مشاهدات فوری: امبید 52 امتیاز باعث پیروزی سیکسرز در مقابل سلتیکس شد

[ad_1]

جوئل امبید 52 امتیاز به دست آورد که شبیه آخرین فشار او برای MVP NBA بود و سلتیکس را در یک بارنبرنر 103-101 مهار کرد.

این چیزی است که من دیدم.

خوب

• آیا فکر می کنید جوئل امبید می دانست که این آخرین فرصت بزرگ او برای تست جایزه MVP است؟ او مطمئناً ظاهر مردی را داشت که می خواست آخرین بازی را برای رای دهندگان در سراسر لیگ ایجاد کند، و رفتار بازیکنی بود که می خواست مطمئن شود تیمش حداقل یک پیروزی مقابل سلتیکس در این فصل کسب کند. چه سلتیکس در قدرت کامل بود یا نه، او می‌خواست آن را بالا ببرد و اجازه دهد تراشه‌ها هرجا که می‌توانند بیفتند.

به جای استفاده از دشمن قدیمی آل هورفورد در مقابل امبیید برای شروع بازی، سلتیکس تصمیم گرفت از گرانت ویلیامز روی مرد بزرگی که هورفورد در گوشه ای از پی جی تاکر پرسه می زد استفاده کند، ظاهراً برای کمک بیشتر به ویلیامز در اطراف لبه. اما در عمل، این یک فاجعه برای سلتیکس بود. ویلیامز مطلقاً هیچ امیدی به دفاع از امبیید نداشت، کسی که با هر حرکتی در کتاب به او ضربه می‌زد – پرش‌های بلند، سرعت درایو به سبد، حتی ادای احترام به Hakeem Olajuwon با شبه دریم شیک که او را برای یک لی‌آپ باز آزاد کرد.

تا زمانی که کوارتر اول به پایان رسید، امبید 18 امتیاز و 7 ریباند به دست آورد. تصور می‌کنم در آن مرحله بود که بوستون فکر کرد زمان آن رسیده است که کل برنامه بازی را کنار بگذارد.

در کوارتر دوم اوضاع کمی سخت‌تر شد و امبید مجبور شد برای کسب امتیاز با هورفورد بزرگ‌تر و باهوش‌تر مبارزه کند. اما اصولی که او را در دیدار قبلی بین دو تیم در این دیدار حفظ کرد – امبید اغلب آنقدر سریع بازی می‌کرد که مهم نبود چه کسی در اولین بازی از او دفاع می‌کرد، زیرا او یا برای شوت کردن بلند می‌شد یا می‌کرد. حرکت دریبل به سبد قبل از اینکه آنها بتوانند به فضای او حمله کنند.

در تمام طول شب، سلتیکس در مسابقات مسابقه می چرخید و فقط دعای تنوع برای حمل آنها کافی بود. Embiid تقریباً برای همه آنها پاسخی داشت. خط او احتمالاً نشان می‌دهد که او در این بازی چقدر مسلط بود – لحظه‌ای که امبید روی نیمکت می‌نشیند، سیکسرز مانند گروهی از بازیکنانی به نظر می‌رسند که قبلاً هرگز با هم بسکتبال بازی نکرده‌اند و ساعت را به آتش می‌کشند تا به جامپرهای رقیب بسنده کنند.

از آنجایی که مهارت او در رده میانی در چند سال اخیر پیشرفت کرده است، بازی‌هایی مانند این برای Embiid رایج‌تر بوده و جامپر روی خودکار گیر کرده است. این باید یک احساس کاملاً درمانده باشد که سعی کنید از این مرد دفاع کنید، وقتی شوت اینطوری کار می کند، زیرا اگر برای رقابت با جامپر فروخته باشید و وارد سینه اش شوید، او یا از کنار شما می گذرد یا خطا می کند. اما هر چه بیشتر وارد این بازی می‌شدند، او کمتر به چیزی جز آن جامپر زیبا تکیه می‌کرد. آنها فقط توپ Embiid را دور آرنج پرتاب می کردند و یارو بزرگ به پول نقد ادامه می داد.

مورد خوشبین برای سیکسرز در مقابل سلتیکس در یک سری هفت بازی بر این است که جوئل امبید بهترین بازیکن آن سری است. فکر نمی‌کنم با توجه به غیبت سلتیک‌ها و سطح کلی بازی در طول بازی، نیازی به نتیجه‌گیری (در صورت وجود) زیادی از این بازی داشته باشیم، اما فکر می‌کنم حداقل می‌توانید مطمئن باشید که Embiid می‌خواهد در این مسابقه دست بالا را دارند.

• اگر به مسابقه MVP اهمیت می دهید، فکر می کنم این بازی مورد Embiid را تقریباً به وضوح یک بازی ارائه می دهد. او یک نیروی مسلط است که بارها و بارها این تیم را از آتش بیرون کشیده است. هر چیزی کمتر از آنچه او عرضه کرد، و آنها در آب مرده اند. کل تیم بعد از آن یک شام خوب به او بدهکار است.

• PJ Tucker با زدن سه ضرب متوالی به سمت پایین برای بالا بردن این بازی برای Philly تنها نکته مثبت خارج از Embiid در این بازی است. جشن گرفتن تاکر برای اولین بار پس از بدبو کردن آن در بقیه بازی، واقعاً خنده دار بود.

تصویر بزرگ، ما می‌توانیم اعداد تاریخی پی‌جی تاکر را مرور کنیم و می‌توان امیدوار بود/دعا کنید که او بتواند در بازی‌های پلی‌آف نسخه بهتری از خود را عمیق‌تر کند. من مردی را نمی بینم که تیم ها در صورت اهمیت به آن توجه کنند، اما لحظه ای مانند این چیزی است که چیز دیگری را نشان می دهد – تاکر در اعماق فصلی که هیچ چیز نداشت، در آن لحظه چیزی پیدا کرد که واقعاً مهم بود.

بد

• تایریس ماکسی به همان اندازه که در مقابل باکس خوب است و به همان اندازه که در مقابل سلتیکس بد است، بسیار گیج کننده است. من مطمئن نیستم که بتوانم دلیلی برای آن مشخص کنم، زیرا چالش های نسبی در هر دو مسابقه تقریباً مشابه هستند.

در صورت تمایل، تغییر (به طور خلاصه) به هدبند را سرزنش کنید – چرا با موجو قاطی کنید؟ – اما ماکسی تمام شب برای یافتن لمس تلاش کرد. زمانی که مکسی با تمام کردن مبارزات درون کمان به پایان می‌رسد، به نظر می‌رسد شک و تردید در بازی او در هر جای دیگری رخنه می‌کند، و تلاش‌های شوت که در یک شب خوب بی‌معنا خواهد بود، در خدمت دونده‌ها و شناورهای بسیار دشوارتر رد می‌شوند. بقایای مجموعه مهارت/زندگی گذشته او هنوز وجود دارد، و ماکسی گاهی اوقات خود را بیشتر شبیه یک غیر تیرانداز می کند. او یکی از بهترین تیراندازان لیگ در این فصل است، نقطه پایان است و همیشه باید خودش را مانند آن نگه دارد.

اگر به دنبال کسی هستید که به خاطر مشکلات ماکسی اعتبار داشته باشد، دریک وایت از بوستون اولین جایی است که باید به آن نگاه کنید. او در تمام فصل یکی از بهترین بازیکنان سلتیکس بوده است (و من معتقدم که شایسته شروع/بستن بازی هاست) و به نظر می رسید که در طول بازی در ذهن ماکسی زندگی می کند. وایت به اندازه‌ای بزرگ است که بتواند کمی از ماکسی در خط دفاعی استفاده کند، و می‌تواند در پوشش تکی مقابل ماکسی ایستادگی کند، او را تا حدی شکست دهد و زمانی که ماکسی با او در آنجا ملاقات کرد، او را از بین ببرد.

جهنم، ماکسی برای برنده شدن در مسابقاتی که تقریباً برای او طراحی شده بود تا از آنها گل بزند، تلاش کرد. او یک layup در لبه یک دارایی را از دست داد، جایی که مایک موسکالا از او محافظت می کرد، که دقیقاً جمله ای نیست که فکر می کردم تا شب تایپ کنم.

ماکسی در این بازی آنقدر بد بود که نتوانست یک بازی ورودی ساده در پایان بازی را اجرا کند، تقریباً آن را با یک پاس در پشت زمین به هاردن برگرداند و سپس با توپ در دست در 15 ثانیه از محدوده خارج شد. . شاید عملکرد بد مقابل این تیم اتفاقی باشد و او در پلی آف به میدان برود، اما این زشت بود. خطای احمقانه او در 10 ثانیه پایانی بازی، در را برای بوستون باز کرد تا در پنج ثانیه پایانی تلاش کند. این احتمالا بدترین بازی ای است که او به عنوان یک بسکتبالیست حرفه ای انجام داده است.

آنها باید راهی بیابند که از او در این مسابقه بیشتر به دست بیاورند، و در حالی که ما می توانیم طولانی و سخت در مورد اینکه چه کاری می توانند برای موقعیت بهتر او انجام دهند فکر کنیم، همه چیز از او شروع می شود.

• توبیاس هریس در شروع نیمه دوم در حال تراشیدن نقطه مرزی بود. من تهاجمی او را با لمس‌ها و موقعیت‌های شوت محدودش در این بازی تحسین می‌کنم، اما چند لحظه در کوارتر دوم وجود داشت که او بدون هیچ شانسی برای گلزنی به داخل انبوهی از سلتیکس رفت. به هر حال، واضح است که ضربه بالا رفت، اما فایده ای نداشت.

با این حال، چیزی که واقعاً من را در مورد هریس آزار می دهد، بازگشت (یا فقدان آن) است. ریباندهای تهاجمی زیادی در حریم هوایی او شناور هستند که او فقط انتظار دارد با بچه هایی که در اطراف او پرواز می کنند به دست او بیفتد.

• در اینجا فلوچارت ژرژ نیانگ برای بازی های پلی آف آمده است – اگر او در حال شوت زدن است، تاس بیندازید و به بازی کردن با او فکر کنید. اگر او نباشد، نباید در نیمه دوم یک بازی زمین را ببیند. دانوئل هاوس جونیور را بازی کنید، شیک میلتون را بازی کنید، هر کسی را بازی کنید، اما نمی‌توانید نیانگ را کنار بگذارید تا در هر دو انتهای زمین چیزی ارائه ندهد.

و اتفاقاً، ترکیب پل رید-جیدن مک دانیلز-هاوس اخیراً در چند دقیقه محدود روی نیمکت بسیار خوب به نظر می رسد. من متوجه شدم که آنها هرج و مرج هستند، و نیمکت سه شنبه شب روی تخته چسبانده شده است، اما چرا اینجا به آن توجه نکنیم؟

• اعداد حاکی از آن است که این یک بازی بسیار خوب برای جیمز هاردن بود و او افزود فقط به اندازه کافی شوت‌سازی در این بازی برای سیکسرزها وجود دارد که علیرغم تلاش‌های سایر اعضای تیم در کلاس فاجعه‌آمیز، در آن حضور داشته باشند. اما فکر نمی‌کنم او چیز خاصی بود، و من روندهای نگران‌کننده‌ای را دیدم که نمی‌خواهم در پلی‌آف ظاهر شوند.

اگر انتخاب بین جیمز هاردن باشد که در اواخر ساعت چیزی را به زور بالا بیاورد و پی جی تاکر پاس در نقطه دانکر بدون هیچ گزینه ای برای پاس دادن دریافت کند، من می خواهم هر روز هفته از هاردن شوت دیوانه وار بگیرم.

• “کل تیم بد بو به جز Embiid” جایگزین خوبی برای کل این بخش بود.

زشت

• من قاطعانه در این اردو بوده ام که این بازی ای بود که سیکسرز برای از بین بردن احساس ترسی که یک جاروی فصل ایجاد می کرد به آن نیاز داشت. با این اوصاف، من مطمئن هستم که سیکسرز از تلاش برای شکست دادن نسخه ای از سلتیکس بدون دو بازیکن اصلی خود غرور/امید چندانی نمی گیرد، و این دقیقاً یک پیروزی شتاب دهنده برای ورود به پلی آف نیست. بدیهی است آنچه را که می توانید بدست آورید، بردارید، اما هیچکس بر سر این رژه راهپیمایی نمی کند. در واقع، شما می توانید استدلال کنید که آنها اکنون احساس بدتری دارند.

(اگر سلتیکس با جیلن براون بازی مطمئنی انجام داد تا مطمئن شود برد کمتر رضایت بخش بود، من به آن احترام می گذارم.)

• این 30 ثانیه آخر شرم آورترین نمایش بسکتبالی است که سیکسرز از زمان بازی 5 سری هاکس ارائه کرده است.


کایل را در توییتر دنبال کنید: @KyleNeubeck

مثل ما در فیس بوک: ورزش PhillyVoice



[ad_2]

دیدگاهتان را بنویسید