافات باشد. باید تحمل کنی.»

در مجموع، بروئر در مجموع سه اینینگ بدون امتیاز در حالی که یک ضربه زد و یکی راه می رفت به دست آورد. او فقط یک ضربه در 28 زمین اجازه داد.

بون گفت: “بزرگ بود.” منظورم این است که تا جایی که می‌توانید وارد آن شوید، به‌ویژه زمانی که چند روزی است که زمین بازی نکرده‌اید، به همان اندازه سخت است.»

با این حال، مرد بعدی، یان همیلتون، چند پاس آزاد در هفتم صادر کرد، قبل از اینکه جاش نیلور با یک ساک فلای محافظان را 3-2 جلو انداخت.

در همین حال، بیبر پس از اینکه جیانکارلو استانتون یک دوشاخه دو ران از او در قاب افتتاحیه سوراخ کرد، آرام گرفت. در حالی که راست‌گرایان اجازه 5 ضربه، سه راه رفتن و فقط چهار ضربه زدن را دادند، او برای یک بازی هفت اینینگ ریباند کرد و یانکی‌ها را از عبور مجدد از صفحه باز داشت.

بون در مورد بازگشت بیبر گفت: “این گواهی بر نوع پارچ او است.” اما من فکر می‌کردم که خفاش‌ها را به خوبی علیه او تاب دادیم. واضح است که ما نتوانستیم از آن عبور کنیم.»

آرون قاضی که با یک راه رفتن و دو ضربه 0 بر 3 پیش رفت، اضافه کرد: «او واقعاً زمین های خود را مشخص کرده است. ما در چند زمین کمی گسترش دادیم. در چنین موقعیتی، با مردی که چیزهای عالی و تسلط عالی بر زمین های خود دارد، شما واقعاً باید در منطقه خود قفل کنید و صاحب منطقه خود شوید.

“با یک کوزه خوب مانند او، شما نمی توانید تعداد زیادی از آنها را برگردانید.”

با این حال، یانکی ها این فرصت را داشتند که بازی را در امتیاز سه در یک هشتم به تساوی بکشند، زمانی که گلیبر تورس توپ را به میدان مرکزی خط داد. مایلز استراو، یکی از طرفداران مورد علاقه یانکی ها، تصمیم بدی برای شیرجه رفتن برای توپ غرق شده داشت. او موفق شد و تورس بدون هیچ کس در جایگاه سوم قرار گرفت.

بون گفت: “ما این موقعیت را انجام خواهیم داد، اما او چند زمین خوب انجام داد و مطمئناً در مورد آن هیجان زده شد.” ما فقط باید دفعه بعد پول نقد کنیم.”

هر دو تیم روز دوشنبه برای بازگرداندن مردان به خانه تلاش کردند. در حالی که نگهبانان راه را با 10 دونده باقی مانده در پایگاه پیشروی کردند، یانکی ها مطمئناً هیچ لطفی به خود نکردند و 5 نفر از خود را کنار گذاشتند.

زمانی که امانوئل کلاس در نهم هدایت را به دست گرفت، خیلی کمی دیر شده بود. The Guardians نزدیکتر به سرعت از یانکی ها به عنوان اولین بازی از سری حذف شد.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید