کارگران در ندامتگاه ایالت شرقی به اتحاد با کارگران فولاد متحد رای می دهند


کارگران محوطه تاریخی زندان ایالت شرقی در فیرمونت با اکثریت قاطع به تشکیل اتحادیه در تلاش برای تضمین دستمزد بهتر، بهبود ایمنی در محل کار و محافظت از خود در برابر تبعیض در محل کار رای دادند.

گروهی متشکل از 65 کارمند به سازماندهی زیر مجموعه کارگران فولاد متحد، یکی از بزرگترین اتحادیه های کارگری در کشور، رأی دادند. بیش از 850000 کارگر در صنایع فلزات، تولید انرژی، مراقبت های بهداشتی، بخش عمومی، شیشه و صنایع معدنی را نمایندگی می کند. به گفته این اتحادیه، کارکنان تازه سازماندهی شده شامل مربیان، کارگران خرده فروشی، مدیران و کارکنان خدمات بازدیدکنندگان در ندامتگاه ایالت شرقی هستند.

به گفته این اتحادیه، این گروه تصمیم گرفت به دلیل نگرانی‌های مختلف، از جمله سلامت و ایمنی، شفاف‌سازی برنامه‌ریزی مدیریت، پرداخت‌ها و محافظت در برابر تبعیض در محل کار، اتحادیه تشکیل دهد. کارگران همچنین به نیاز به امنیت شغلی و مسیرهای ترفیع اشاره کردند، زیرا کارگران ادعا می‌کنند که مدیریت وقتی این مسائل را مطرح می‌کند «به عقب رانده می‌شود».

آنی فینگان که به مدت سه سال در خدمات بازدیدکنندگان کار کرده است، در بیانیه‌ای در ماه دسامبر گفت: «ما در حال تشکیل اتحادیه هستیم زیرا باید در مورد جبران خسارت و ایمنی، بدون ترس از انتقام از خود دفاع کنیم. یک اتحادیه این صندلی را روی میز فراهم می کند.

تورهای گسترده و در فضای باز این مکان تاریخی اغلب کارگران و بازدیدکنندگان را در معرض دماهای شدید و خطرات ایمنی قرار می دهد که به اعتقاد آنها مدیریت نتوانسته است به آنها رسیدگی کند. فینگان گفت که این موزه یک “ویرانه زنده” است و سلول هایی که زمانی زندانیانی مانند آل کاپون را در خود جای داده بودند نیاز به مراقبت مداوم از سوی کارگران دارند.

جاشوا لوئیس، یکی از آموزگاران این مکان، در بیانیه ای گفت: «این موزه برای تاریخ این شهر و آینده آن بسیار مهم است. “ما می خواهیم مطمئن شویم که میراث آن ماندگار است.”

سالی الک، رئیس و مدیر عامل زندان ایالت شرقی، در بیانیه ای ایمیلی گفت که نتایج رای گیری نشان می دهد که گروه “حرفه ای” از کارگران – متشکل از مدیران حسابداری و کارمندان ارتباطات دیجیتال – به عدم تشکیل اتحادیه رای دادند، در حالی که “غیر حرفه ای” رای دادند. گروهی از کارمندان – متشکل از کارکنان خدمات و مربیان موزه – به عضویت در اتحادیه رای دادند.

این تمایز توسط هیئت ملی روابط کار به عنوان بخشی از فرآیند انتخابات و رای گیری آن انجام می شود. از 70 کارگری که ابتدا در ماه دسامبر به NLRB دادخواست دادند، 65 کارگر به اتحادیه رای داده اند.

الک گفت: “ما قدردانی می کنیم که بسیاری از اعضای تیم ما وقت گذاشتند تا گزینه های خود را به دقت ارزیابی کنند و در این انتخابات شرکت کنند.” ما متوجه شدیم که بحث‌ها با تیم‌هایمان محترمانه و باز است.»

الک گفت که موزه به هر دو تصمیم احترام می گذارد و رهبری آماده است تا با حسن نیت چانه زنی کند تا به توافقی دوجانبه سودمند برسد.

سخنگوی کارگران فولاد متحد گفت که این اتحادیه با رهبری ندامتگاه ایالت شرقی تماس خواهد گرفت تا مذاکرات مربوط به اولین قرارداد کارگران را آغاز کند.

ندامتگاه ایالت شرقی برای اولین بار درهای خود را به عنوان یکی از اولین ندامتگاه های کشور در سال 1829 افتتاح کرد و تا سال 1970 به عنوان یک زندان فعالیت کرد. این موزه، همانطور که ساکنان فیلادلفیا و گردشگران آن را امروز می شناسند، در سال 1994 افتتاح شد. هم از نظر محتوا و هم در طراحی، با تلاش رهبری موزه برای تمرکز بر اصلاح عدالت کیفری در سال 2017.

در میان خسارات مالی ناشی از اثرات اقتصادی کووید-19 در سال 2020، زندان ایالت شرقی 40 درصد از کارکنان خود را اخراج کرد و برنامه های محبوب هالووین خود را لغو کرد و این تصمیم را به دلیل از دست دادن درآمد “آخرین راه حل” نامید.

کارگران ندامتگاه ایالت شرقی تنها کسانی نیستند که برای نمایندگی اتحادیه حرکت می‌کنند، زیرا چندین صنعت در سراسر فیلادلفیا شاهد هجوم سازمان‌دهی اتحادیه‌ها هستند. در ماه اکتبر، کارگران اتحادیه‌ای در موزه هنر فیلادلفیا پس از بیش از دو سال مذاکره و اعتصاب 19 روزه در خارج از موزه، اولین قرارداد اتحادیه خود را نهایی کردند.

صدها تن از پزشکان و همکاران مقیم در Penn Medicine در حال حاضر به دنبال نمایندگی اتحادیه هستند و در صورت موفقیت، اولین گروه از ساکنان اتحادیه در پنسیلوانیا خواهند بود.

اخیراً، انجمن دانشجویان فارغ التحصیل دانشگاه تمپل، که نماینده حدود 750 دستیار آموزشی و دستیار پژوهشی پاره وقت است، توافق آزمایشی با دانشگاه را رد کرد که به اعتصابی که از 31 ژانویه ادامه داشت پایان می داد.


دیدگاهتان را بنویسید