رتبه بندی بهترین غذاهای جدید موجود در پارک سیتیزنز بانک در این فصل


در دنیایی که سرآشپزها، رستوران‌ها و غذاخوری‌ها تلاش می‌کنند تا بهترین غذاهای اینستاگرامی را بسازند، جای تعجب نیست که استادیوم‌های ورزشی فراتر از هات داگ و برگر سنتی هستند. فیلی ها همه در این مورد هستند.

مبارزان در روز پنج شنبه، 6 آوریل، افتتاحیه خانه خود را خواهند داشت، زیرا به دنبال بازگشت به سری جهانی هستند. هنگامی که هواداران به پارک سیتیزنز بانک می‌رسند، در سرتاسر استادیوم با غذاهای جدید روبرو می‌شوند. ممکن است زیاد به نظر برسد، اما من اینجا هستم تا شما را از طریق آن راهنمایی کنم. من روز دوشنبه یک تست چشایی در پارکینگ انجام دادم و اینجا هستم تا همه چیزهایی را که خوردم به نفع شما رتبه بندی کنم.

این همان وظیفه ای است که من رویای آن را می بینم و پس از رتبه بندی سال گذشته، طرفداران از من پرسیده اند که نسخه 2023 چه زمانی در حال سقوط است. وقتشه! در اینجا به رتبه بندی من ادامه می دهیم …

10. سرخ کرده دیسکو فیلی جنوبی

دیسکو-فریز-فیلیز-شهروندان-بانک-پارکShamus Clancy/برای PhillyVoice

به عنوان یک بومی جنوب فیلی، من بلافاصله نسبت به سیب زمینی سرخ کرده دیسکو با این نام محتاط شدم. آیا آنها می توانند با اصالت یک غذای کلاسیک زندگی کنند؟ اینها سیب زمینی های فرفری با گوشت خوک کبابی، پروولون تیز و فلفل داشتند. مواد خوبی بود اما کمی خیس بودند. من طرفدار نبودم

توصیه می‌کنم به جای آن قبل از بازی Phillies، Penrose Diner را بزنید واقعا هوس سیب زمینی سرخ کرده دیسکو

9. شرکت برگر 1883 چیزبرگر

فیلیز-شهروندان-بانک-پارک-برگرShamus Clancy/برای PhillyVoice

این همبرگر نامرتب نبود. این یک عنصر مهم در رتبه بندی غذای استادیوم برای من است، همانطور که وقتی غذاهای موجود در Super Bowl LVII در آریزونا را در فوریه بررسی کردم، درباره آن صحبت کردم. با این حال، دلیل نامرتب نبودن این برگر این بود که نسبت همبرگر به نان بسیار پایین بود. انگار داشتم نان می خوردم تا همبرگر.

با این حال، سس هزار جزیره، بیگ مک را که روی همبرگر داشتند، دوست داشتم.

نام تجاری “1883” با احترام به سال تاسیس فرنچایز Phillies یک لمس خوب است.

8. ژیروسکوپ سبز و غلات

Greens-Philies-Citizens-Bank-parkShamus Clancy/برای PhillyVoice

بنابراین، دو مورد بعدی در لیست ما در تصویر بالا نشان داده شده است و بخشی از ابتکار غذای گیاهی Phillies است. من عاشق ژیروسکوپ هستم. من به غذاهای خیابانی مدیترانه ای و یونانی علاقه دارم. این بد نبود! چیز خاصی نیست، اما کار را انجام می دهد. من نگران هستم که هنگام نشستن در صندلی های شما در طول گرمای تابستان کمی آشفته شود. چند نفر از ما تا به حال یک ژیروسکوپ خوشمزه در دستان خود داشته ایم که سعی کرده ایم روسری آن را پایین بیاوریم؟ خیلی اوقات اتفاق می افتد.

7. ساندویچ پارم مرغ پستو وگان سبزیجات و غلات

این یکی دیگر از گزینه های گیاهخواری است. من معتقدم “گوشت” مورد استفاده در اینجا seitan است. منظورم این است که می توان گفت که این سیتان است و در واقع مرغ نیست. این لزوماً یک شکایت نیست. من گیاهخوار نیستم، اما هر از گاهی از غذاهای وگان لذت می برم. من سعی می کنم یک پالت متنوع را حفظ کنم و برای چیزهای جدید باز هستم.

تفاوت بین seitan در اینجا و پارم مرغ تحت اللفظی این است که کمی لطیف است. هر چند نان و سس پستو خوب بود.

اگر گیاهخوار یا گیاهخوار هستید، فیلیز واقعاً گزینه های غذایی ارزشمندی برای شما دارد.

6. رول تخم مرغ پنیر PJ Whelihan

تخم مرغ-رولز-چیز استیک-فیلیز-شهروندان-بانک-پارکShamus Clancy/برای PhillyVoice

PJ Whelihan مدت‌هاست که برای من در بازی‌های Sixers در خیابان پتیسون در مرکز Wells Fargo یکی از عناصر اصلی من بوده است. چیزی که من در آنجا دوست دارم این است که بال‌های بدون استخوان آنها را بگیرم (می‌دانم که این نام اشتباه است، اما آن‌ها به آن می‌گویند!) و آنها را با چنگال می‌خورم و آشفتگی‌هایی را که ممکن است با برخی از وعده‌های غذایی رویدادهای ورزشی ایجاد شود، از بین ببرم. من از خوردن بال در ملاء عام متنفرم، زیرا به نظر می رسد که من یک بالدار کامل هستم. قرار است این کار را در حالی انجام دهم که توسط ده ها هزار نفر احاطه شده و در یک صندلی کوچک جمع شده ام؟ هیچ شلیکی وجود ندارد.

بنابراین، این رول‌های تخم‌مرغ استیک بسیار خوشمزه بودند و به راحتی می‌توان آن‌ها را بدون نیاز به تقریباً 400 دستمال برای تمیز کردن، میان‌وعده میل کرد. این یک گزینه عالی برای اشتراک گذاری با دوستان یا خانواده یا قرار ملاقات در CBP خواهد بود.

5. میسو کوسکوس

کوسکوس-فیلیس-شهروندان-بانک-پارکShamus Clancy/برای PhillyVoice

فیل ها آن را با وعده های غذایی غیر گوشتی خود خرد می کنند! من همیشه کوسکوس را دوست داشتم و در کندن بادمجان دیر آمدم. برای خوردن مکرر آن کمی اسیدی است، اما خوب است. همان‌طور که می‌توانید بگویید، من اهمیتی بر عدم آشفتگی غذا در هنگام عرق کردن می‌دهم و بعد از تماشای این که آرون نولا چهارمین بارندگی را داشت، دمای آن 95 درجه است.

این برای طرفداران ورزش فیلی چیزی متفاوت و غیرعادی است. توصیه می‌کنم چیز جدیدی مانند این را امتحان کنید، اگر قبلاً در کوچه شما نبوده است.

4. دونات فدرال دونات فانتزی

فدرال-دونات-فیلیز-شهروندان-بانک-پارکShamus Clancy/برای PhillyVoice

ببینید، من فدرال دونات را دوست دارم، احتمالاً خیلی زیاد. دونات های فانتزی آنها قاتل هستند و من بار دیگر یکی از آنها را در CBP در روز دوشنبه استنشاق کردم. آنها بهترین هستند.

3. پیتزا مانکو و مانکو

مانکو-و-مانکو-پیتزا-شهروندان-بانک-پارکShamus Clancy/برای PhillyVoice

من سال گذشته در رتبه‌بندی غذای پارک سیتیزنز بانک، بررسی نسبتاً ضعیفی به Manco & Manco دادم. پیتزایی که به من دادند خوب نبود. من دلتنگی شما را برای روزهای کودکی تان در اوشن سیتی احساس می کنم، اما، صادقانه بگویم، بهار گذشته نبود. امسال؟ بی نهایت بهتر بود

من می دانم که دستور پخت پیتزا تغییر نکرده است، اما خیلی بهتر از آب درآمد. من عاشق پیتزای سرد هستم، اما این برش در واقع در مقایسه با نوع شیلی که در سال 2022 به اعضای رسانه ها دادند، گرم بود. من اکنون یک مسلمان و مؤمن هستم.

اگر برای گرفتن پای در یک بازی احساس خارش دارید، پیشنهاد می‌کنم بلافاصله پس از خفاش Trea Turner در صف منتظر بمانید. در حالت ایده‌آل، می‌توانید دفعه بعد که او بلند شد، به صندلی‌هایتان برگردید. این سطح از هیاهو در اطراف این پیتزا است.

2. استیک پنیر عمو چارلی

فیلیز-شهروندان-بانک-پارک-چیزستیک-1Shamus Clancy/برای PhillyVoice

من اهل پنیر استیک نیستم. من از افرادی که هستند متنفرم. “پت و جنو وحشتناک هستند!” نه، آنها نیستند. آنها خوب هستند. تقریباً هر چیز استیکی که می‌خواهید در دره دلاور داشته باشید، وجود دارد. آیا تا به حال واقعاً در آنجا غذا خورده اید یا فقط بدون هر قدمی در میدان تایمز فیلی جنوبی در خیابان پاسیونک، جمعیت را دنبال می کنید؟ پیتزافروشی‌های گوشه‌ای نیز می‌توانند پنیر استیک‌های عالی داشته باشند. وقتی بینی خود را تا قسمت های خاصی از ترکیبات گوشت چرب و پنیر بالا می برید، مانند نیویورکی ها به نظر می رسید. بیرون از برج ایفل یک لیوان قرمز نمی نوشید.

به هر حال، به کناری، من مشتاق بودم که این استیک پنیر را بیش از هر موردی امتحان کنم. نام “عمو چارلی” البته مدیون چارلی مانوئل، مدیر سابق فیلیز است که این فرنچایز را به عنوان قهرمانی در سری جهانی در سال 2008 و موفق ترین دوران در تاریخ تیم هدایت کرد. اگر قرار است یک استیک پنیر را به نام افسانه ای مانند چارلی انتخاب کنید، بهتر است واقعا خوب باشد.

چیزی که می تواند یک استیک پنیر عالی را از یک چیز معمولی جدا کند، رول آن است. این استیک پنیر تصمیم عاقلانه ای را برای استفاده از رول بلند دانه دار Liscio می گیرد که طعم کمی برشته داشت. من عاشق من یک رول دانه دار هستم! در اولین لقمه من یک کرانچ عالی بود و من فروخته شدم.

استیک گوشت خرد شده و نسبتاً با کیفیت بود. آنها از پنیر تیز پروولون استفاده کردند که همیشه مورد علاقه فیلادلفیایی هاست. مقداری پیاز هم روی آن پسر بد بیندازید و ما بهترین استیک پنیر را که تا به حال در یک رویداد ورزشی خورده ام، خواهیم داشت.

همراه با یک کیسه چیپس کتری Herr’s Cooked نیز می آید. انفجار.

1. مناقصه مرغ فدرال دونات

فدرال-دونات-مرغ-مناقصهShamus Clancy/برای PhillyVoice

من معتقدم که اینها سال گذشته در مغازه های فدرال دوناتز عرضه شدند. آنها برخی از بهترین انگشتان مرغی هستند که من تا به حال داشته ام، اگر نه را بهترین. من دقیقاً مطمئن نیستم که کدام سس های غوطه ور در CBP (در صورت وجود) موجود باشد، اما من از صمیم قلب سس خروس همه چیز را توصیه می کنم. پس خیلی خوبه

مناقصه های فدرال دوناتز دارای سطح عالی نان با یک ترد عالی است که مقداری مرغ خوش طعم را می پوشاند. دیگر چه میخواهید؟


Shamus & PhillyVoice را در توییتر دنبال کنید: @shamus_clancy | @thePhillyVoice

ما را در فیس بوک لایک کنید: PhillyVoice Sports

فید RSS Shamus را به فیدخوان خود اضافه کنید




دیدگاهتان را بنویسید