هیئت منصفه بزرگ ترامپ به موضوعات دیگری روی می‌آورد که برای هفته انجام شده است – شهرهای دوقلو

[ad_1]

توسط MICHAEL R. SISAK و ERIC TUCKER (آسوشیتدپرس)

نیویورک (AP) – به گفته یکی از افراد آشنا، هیئت منصفه بزرگ منهتن که درباره پرداخت‌های بی‌پرده از ترامپ تحقیق می‌کند، روز پنج‌شنبه به موضوعات دیگری روی آورد و هر رأی‌گیری درباره کیفرخواست تاریخی رئیس‌جمهور سابق را تا هفته آینده به تأخیر انداخت. . این هیئت در روزهای جمعه تشکیل جلسه نمی دهد.

مشخص نیست که آیا دادستان ها قصد داشتند هفته آینده شاهدان بیشتری را در مقابل هیئت منصفه مورد بازجویی قرار دهند یا اینکه چه زمانی ممکن است درباره اتهامات احتمالی ترامپ رای گیری شود.

هیئت نیویورک یک هیئت منصفه بزرگ تحقیقی است. این بدان معناست که پرونده‌های دیگری فراتر از مواردی که به شدت تبلیغات شده بود، متمرکز بر پول‌های خفه‌کننده‌ای است که از طرف ترامپ در طول مبارزات انتخاباتی ریاست‌جمهوری سال 2016 به یک بازیگر فیلم‌های مستهجن پرداخت شده بود که می‌گوید سال‌ها قبل با او رابطه جنسی داشته است.

با این حال، زمان‌بندی این فرصت را به رئیس‌جمهور سابق و حامیانش داده است تا ادعا کنند تحقیقات به نحوی متوقف شده است. ترامپ که هرگونه برخورد جنسی با استورمی دنیلز را رد کرده است، در سایت شبکه اجتماعی خود این شبح را مطرح کرد که در صورت طرح اتهام، “سالها نفرت، هرج و مرج و آشفتگی” وجود دارد.

با توجه به ماهیت محرمانه روند هیئت منصفه بزرگ، دادستان ها همچنین روز پنجشنبه درخواست جمهوری خواهان مجلس نمایندگان برای سوابق و شهادت در مورد تحقیقات را رد کردند، درخواستی که مشاور کل دادستان منطقه منهتن، آلوین براگ آن را “تهاجم غیرقانونی به نیویورک” خواند. حق حاکمیت.”

دادستان ها گفتند که ترامپ خود “انتظار نادرست” برای دستگیری در این هفته ایجاد کرده است و هیچ به روز رسانی در مورد زمان هر اقدام احتمالی ارائه نکردند.

هیئت منصفه بزرگ معمولاً جمعه ها تشکیل جلسه نمی دهد. فردی که از وضعیت آگاه بود اما مجاز به گفتگو در مورد روند محرمانه نبود و به شرط ناشناس ماندن گفت، این سازمان اصلاً در روز چهارشنبه تشکیل جلسه نداد و روز پنجشنبه مواردی غیر از تحقیقات ترامپ را بررسی کرد.

هیچ توضیحی از سوی دادستان در مورد این که چرا هیئت در روز چهارشنبه تشکیل جلسه نداده یا از شاهدان مرتبط با ترامپ در روز پنجشنبه چیزی نشنیده است، ارائه نشده است.

جلسات هیئت منصفه بزرگ به روی عموم از جمله رسانه ها بسته است و دادستان ها طبق قانون از به اشتراک گذاشتن هر گونه جزئیاتی در مورد آنچه اتفاق می افتد منع شده اند. با این حال، این روندها توجه عمومی را به خود جلب کرده است، هر تحولی بزرگ‌تر می‌شود زیرا هدف احتمالی، رئیس‌جمهور سابق است و ترامپ اعلام کرد که انتظار دارد دستگیر شود.

امنیت خارج از محل هیئت منصفه بزرگ و همچنین املاک مار-آ-لاگو ترامپ در فلوریدا شدید است. تظاهرکنندگان له و علیه او علائم بزرگی را تکان می دهند و شعار می دهند.

عکس‌های فوری محدودی از تحقیقات عمدتاً از سوی شاهدان و وکلای آنها گرفته شده است که در تعهد رازداری مشترک نیستند. مایکل کوهن، وکیل و ثابت کننده سابق ترامپ و یکی از شاهدان کلیدی دولت در این پرونده، علناً در مورد ظاهر او صحبت کرده است، همانطور که یکی دیگر از شاهدان اخیر، رابرت کاستلو، وکیلی که شهادتی را با هدف تضعیف اعتبار کوهن ارائه کرد، صحبت کرده است.

دفتر دادستانی منطقه، که تحقیقات را رهبری می کند، هیچ نشانه عمومی از زمان آینده ارائه نکرده است.

لزلی دودک، مشاور کل دفتر، در نامه‌ای که روز پنجشنبه به قانون‌گذاران جمهوری‌خواه که به دنبال اسناد و شهادت در مورد تحقیقات بودند، نوشت که ترامپ در زمان دستگیری «انتظار نادرستی ایجاد کرده است» و دودک مجدداً بر تعهد دادستان‌ها برای حفظ این موضوع تاکید کرد. محرمانه بودن تحقیقات

در این نامه آمده است: «این مقررات محرمانه برای محافظت از منافع شرکت‌کنندگان مختلف در فرآیند جنایی – متهم، شهود و اعضای هیئت منصفه بزرگ – و همچنین یکپارچگی رسیدگی هیئت منصفه وجود دارد.

____

تاکر از واشنگتن گزارش داد.

___

اطلاعات بیشتر در مورد تحقیقات مربوط به دونالد ترامپ: https://apnewhttpss.com/hhub/donald-trump

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید