رابرت صالح، مربی جت، درک کار را با متیو استافورد – شهرهای دوقلو مقایسه می کند

[ad_1]

ایندیاناپولیس – روز چهارشنبه، جت ها برای دومین بار در سه هفته با بازیکن آزاد کهنه کار درک کار ملاقات کردند.

اولین جلسه در نیوجرسی در نزدیکی تأسیسات جت در آخر هفته 18 فوریه برگزار شد. این بار در کمباین NFL بود زیرا کار با مالک جت وودی جانسون و مدیر کل جو داگلاس ملاقات کرد.

رابرت صالح، مربی جت‌ها به دلیل مشکل معده‌ای که با آن دست و پنجه نرم می‌کرد، نتوانست شرکت کند، اما در اولین دیدار با پرو بولر چهار بار تحت تأثیر کار قرار گرفت.

او مرد جوان فوق العاده ای است. “ذهن او در نقطه درستی است، او چیز اصلی را نگه می دارد.

او با توجه به ضریب هوشی فوتبال، ساختار ذهنی نخبه ای دارد. او دقت و قدرت بازوی فوق العاده ای دارد. او می تواند توپ را در هر جایی که شما می خواهید قرار دهد.

او از نظر یک درهم‌آهنگ و توانایی بیرون رفتن از جیب و همه این چیزها دست کم گرفته شده است. از او خواسته شده تا در حرفه‌اش کارهای زیادی انجام دهد و شما فقط به او نگاه کنید، قبلاً هم گفته‌ام، فکر می‌کنم او بیشتر با آنچه مطابقت دارد [Rams quarterback Matt] حرفه استافورد از این نظر بوده است که اگر بتوانید او را به جایی برسانید که بتواند او را با تمام مهره ها احاطه کند تا به او اجازه دهد فقط 10 تا 15 بار در یک بازی کوارتربک بازی کند، بسیار جالب خواهد بود. او مرد جوانی است.»

جت ها هفته ها قبل از شروع آژانس رایگان در 15 مارس با کار صحبت کردند زیرا رایدرها او را در 14 فوریه پس از 9 فصل حضور در تیم آزاد کردند. همراه با جت‌ها، کار دو بار با Saints و Panthers دیدار کرده است زیرا هر سه تیم به ارتقاء در کوارتربک نیاز دارند.

به نظر می رسد گنگ گرین و کار برای تصمیم گیری عجله ای ندارند. جت ها همچنین آرون راجرز را زیر نظر دارند تا ببینند آیا او می تواند در دسترس باشد یا خیر.

راجرز اخیراً از خلوتگاه تاریکی در جنوب اورگان بازگشته است، زیرا او هنوز در فکر آینده خود است زیرا می تواند در سال 2023 بازنشسته شود، به پکرز بازگردد یا در جای دیگری بازی کند. انتظار می رود او به زودی با آژانس آزاد و سال جدید لیگ کمتر از دو سال تصمیم بگیرد. چند هفته دیگر

اگر جت ها نتوانند راجرز را از طریق معامله فرود بیاورند، کار دومین گزینه آنها خواهد بود.

صالح گفت: “به عنوان یک مربی، شما همیشه می خواهید این کار دیروز انجام شود.” ما از روند همه افراد قدردانی می کنیم، قدردانی می کنیم که همه چگونه در حال انجام آن هستند، ما از زمانی که همه نیاز دارند قدردانی می کنیم.

“این فقط عمدی در فرآیندمان است و اطمینان از اینکه مراقب چیزهایمان هستیم، اما همچنین مراقب و احترام به دیگران هستیم.”

چهار بازیکن مختلف فصل گذشته برای جت ها عکس گرفتند، زیرا خط حمله آنها برای یافتن ثبات در پست کوارتربک مشکل داشت. گنگ گرین در مجموع حملات در رده 25 و در امتیاز هر بازی در رده 29 قرار گرفت.

کار مطمئناً حمله جت‌ها را تقویت می‌کند، زیرا او 3522 یارد، 24 تاچ داون و 14 قطع توپ را قبل از اینکه رایدرها او را برای دو بازی آخر فصل نیمکت نشین کنند، انجام داد.

زک ویلسون که سال گذشته 9 بازی را برای جتس آغاز کرد، دو بار از جمله دو بازی پایانی فصل عادی نیمکت نشین شد. مایک وایت و جو فلاکو، که در سال 2022 بازی‌های متعددی را برای جت‌ها شروع کردند، هر دو بازیکن آزاد هستند زیرا کریس استرولر تنها مدافع دیگر فهرست جت‌ها به جز ویلسون است.

انتظار می‌رود جت‌ها ویلسون را به‌عنوان مدافع پشتیبان تیم در فهرست نگه دارند. در 22 بازی حرفه ای برای جت ها، ویلسون 4022 یاردی، 15 تاچ داون، 18 قطع توپ در حالی که 55.2 درصد از پاس های خود را تکمیل کرده است.

پس از انتخاب دوم در درفت NFL 2021، ویلسون با مصدومیت، عملکرد ضعیف و هو شدن توسط طرفداران جت دست و پنجه نرم کرد. اما صالح و تیم همچنان به ویلسون متعهد هستند.

صالح گفت: “این در لحظه باقی می ماند و سعی می کنیم هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا به همه کمک کنیم تا بهتر شوند، بهترین نسخه از خودشان باشند.” بنابراین چه ما مردی را وارد کنیم که در اوایل 30 سالگی است و شما می دانید که او برای مدتی اینجا خواهد بود، تمرکز این است که فقط به او کمک کنیم تا بهتر شود، تا جایی که می تواند، و اگر بهترین هایش در اینجا به نمایش گذاشته شود. به عنوان یک نیویورک جت، فوق‌العاده است، اگر نه، هنوز هم فوق‌العاده است، زیرا تنها چیزی که ما می‌خواهیم بهترین چیزی است که برای او و پیشرفت‌اش داشته باشد، هیچ تفاوتی با هر بازیکن دیگری در فهرست ما ندارد.

این وظیفه ماست تا مطمئن شویم که هر کاری از دستمان بر می‌آید انجام می‌دهیم تا به آن‌ها کمک کنیم تا راه‌هایی برای رسیدن به حداکثر پتانسیل خود پیدا کنند، به عنوان مربی، و سپس جو و کارکنانش، وظیفه آنها این است که به فشار بر روی پاکت و یافتن بازیکنانی که می‌توانند به حفظ آن استاندارد ادامه دهید. بنابراین، برای پاسخ به سوال شما، من تا دو سال دیگر آن را ندارم، نمی‌دانم این به چه معناست، فقط می‌دانم که تمرکز ما این است که سعی کنیم به او کمک کنیم تا جایی که می‌تواند بهترین کار را انجام دهد.»

اگرچه جت ها به ویلسون و یافتن یک بازیکن کهنه کار متعهد هستند، اما می خواهند وایت را که سال گذشته چهار بازی را شروع کرده بود، بازگردانند. گنگ گرین سال گذشته با ویلسون، وایت و فلاکو سه کوارتربک را در فهرست خود نگه داشت، اما بازگشت وایت با توجه به بازار بالقوه او حتی به عنوان یک کوارتربک پشتیبان دشوار است.

صالح گفت: «احساس می‌کنم احتمالاً باید بیشتر در مورد او صحبت کنم. مایک سزاوار هر ذره ای است که در مورد او صحبت شود، او نیز باید در این فهرست باشد. می‌دانید که ما سال گذشته سه مورد را انجام دادیم، اما دوباره، او روند خود را طی می‌کند، و این فقط چیزی است که واضح است که ما در حال پیگیری آن هستیم.»

()

[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید