وضعیت ادوری جکسون به عنوان غول‌ها برای اولین حضور جاستین جفرسون در پلی آف – شهرهای دوقلو مشخص نیست



ایمنی غول‌ها، خاویر مک‌کینی روز چهارشنبه گفت که معتقد است آدوری جکسون (زانو) برای رویارویی با مینه‌سوتا وایکینگ‌ها در بازی پلی‌آف وایلد کارت روز یکشنبه بازخواهد گشت.

مک‌کینی با خنده گفت: «اوه، بله، او آنجا خواهد بود. “او قطعا آنجا خواهد بود.”

جکسون در مورد بازگشت از غیبت هفت بازی خود که ناشی از رگ به رگ شدن MCL بود، کمتر مطمئن بود.

او پس از محدود ماندن در تمرین گفت: “من مطمئن نیستم.” ما هنوز هم روز به روز آن را مصرف می کنیم. “[I’m doing] تست برای مربیان آنها همیشه می گویند اگر بتوانید به خودتان آسیب بزنید یا به تیم آسیب بزنید، نمی خواهند شما را کنار بگذارند.

مردی که می تواند در روز یکشنبه بدترین آسیب را به غول ها وارد کند، جاستین جفرسون، گیرنده ستاره وایکینگ ها است.

او 12 توپ به طول 133 یارد و یک تاچ داون در پیروزی شب کریسمس وایک ها مقابل جاینتز در استادیوم یو اس بانک گرفت. مک‌کینی و جکسون هر دو به خاطر آن شکست کنار گذاشته شدند.

جفرسون، گیرنده برتر NFL با 1809 یارد در این فصل، تاچ داون خود را در برابر جاینت ها با پوشش دوگانه گرفت. و او توانست 17 یارد را بگیرد و بدود تا گل میدانی 61 یاردی گرگ جوزف را که برنده بازی بود، در صدای زنگ بزند.

مک‌کینی، یکی از افراد برجسته سابق آلاباما، جفرسون را به خوبی از LSU به یاد می‌آورد. او در سه فصل حرفه ای خود رکوردهای بی شماری را شکست. و یکشنبه اولین بازی پلی آف جفرسون در زمین خانگی اش در مقابل هوادارانش خواهد بود.

مک‌کینی گفت: «من او را در کالج بازی کردم تا همه کارهایی که او می‌تواند انجام دهد را بدانم. او می‌تواند به تنهایی یک بازی را به عهده بگیرد، من آن را دیده‌ام، قبلاً در دانشگاه مقابل آن بازی کرده‌ام و بارها آن را در لیگ دیده‌ام، همه دیده‌اند.

ایمنی رایگان اضافه کرد: “او فقط یک دونده مسیر ویژه است، گیرهای دیوانه وار زیادی می گیرد، و زمانی که مقابل هر کسی قرار می گیرد یک مسابقه سخت است.” “شما باید مطمئن شوید که وقتی با او روبرو می شوید روی p و q قرار دارید. این یک چالش برای ما خواهد بود، اما ما آماده و آماده خواهیم بود.”

بهترین راهی که غول‌ها می‌توانند آماده شوند این است که جکسون را سالم نگه دارند.

او گوشه خاموش نیست، اما بهترین چیزی است که آنها داشته اند.

برایان دابول، سرمربی تیم، در هفته یازدهم مقابل دیترویت لاینز، جکسون را در جایگاه بازگرداندۀ پونت بازگرداند.

جکسون در بازگشت صدمه دید و ناگهان جاینتز یکی از مهمترین بازیکنان دفاعی خود را حداقل در ادامه فصل عادی از دست داد.

آیا او می تواند هر کاری را که از نظر بدنی لازم است در زمین فوتبال انجام دهد؟ جکسون گفت که هنوز به تمرینات پنجشنبه و جمعه نیاز دارد تا بدنش را آزمایش کند.

او گفت: «من فکر می‌کنم تمرین‌های این هفته هنوز برای این کار است: آزمایش همه چیز در حالی که من آنجا هستم.

سرنوشت فصل غول‌ها می‌تواند بر سلامت زانوی جکسون و توانایی او برای لباس پوشیدن در اولین بازی پلی‌آف این مجموعه در شش سال گذشته باشد.

گزارش مصدومیت

جکسون، مرکز جان فلیسیانو (پشت)، OLB آزیز اوژولاری (مچ پا)، اس جیسون پینوک (شانه؛ پیراهن قرمز غیر تماسی) و دی ال لئونارد ویلیامز (گردن) در روز چهارشنبه محدود شدند. مک‌کینی (انگشت‌ها) پر بود… وایکینگ‌ها CB Cam Dantzler (مچ پا/موضوع شخصی) شرکت نکرد. سی گرت بردبری (پشت)، اس هریسون اسمیت (زانو) و LB برایان آساموا (زانو) محدود شدند. دی ال جیمز لینچ (شانه) پر بود.

کافکا یک کالای داغ

کارولینا پانترز و هیوستون تگزاس هر دو درخواست مصاحبه سرمربیگری با هماهنگ کننده تهاجمی جاینتز، مایک کافکا کرده اند. وینک مارتیندیل، هماهنگ کننده دفاعی، به طرز عجیبی، هنوز هیچ اورتور شناخته شده ای دریافت نکرده است.

“من داشتم [gone] از طریق آن در سه سال گذشته،” Daboll گفت. اول از همه می‌توانم بگویم که این یک افتخار است. اما بزرگ‌ترین چیز این است که روی چیزی تمرکز کنید که می‌دانم مایک این کار را خواهد کرد. بعد از فصل، زمان و مکانی برای صحبت در مورد آن وجود خواهد داشت.»

وگاس، عزیزم، وگاس!

برنامه حریفان جاینتز در سال 2023 تنظیم شده است، و این حیرت انگیز است.

تیم Daboll علاوه بر سفرهای NFC شرقی خود به دالاس، فیلادلفیا و واشنگتن، نه بار به جاده های لاس وگاس رایدر، آریزونا کاردینالز، سان فرانسیسکو 49رز، دلفین میامی، بوفالو بیلز و نیواورلئان سنتز خواهد رفت.

و در لیست هشت بازی خانگی آنها از گرین بی پکرز، لس آنجلس رامز، نیوانگلند پاتریوتز، نیویورک جتز و سیاتل سیهاوکز، به علاوه رقبای آنها بازدید خواهند کرد.

NFL برنامه را از طریق چرخش سه ساله تقسیمات به عنوان حریف، به اضافه پایان هر تیم در سال قبل تعیین می کند.

برای سال 2023، NFC East چهار تیم NFC West را به عنوان حریفان خود در بخش درون کنفرانسی و چهار تیم شرق AFC را به عنوان حریفان خود در بخش بین کنفرانسی قرعه کشی کرد.

غول‌ها، به‌عنوان مقام سوم NFC شرق، برای هفدهمین بازی با تیم‌های رتبه سوم در NFC North (Packers) و NFC South (Saints) و همچنین AFC West (Raiders) روبرو شدند.

()


دیدگاهتان را بنویسید