جیک برگر در حال آشپزی برای White Sox است – و انگیزه نیک بردی برای بازگشت با Cubs – Twin Cities



وایت سوکس و کابز دوشنبه تعطیل بودند. در کمپ سوکس، مدیر پدرو گریفول همه را تشویق کرد تا از این تنفس نهایت استفاده را ببرند.

گریفول یکشنبه گفت: «روزهای تعطیل، روزهای تعطیل هستند. “این آخرین مورد قبل از هوستون (روز قبل از افتتاحیه فصل 30 مارس) خواهد بود.”

کابز با بازی های شبانه پشت سر هم در برابر کلرادو راکی ​​و سینسیناتی ردز به پایان می رسد.

نویسندگان بیسبال شیکاگو تریبون لاموند پوپ و مگان مونتمورو در طول تمرینات بهاری به‌روزرسانی‌های Cubs و White Sox را ارائه خواهد کرد.

نمایشگر قدرت جیک برگر معنای بیشتری داشت

شنبه برای جیک برگر بازیکن داخلی ساکس از یک جهت به یاد ماندنی بود.

برگر یکشنبه با اشاره به پسرش که در ماه نوامبر به دنیا آمد، گفت: «این اولین بازی بروکس بود. این اولین نفری بود که او در آن حضور داشت و حدس می‌زنم قدرت بیشتری برای من به ارمغان آورد.»

برگر دو بار در باخت 6-5 مقابل سن دیگو پادرس در استادیوم پیوریا حریف شد. او در چهارمین یک هومر دو ران زد و در هشتم یک هومر انفرادی اضافه کرد.

برگر درباره آن روز گفت: «باور نکردنی بود. حضور او در سکوها و شناختن (همسر برگر، اشلین) بسیار خوب است. با او آنجاست تنها چیزی که در مورد آن کمی عصبی می شوید، توپ های ناپاک و اطمینان از برخورد نکردن آنها به او است. اما به غیر از این، واقعاً جالب است که آن تجربه را با او به اشتراک بگذاریم.”

برگر در بهار امسال با چهار بازی خانگی با تساوی برای صدرنشینی در لیگ برتر وارد شد.

او گفت: “من همیشه توپ را محکم اما در زاویه پایین زده ام.” “بنابراین اکنون تلاش می کند تا آنجا که می توانم آن را در هوا پخش کند.”

گریفول گفت برگر “در مقابل پرتاب کننده های خوب عملکرد می کند.”

گریفول یکشنبه گفت: «از روز اول گفته‌ام، اینجا رقابت زیادی وجود دارد. تماشا کردن لذت بخش است، دیدن عمقی که داریم لذت بخش است. من فکر می کنم بچه ها آن را بو می کنند. آنها بوی رقابت دارند و دیدن آن خوب است.»

نیک بردی که بر اثر جراحات از ریل خارج شد، رویکرد نیمه پر لیوان را در پیش گرفت

نیک بردی پس از دومین عمل جراحی تامی جان خود در سال 2021 در آریزونا مشغول بازتوانی بود که دانش‌آموختگان داونرز گروو جنوبی به یک دوراهی در حرفه خود رسید.

تولد اخیر دخترش با عمل جراحی مصادف شد و بردی و همسرش، ربکا، تلاش کردند تا با یک نوزاد تازه متولد شده و تلاش دیگری پس از یک آسیب جدی به زندگی خود برگردند. سالم بودن و گرفتن شات با توله ها تنها چیزی است که بردی می تواند درخواست کند زیرا ربکا از دخترشان در خانه در رود آیلند مراقبت می کند.

بردی به تریبون گفت: «این یک انگیزه بزرگ بود. من نمی‌خواهم رویاهایم را رها کنم زیرا می‌خواهم روزی دخترم ببیند که من این کار را برای مدت طولانی انجام دادم. من بسیار خوش شانس هستم که همسری حامی دارم که به من اجازه داد به دنبال این رویا باشم. سخت است اما یک سفر است و من در مورد جایی که در حال حاضر در آن هستم هیجان زده هستم.

کابز بردی 30 ساله را از پادرس در مرحله مینور لیگ درفت قانون 5 در دسامبر به دست آورد.

بردی در حال آماده شدن برای پرتاب به سمت مجتمع پادرس بود که دید تلفنش با پیام هایی منفجر می شود. نماینده او از او پرسید که آیا فیلمی از پرتاب او دارد و تا چه اندازه در دوره توانبخشی خود است. ایجنت او به بوردی گفت که کابز احتمالاً او را در پیش نویس قانون 5 انتخاب خواهد کرد.

بوردی فصل 2022 را از دست داد زیرا بافت اسکار ایجاد شده از دومین عمل جراحی تامی جان او باید برداشته می‌شد و دوباره یک فصل کامل را با بهبودی از دست داد.

بردی گفت: “در سن دیگو، فکر نمی‌کنم فرصت بیشتری نسبت به اینجا وجود داشته باشد.” بچه‌های زیادی اینجا هستند که بازیکنان خوبی هستند و همه ما برای این نقش‌ها کار می‌کنیم که در فهرست باز هستند.»

بردی باید یاد می گرفت که چگونه با جنبه ذهنی انجام عمل جراحی تامی جان کنار بیاید. او از 3 آگوست 2020 برای تیم پیتسبورگ دزدان دریایی در مسابقات کوچک و بزرگ شرکت نکرده است.

بردی گفت: «هرچه سریعتر بفهمید که بازی در ساعت 7 بعدازظهر با یا بدون شما انجام می شود، چه موکی بتس یا نیک بردی، اولین زمین پرتاب می شود. شما واقعاً باید به خودتان ایمان داشته باشید و به حمل و نقل و بررسی جعبه ها ادامه دهید. شما امیدوارید که همه کارها نتیجه بدهد و وقتی بیرون رفتید، اجازه دهید پرواز کند.»

او چیزهای فوق‌العاده‌ای را در اردو به نمایش گذاشته است و نشان می‌دهد که چرا دوقلوهای مینه‌سوتا او را در دور دوم در سال 2014 بردند. از طریق سه بازی لیگ کاکتوس، او یک ضربه را واگذار کرده و در 2⅔ اینینگ هیچ دوشی نداشته است. پیاده روی یک مشکل بوده است (پنج)، اما او پنج ضربه از 13 ضربه را زده است.

بردی درباره دو فصل گذشته گفت: «همیشه یک لیوان نیمه پر است. من باید زمان زیادی را با دخترم بگذرانم و بزرگ شدن او را دیده ام. این زمانی است که ما واقعاً از آن سپاسگزاریم زیرا می دانم که خیلی از بچه ها در این رختکن این فرصت را ندارند و چیزهای زیادی را از دست می دهند. بنابراین ما سعی کردیم همیشه در مورد آن مثبت باشیم و در عین حال دوست داشته باشیم که یک هدف نهایی در اینجا وجود دارد.

فهرست تریم سوکس، با برایان راموس و خوزه رودریگز در میان 9 حرکت

تیم ساکس برایان راموس و خوزه رودریگز را به عنوان بخشی از 9 حرکت روز یکشنبه به دابل آ بیرمنگام انتخاب کرد.

کارلوس پرز شکارچی و لنین سوسا بازیکن درون زمینی به عضویت تریپل-آ شارلوت انتخاب شدند، در حالی که یوئلکی سسپیدز بیرونی و ادگار ناوارو، نیت فیشر، اندرو پرز و سامی پرالتا به اردوی لیگ های کوچک منصوب شدند.

طبق گزارش MLB.com، راموس، چشم‌انداز شماره 3 سازمان، در بهار امسال 0.368/.429/.526 را با یک هومر و پنج RBI در 11 بازی کاهش داد.

رودریگز، بازیکن شماره 6 سازمان طبق گفته MLB.com، یک ضربه در هشت ضربه خفاش (0.125) داشت و یک پایگاه را در پنج بازی دزدید.

با حرکات روز یکشنبه، ساکس 50 بازیکن در کمپ باقی مانده است: 26 پرتاب کننده، چهار شکار، 12 بازیکن داخلی و هشت بازیکن بیرون زمین.

اخبار کلاسیک جهانی بیسبال

  • خاویر اسد دست راست توله ها در برابر تیم ایالات متحده آمریکا گرمی به ارمغان آورد.

اسد با ورود به تیم مکزیک، سه اینینگ بدون گل پرتاب کرد که اجازه یک ضربه و بدون راه رفتن را داد. او در پیروزی 11-5 مکزیک یکشنبه شب دو بار پیت آلونسو را شکست داد. اسد میانگین سرعت 95-96 مایل در ساعت را با توپ فستبال خود بدست آورد و در 97 به برتری رسید. سرعت او نسبت به سال گذشته 2-3 مایل در ساعت افزایش یافته بود.

  • تیم اندرسون با سه بازی RBI برای تیم ایالات متحده آمریکا در باخت به مکزیک 2 بر 4 رفت. اندرسون در یک دوی با یک انفرادی در دومی رانندگی کرد و در مرحله هشتم دو دوانی داشت.

لنس لین، استارتر سوکس، همچنین یکی از اعضای تیم ایالات متحده آمریکا، قبل از بازی به خبرنگاران گفت: “وقتی تیم ذهنش را روی چیزهایی متمرکز کند که احتمالاً اتفاق خواهد افتاد.” او یک بازیکن با استعداد است و هر روز باسن خود را از دست می دهد.

کندال گریومن، تسکین دهنده سوکس، یک سوم یک اینینگ بدون گل زد.

  • نیکلاس پادیلا، بازیکن سوکس، یک بازی بدون گل برای پورتوریکو در باخت 9-6 مقابل ونزوئلا در بازی Pool D یکشنبه در میامی انجام داد.
  • الوی جیمنز، بازیکن خارج از زمین سوکس/ مهاجم تعیین شده، 2 بر 4 با یک RBI برای جمهوری دومینیکن در پیروزی 6-1 مقابل نیکاراگوئه در بازی Pool D روز دوشنبه در میامی به مصاف هم رفت.

جیمنز در یک دویدن با یک تک در سوم رانندگی کرد. او یک تک آهنگ دیگر در قسمت پنجم داشت.

تا بعدی

  • توله ها در مقابل راکی ​​ها، ساعت 8:05 بعد از ظهر، Marquee
  • وایت ساکس در مقابل دو و میدانی، 3:05 بعد از ظهر

آنچه امروز صبح می خوانیم

قابل نقل قول

منظورم این است که من هرگز نمی‌خواهم اعتبار بچه‌هایی را که اینجا بودند از بین ببرم. باید به آنها اعتبار بدهید، آنها وارد شدند و همه این کارها را انجام دادند. چیزی که من در مورد موفقیتی که ما در آنجا به دست آوردیم دوست دارم این است که برخی از آن بچه های کهنه کار را بپذیریم و آنها را به نقاط قوت خود معرفی کنیم.” – مدیر دیوید راس در مورد اینکه چگونه کابز علیرغم گردش مالی در سال های اخیر نتایج ثابتی را از گلوله به دست آورده است

()




دیدگاهتان را بنویسید