دنیس اسکات وارد تالار مشاهیر مجیک – شهرهای دوقلو شد



یکی از ستون های یکی از موفق ترین دوران اورلاندو مجیک جایگاه خود را در تاریخ این سازمان تثبیت کرد.

دنیس اسکات تیرانداز سابق مجیک، که لقب “3-D” را به دلیل امتیاز دهی پربارش 3 به دست آورد، دوازدهمین عضو تالار مشاهیر سازمان قبل از بازی خانگی روز پنجشنبه مقابل نیکس شد.

اسکات به جان گابریل (2022)، برایان هیل (22)، دارل آرمسترانگ (20)، دیوید استیل (19)، تریسی مک گریدی (18)، جیمی هویت (17)، پنی هارداوی (17) پیوست. ریچ دیووس (’16)، شکیل اونیل (’15)، پت ویلیامز (’14) و نیک اندرسون (’14) در تالار مشاهیر جادو.

اسکات گفت: “این یک افتخار باورنکردنی است.” “فقط این واقعیت است که شما برای کاری که انجام داده اید احساس قدردانی می کنید. این خاص است.»

اسکات که یکی از بخش‌های کلیدی راهیابی به فینال‌های NBA در سال 1995 بود، از سال 1990 تا 97 با مجیک بازی کرد، پس از اینکه چهارمین انتخاب در درافت 1990 از جورجیا تک بود.

او یک مهره کلیدی در آن تیم بود که ما را به این تیم رساند [1995] فینال‌ها، الکس مارتینز، مدیر عامل مجیک، در پاسخ به سوالی درباره جایگاه اسکات در تاریخ جادو. و بدیهی است که برای آن سالهای اولیه در فرنچایز نیز. او نقش مهمی در تاریخ ما ایفا کرده است.»

مارتینز افزود: شکی نیست که او نقشی در رشد بسکتبال در فلوریدا مرکزی داشته است. شما به زمانی فکر می کنید که او به عنوان پیش نویس استخدام شد، در همان ابتدای فرانچایز بود. او و آن تیم های اولیه به رشد بازی بسکتبال به آنچه امروز است کمک کردند.

اسکات با 981، رهبر تمام دوران جادو در ساخت 3 ها باقی می ماند.

او در فصل 1995-1996 با 267 پرتاب 3 امتیازی رکورد تک فصل NBA را به نام خود ثبت کرد، رکوردی که 10 سال به طول انجامید. 11 3هایی که او در 18 آوریل 1996 در برابر آتلانتا هاوکس ساخت، رکورد تک بازی لیگ برای تقریباً هفت فصل بود. او همچنین در جریان بازی 2 فینال کنفرانس شرق در سال 1995 مقابل ایندیانا پیسرز 7 3 بازی کرد.

هر سه علامت در دسته های مربوطه خود رکوردهای حق رای دادن باقی می مانند.

مارتینز می‌گوید: «او قبل از محبوبیت، قبل از اینکه در NBA مرسوم شود، 3 امتیازی را شلیک می‌کرد. او یکی از پیشگامان 3 امتیازی بود. این هیجان انگیز بود. او واقعاً کمک کرد تا آنجا که بسکتبال حرفه‌ای، در اینجا در فلوریدا مرکزی نقش مهمی داشته باشد.»

اسکات میانگین 14.8 امتیاز و 3.1 ریباند به دست آورد. و 2.3 پاس گل و 40.3 درصد (981 از 2432) در 446 بازی فصل عادی (322 بازی شروع) با اورلاندو، 3 امتیازی شد.

او در بین بازی‌هایی که با مجیک انجام می‌شود، هشتم است و هفت سال از دوران حرفه‌ای 10 فصل خود در NBA را با اورلاندو گذراند.

اسکات در هفت سال از هشت سال اول حضورشان به عنوان یک فرنچایز برای مجیک بازی کرد.

“این جایی است که احساسات شروع می شود [heavily]اسکات گفت. «اگر در اطراف بوده‌اید و تماشا کرده‌اید که این فرنچایز چه چیزی را پشت سر گذاشته است، روزهای شکوه، مبارزاتی را که گاهی داشتیم به یاد می‌آورید و فکر می‌کنم به همین دلیل است که از کلمات «عشق بی‌قید و شرط» استفاده می‌کنیم. به همین دلیل احساسی است.»

این مقاله برای اولین بار در OrlandoSentinel.com. ایمیل خوبی قیمت در khprice@orlandosentinel.com یا او را در توییتر دنبال کنید @khobi_price.

()




دیدگاهتان را بنویسید