رکود در راه است؟ بریس برای تاثیر – شهرهای دوقلو


امی لیندگرن
امی لیندگرن

ما شاهد رشد خارق‌العاده‌ای از رشد شغلی در ایالات متحده بوده‌ایم که بیکاری به پایین‌ترین حد خود رسیده و تلاش‌های استخدامی باعث ایجاد تقاضای بی‌سابقه برای کارگران شده است.

آیا رشد شغلی با این سرعت ادامه خواهد داشت؟

بسته به اینکه از کدام متخصص بپرسید، پاسخ روشن است: احتمالا. شاید. ام، شاید نه

در واقع، ما نمی دانیم.

جمعیت شناسی ساده نشان می دهد که بله، ما همچنان به کارمندان بیشتری نیاز خواهیم داشت. بزرگترین گروه از کارگران ایالات متحده، بچه های بوم، در نهایت، با هول و هول از ساختمان خارج می شوند. بازنشستگی های تاخیری و بازگشت بومرنگ به کنار، این گروه به دلیل مرگ و میر محض در حال کاهش است و یک شکاف نیروی کار پشت سر آنها باقی می ماند.

ما همچنین این شکاف را از طریق نرخ زاد و ولد جدید پر نمی کنیم، رقمی که مدت هاست رو به کاهش بوده است، یا مانند سال های گذشته از طریق مهاجرت.

در تئوری، این روندهای مداوم می تواند مزایایی را برای کارگران جدید و باقیمانده برای دهه های آینده قفل کند، اما آیا واقعاً تحقق خواهد یافت؟

هر تعدادی از رویدادها می تواند این پتانسیل را مختل کند، از جمله افزایش مداوم در اتوماسیون و بهره وری در محل کار ایالات متحده، و راه حل های اجتناب ناپذیر مورد استفاده توسط کارفرمایان که یاد می گیرند با کارگران کمتری کار کنند.

قیمت بنزین و خواربار را فراموش نکنید. افزایش تورم ناشی از مسائل زنجیره تامین و هزینه‌های فوق‌العاده مصرف‌کننده در طول همه‌گیری، با افزایش نرخ بهره جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، مقابله می‌کند. پاول نشان داده است که افزایش نرخ او می تواند تا پایان سال 2022 به 4 درصد یا بیشتر برسد که چرخشی قابل توجه از سال های گذشته است.

برای اینکه بدانید این می تواند بر مشاغل ایالات متحده تأثیر بگذارد، نیازی نیست که یک سیاستمدار باشید. بهره بالاتر به معنای افزایش هزینه های استقراض برای شرکت ها است و رشد و نوآوری را به یک ریسک محاسبه شده تبدیل می کند. این یک راه‌اندازی معمول برای استخدام آهسته یا حتی کاهش است. در واقع، برخی از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که اخراج کارگران ممکن است در سال آینده به یک میلیون کارگر یا بیشتر افزایش یابد.

در مقابله با این موضوع، تعداد مشاغل اعلام شده و گزارش شده ممکن است بالا بماند، زیرا کارفرمایان به جستجوی خود برای یک نوع کارگر حتی در حالی که دیگران را رها می کنند، ادامه می دهند. اگر این اتفاق بیفتد، ناظر معمولی می‌تواند فرض کند که همه چیز در بازار کار خوب است، در حالی که داستان بزرگ‌تر ریزش و از دست دادن شغل را از دست می‌دهد.

توصیه من؟ مهار برای ضربه. طوری آماده شوید که گویی مشاغل ممکن است دوباره کمیاب شوند، و حتی اگر این اتفاق نیفتد، موقعیت بهتری خواهید داشت. در اینجا آنچه این مراحل می تواند مستلزم آن باشد.

قبل از اینکه بپری نگاه کن اگر قصد تغییر شغل را داشتید، از ترس در موقعیت فعلی خود باقی نمانید. اما قبل از اینکه به عنوان ضرب المثل “آخرین استخدام شده” در یک سازمان جدید تبدیل شوید، امکان اخراج را در نظر بگیرید.

شغل دوم را به عنوان یک شبکه ایمنی انتخاب کنید. چه موقعیت پشتیبان به معنای شنبه‌ها در یک محیط خرده‌فروشی باشد، یا یک کنسرت آموزشی، یا کمک به کسب‌وکار دوستتان در برقراری تماس‌های فروش، بعداً اگر شغل اصلی شما به پایان برسد، می‌تواند به یک راه نجات مالی تبدیل شود.

بازگشت به کار. اگر بیکار بوده اید، حتی یک شغل سطح پایین یا پاره وقت در حال حاضر ممکن است بهتر از انتظار برای یک موقعیت قوی تر باشد. اگر بازار کار کاهش یابد، نمی‌خواهید کاندیدایی باشید که تجربه کاری اخیر ندارید. در حال حاضر مشغول به کار شدن، در حالی که آنها هنوز نسبتاً فراوان هستند، می تواند شما را به بازی بازگرداند و به شما کمک کند که در خانه قدم بگذارید.

قرار گرفتن در معرض افزایش نرخ بهره را کاهش دهید. پرداخت کارت های اعتباری یا تجمیع آنها در یک وام با نرخ ثابت حرکت های کلاسیکی هستند. اما از سرمایه خانه خود به عنوان بخشی از راه حل استفاده نکنید. همانطور که در رکود سال 2008 آموختیم، ارزش خانه ها می تواند تغییر کند و در یک چشم به هم زدن ارزش سهام را به زیر آب بکشاند.

بالشتک پول نقد خود را بسازید. چیزی بفروشید، یک هم اتاقی بگیرید، از پول شغل دوم خود استفاده کنید – هر طور که این کار را انجام دهید، تولید پول نقد گزینه های بیشتری را به شما می دهد و خیالتان راحت است.

• مندر خودت سرمایه گذاری کن اگر کارفرمای شما بازپرداخت شهریه یا عضویت حرفه ای با پرداخت را ارائه می دهد، اکنون زمان استفاده از این مزایا است. اگر می خواهید به روش خود پرداخت کنید، ممکن است مجبور شوید به دنبال معاملات باشید، از جمله برنامه های گواهی آنلاین. فقط این جنبه از آماده شدن برای آینده را نادیده نگیرید، زیرا بعدا آسانتر (یا کم هزینه تر) نمی شود.

آیا این مراحل هشدار دهنده هستند؟ از اوایل دهه 1980 که در رکودهای چندگانه کار می‌کردم، زندگی می‌کردم و به مشتریان مشاوره می‌دادم، آنقدر به گذشته نگاه می‌کنم که جنبه آینده‌نگری بازار کار را نادیده می‌گیرم. رکود اتفاق می افتد. با این حال، اگر این یکی از آن زمان‌ها نباشد، آمادگی‌های شما هدر نخواهد رفت. همیشه تمرین خوبی است که زندگی کاری خود را در حالت “آماده” نگه دارید، فقط در صورتی که اوضاع تغییر کند.


دیدگاهتان را بنویسید