سدریک مولینز، مدافع میانی اوریولز، مدیر براندون هاید در هفتمین مسابقه مقابل دو و میدانی – شهرهای دوقلو اخراج شدند.

[ad_1]

براندون هاید، مدیر Orioles، این تصور را ایجاد کرد که بلافاصله پس از بازی روز دوشنبه مقابل اوکلند اتلتیک، از جشن جدید تیمش در خانه خبر داشت، تنها به این دلیل که دو دوره پایانی آن را در دفتر خود گذراند.

مالاچی مور، داور بازی خانگی، هاید و سدریک مولینز، مدافع میانی را در اینینگ هفتم برد 5-1 بالتیمور پس از اینکه مولینز در مورد ضربه سوم نامیده شده بحث کرد، اخراج کرد. مولینز برای هر یک از سه ضربه در ضربات هفتم خود در مقابل زک جکسون، دست راست A، یک زمین مرزی گرفت. پس از آخرین – یک نوار لغزنده بالا – به سمت گودال پایه اول Orioles حرکت کرد و در حالی که پشتش را برگردانده بود به مور چیزی گفت، و سپس او را بیرون انداخت.

مولینز گفت: «من افکارم را درباره برخی از تماس‌هایی که در طول روز از دست داده بود و پشتم را کاملاً به او کرده بودم، برای او روشن می‌کردم. “فقط می خواستم آن را اعلام کنم و او مرا به خاطر آن پرتاب کرد.”

هاید برای بحث در مورد بیرون راندن، با مولینز به صحبت کردن با مور ادامه داد و به زودی خودش را پرت کرد. این اولین اخراج شغلی مولینز و دهمین اخراج هاید است.

هاید پس از بازی گفت که او احساس می کند مور تصمیم گرفته است که مولینز را “کمی خیلی زود” اخراج کند.

هاید گفت: «فکر می‌کردم امشب چند تماس داشتیم که به نظرم مایه تاسف بود، و فکر می‌کردم که دیروز زوجی داشتیم که به راه ما نرفتند.» “فقط یک جورهایی از این که همه چیز طبق خواسته ما پیش نمی رود خسته شده ایم.”

Orioles در آن زمان با نتیجه 4-1 پیش افتادند، دوهای آنها در بازی های خانگی از رایان مونتکاسل، ادلی روچمن و آستین هیز به ثمر رسید. پس از هر کدام، بازیکنان از چیزی که تیم آن را «شلنگ هومر» می‌خواند، نوشیدنی می‌نوشید، یک قیف با لوله‌ای متصل. این ادامه جشن‌های آب برای تیمی است که رقص «آب پاش» را نیز انجام می‌دهد و برای جشن گرفتن دوبله‌ها از چاه آب می‌پاشد.

با خروج مولینز از بازی، رایان مک کنا از زمین راست به مرکز حرکت کرد و ترین واورا در سمت راست وارد بازی شد.

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید