جاناتان آیزاک مجیک با شرکت وابسته به لیگ لیکلند جی – شهرهای دوقلو بازمی گردد

[ad_1]

برای اولین بار در 2 و نیم سال، جاناتان آیزاک، مرد بزرگ اورلاندو مجیک، یک بازی بسکتبال انجام داد.

آیزاک در اولین بازی خود از 2 آگوست 2020 – زمانی که رباط صلیبی قدامی زانوی چپ خود را پاره کرد – برای تیم وابسته به این سازمان، لیکلند مجیک، در پیروزی 129-117 بر وستچستر نیکس در RP Funding Center در روز چهارشنبه بازی کرد.

اسحاق گفت: “عالی بود.” من از مجیک، لیکلند و خدا سپاسگزارم که همین الان به اینجا برگشتم. این یک نقطه عطف بزرگ برای من است و من فقط خوشحالم که توانستم این کار را انجام دهم.”

او در اولین اکشن بازی خود در 892 روز زمان را تلف نکرد تا حضور خود را روی زمین احساس کند.

آیزاک در اولین مالکیت خود پس از چک کردن در حالی که 4:30 در کوارتر اول باقی مانده بود، یک بسته و انحراف داشت که باعث نقض ساعت ضربه شد.

آیزاک در 14 دقیقه 15 امتیاز (شوت 6 از 12)، 5 ریباند، 1 پاس گل و 1 بلاک به دست آورد.

او در زمان بازی محدودیت داشت، با پخش Lakeland گفت که انتظار می رود او حدود 15 دقیقه بازی کند.

آیزاک از روی نیمکت آمد و در هر کوارتر 4 بازی 3-4 دقیقه ای انجام داد.

او با شوت‌زنی‌اش – دوبار غوطه‌ور شدن و کوبیدن یک جفت جامپر فدووای در نیمه اول – همراه با سرعتی که با آن بازی می‌کرد، توانایی‌اش برای رسیدن به نقاط و آمادگی بدنی‌اش خوب به نظر می‌رسید.

خستگی و افت انرژی یکی از عوامل نیمه دوم بود اما او درگیر و درگیر ماند.

آیزاک گفت: “قطعاً هنوز می توانم حلقه بزنم، اما کمی طول می کشد تا پاهایم را زیر خود بگیرم.” “

گذراندن آن مسابقات 3-4 دقیقه ای من را خسته کرد. من فقط می‌خواهم به شرطی‌سازی خود ادامه دهم و به جایی برسم که واقعاً احساس راحتی می‌کنم.»

از روز چهارشنبه مشخص نبود که آیا آیزاک در بازی‌های دیگری از لیکلند بازی خواهد کرد یا خیر، در حالی که اورلاندو مجیک در سفر جاده‌ای پنج بازی خود است که یکشنبه در دنور به پایان می‌رسد. مجیک پس از پیروزی 109-106 در روز سه شنبه در پورتلند در این سفر 2-1 شد.

شانس خوبی وجود دارد که او این کار را انجام دهد – بسته به اینکه او چگونه از نظر فیزیکی به حضور مجدد در اکشن بازی واکنش نشان می دهد. لیکلند در روزهای جمعه و شنبه میزبان گرینزبورو ازدحام است.

ایزاک فصل های 2020-21 و 2021-22 و نیمی از این فصل را از زمان پاره شدن لیگ قهرمانان آسیا از دست داد – بیش از 29 ماه از آخرین بازی او قبل از چهارشنبه.

با توجه به زمان دوری او قبل از مصدومیت ACL، آیزاک تقریباً در سه سال کامل بسکتبال بازی نکرده است. او به تازگی از یک آسیب دیدگی بزرگ زانوی چپ در ژانویه 2020 بهبود یافته بود و بعد از شروع مجدد لیگ در حباب دنیای دیزنی، رباطش پاره شد.

آیزاک گفت: «وقتی باید از چیزی عبور کنی، چیزهایی در مورد خود یاد می‌گیری. “افرادی که در اطراف خود دارم، آنها مرا تشویق می کردند وقتی شرایط سخت می شد. هر روز از خواب بیدار می شوم و می گویم “خدایا، می دانم که تو برای من هدفی داری” و می دانم که بسکتبال بازی کردن است. من هر روز تلاش کردم تا به این نقطه برگردم و نمی‌توانم صبر کنم تا واقعاً این مراحل را برای بازگشت به زمین اصلی ادامه دهم.»

زمان بازی مجدد آیزاک برای اورلاندو هنوز مشخص نشده است. اما بازی برای لیکلند یک نشانه دلگرم کننده است که او در آینده نزدیک برای اورلاندو مناسب خواهد بود.

آیزاک گفت: “من نمی توانم صبر کنم.” “همه به آن فکر می کنند. هر ثانیه هر روز دارم بهش فکر میکنم خوشحالم که به این نقطه عطف رسیدم، احساس خوبی دارم. ممکن است یکی دیگر از اینها را انجام دهیم. ما آن را کشف خواهیم کرد، اما من احساس خوبی دارم.”

این مقاله برای اولین بار در OrlandoSentinel.com. ایمیل خوبی به قیمت در khprice@orlandosentinel.com یا او را در توییتر دنبال کنید @khobi_price.

()



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید