رقابت شیکاگو بلک هاکس برای رسیدن به انتهای جدول رده بندی – و بهترین شانس برای انتخاب شماره 1 – در حال شکل گیری است که میخکوب می شود – شهرهای دوقلو



پایگاه های طرفداران شیکاگو بیرز و بلک هاوکز در حال حاضر در مکان های مختلفی هستند.

طرفداران خرس: شادی.

طرفداران هاکس: وحشت.

طرفداران Bears در ازای انتخاب شماره 1 دراف NFL، در حال جشن گرفتن تجارت تیم – دو انتخاب دور اول درافت، دو نفر دوم و دریافت کننده سابق کارولینا پانترز دی جی مور – هستند.

طرفداران هاکس در هر برد یا باخت نزدیکی عرق می‌کنند، زیرا می‌دانند که انتخاب شماره 1 NHL – و کانر بیدار مورد علاقه مورد توافق عمومی – ایمن نیست. دور از آن.

هاکس رقابت سختی برای بهترین شانس قرعه کشی برای کسب مقام اول با کلمبوس بلو کت ها دارد که بدترین رکورد لیگ از 23 فوریه را داشته اند. اما دیگران اخیرا وارد این ترکیب شده اند. سن خوزه شارکز به عنوان دومین تیم بد لیگ جایگزین هاکس شد و اکنون آناهیم داکس در حال غبطه خوردن از هاکس است.

قبل از فصل، این یک نتیجه قطعی بود که هاکس و آریزونا کایوت ها برای قعر جدول رده بندی و بهترین شانس در قرعه کشی پیش نویس برای انتخاب شماره 1 مبارزه کنند.

به هر حال، قرار بود هر دو فهرست فاقد استعداد باشند و تیم‌ها می‌توانستند بدون ظاهر شدن تانک، تانک کنند. و مطمئناً پس از پایان مهلت تجاری، هر کسی که می توانست مبارزه کند به نظر می رسید که به جای دیگری حمل شده است.

اما اینطور نشده است.

کایوت ها با رکورد 24-32-11 (. 440 امتیاز) در بازی های روز دوشنبه با تنها 15 بازی باقی مانده در رده ششم قرار دارند. هاکس از پایین با 22-38-6 (. 379) سوم است.

روز سه شنبه، هاکس میزبان بوستون بروینز، مدعی برتر جام استنلی با رکورد 50-10-5 در لیگ برتر خواهد بود. هاکس قرار بود در این ماه از هر حریفی که با آنها روبرو شده است بسیار برتر باشد، و در حالی که آنها 1-4-1 پیش رفته اند، تفاضل گل کلی فقط منفی 4 است (19-15).

یک نفر فراموش کرد فیلمنامه را به هاوکس برهنه شده بدهد.

دو بازی آخر جاده ای را انتخاب کنید.

بر اساس گزارش FiveThirtyEight، جمعه شب، پنترز فلوریدا 73 درصد احتمال برد داشت، اما آنها مجبور شدند از دو گل به عقب بروند تا در وقت اضافه 4-3 مقابل هاکس به پیروزی برسند.

شب بعد، تامپا بی لایتنینگ 76 درصد احتمال برد داشت، اما برایدن پوینت یک ضربه اسنایپ در دقیقه آخر طول کشید تا تساوی 1-1 شکسته شود و راه را برای برد 3-1 بولت هموار کند.

مربی لوک ریچاردسون در مورد بازیکنان هاکس گفت: “آنها این را نمی پذیرند و این راهی است که باید باشد.” “این NHL است و آنها دوست ندارند ببازند.

شما نمی خواهید بشنوید که ما تلاش خوبی داشته ایم. که بعد از مدتی کهنه می شود.»

ریچاردسون از زمانی که این کار را آغاز کرده است گفته است که مربیگری نمی کند که ببازد و در این مرحله نباید دلیلی برای شک به او یا بازیکنانی که خرید کرده اند داشته باشید.

بازیکنان ممکن است این باخت‌های نزدیک را به‌عنوان دلخراش ببینند، اما دفتر جلو مطمئناً تای‌شکن‌ها را از نزدیک زیر نظر خواهد داشت.

اگر به اعداد و ارقام شیرجه بزنید، خبرهای خوب و بد وجود دارد.

بر اساس آمار و اطلاعات NHL، از چهار “مدعی” برتر برای جایگاه آخر، هاوکس از داشتن سخت ترین قدرت باقی مانده در برنامه (0.573) سود می برند در حالی که اردک ها ساده ترین (0.540) را دارند.

ژاکت های آبی با 0.566 سخت ترین ها را دارند. و ژاکت ها نیز یک بازی بیشتر از هاوکس (16) دارند (17).

شارک ها در حال حاضر رکورد بدتری نسبت به هاکس دارند، اما آنها در این فصل رکورد بهتری (.421) در برابر حریفان باقی مانده خود دارند.

در حالی که این نوید خوبی برای هاکس است، که 0.365 برخلاف برنامه باقیمانده خود هستند، ژاکت ها در آنجا نیز موقعیت بهتری دارند (.333).

بر اساس 1000 شبیه‌سازی باقی‌مانده فصل، hockey-reference.com پیش‌بینی می‌کند که ژاکت‌ها می‌توانند با 49 امتیاز در بدترین سناریو به راحتی در زیرزمین به پایان برسند. بدترین پیش بینی هاکس آنها را با کوسه ها و اردک ها در امتیاز 54 برابری می کند.

اگر به تای‌بریک‌ها برسد، اردک‌ها کمترین برد تنظیمی (12) را از فیدرهای پایینی دارند در حالی که هاکس، کوسه و ژاکت به ترتیب 14، 14 و 15 برد دارند.

Moneypuck.com پس از Jackets (19.7٪) و Sharks (14٪) سومین شانس (13.6٪) برای کسب جایگاه برتر بخت آزمایی را برای هاکس قرار می دهد.

پس از تعیین جدول رده بندی نهایی، تیم آخر 18.5 درصد شانس برنده شدن در اولین تساوی را خواهد داشت. رتبه های دوم تا پنجم 13.5٪، 11.5٪، 9.5٪ و 8.5٪.

دو قرعه کشی در دو فصل گذشته دو قرعه کشی انجام شده است و تیم آخر رتبه اول را حفظ کرده است.

اگر هاکس نتواند بیدار را به زمین بفرستد، بهترین گزینه بعدی می تواند آدام فانتیلی باشد.

از سال 2016، زمانی که NHL سه قرعه کشی انجام داد، هر سال یک اسلات درفت با رتبه پایین تر، دومین انتخاب را به دست آورده است. یک بدبین همچنین می‌تواند سناریویی را ابداع کند که در آن محدودیت 10 اسلات برای تیم‌هایی که در رتبه سیزدهم یا بالاتر قرار دارند، می‌تواند هاکس را به جایگاه چهارم یا پنجم بکشاند.

طرح هر چه که باشد، امن ترین مکان برای هاکس زیرزمین است.

این یک فرصت نادر است که در موقعیتی قرار بگیریم که یک بازیکن نسلی مانند بدارد را در اختیار بگیریم، و برخی به فانتیلی یا ماتوئی میچکوف از همین منظر می نگرند.

هاکس از تابستان گذشته باخت های دردناک زیادی را در اسکوربورد و در فهرست بازی ها متحمل شده است.

بازیکنان محبوبی مانند پاتریک کین و الکس دی برینکت برای این بازسازی قربانی شده اند، اما بزرگترین شکست در روز درفت یک باخت بسیار کم خواهد بود.

()


دیدگاهتان را بنویسید